Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...je to nejlepší básník z dob totáče, který by měl být dávno nacpaný v čítankách. V jeho básních je všechno. Když se mluví o totální vyčerpanosti Petra Nováka, jak niterně své věci prožíval, drží se tihle dva svorně za ruku... prožít a probolet se věcem až na dřeň. Byl to takový Vincent van Gogh, ačkoliv to zní divně...prožitek zakletý do slov Až to jako ty žiletky řeže... díky za blogVR^

2 0
možnosti
Foto

:-)Máte pravdu, Filipovy texty přesně vystihují tu dobu. V době, kdy já jsem psal satirické parafráze na budovatelské písně, on byl někde mnohem hlouběji. Tenkrát jsem to možná cítil, dneska to snad i chápu.

1 0
možnosti

Jiří, díky moc za tenhle blog. Nějak mě Psí vojáci minuli. Jen jsem věděla, že k nim patří F.Topol. Po poslechu písně Samozřejmě vím, že se k těm písním budu vracet.

0 0
možnosti
Foto

:-)To mě těší. Na "Vojáky" musí být trochu nálada. V jednu v noci v začouzeným baru to zní o poznání lépe než po nedělním obědě. Na druhou stranu na Filipovými texty se dá i rozjímat.

2 0
možnosti

J95a29k62u78b 83Š12o19l74c

15. 6. 2020 14:33

Psí vojáci vždy na plné pecky, zažil jsem v Praze v Akropoli i v Brně. Filipa Topola jsem osobně neznal, ale asi žil stejně jako vystupoval.

1 0
možnosti
Foto

Je to tak. Tihle kluci hráli, jak žili a žili, jak hráli. Vždycky jsem Psí vojáky a jim podobné vnímal jako takový protipól komerce, kalkulu, přetvářky o mainstreamové hudby.

3 0
možnosti