Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přeji vám, ať se toho brzy zbavíte. Mám ale otázku - to máte náladu psát články a diskutovat pod nimi?

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Kvapile. Jsem třetí den v izolaci a v podstatě jen spím a čtu. Čtení prokládám tím, že občas něco napíšu ( jen podle zpětného zvukového záznamu opravuji text, který jsem nadiktoval do počítače). Není to namáhavé a také to svědčí o tom, že zas tak zle na tom nejsem. :-)

1 0
možnosti

Nevadí mi, že neoslovíte statisíce. Üplně by mi stačilo, kdybyste mi prozradil, jak to chytnout. Snažím se o to, seč mi síly stačí a pořád nic. A přitom bych to už tak rád měl za sebou.

Stejně toho vira potkáme všichni, tak nač s tím otálet, že?

1 0
možnosti
Foto

zkuste se propašovat na infekční odd.

0 0
možnosti
Foto

Kdo ví, z čeho Vám je zle. Nedíval jste se v TV na zprávy?

V každém případě držím palce!

2 0
možnosti
Foto

:-) Zpravodajství nikomu nepřidá, to je fakt, ale kdybychom to měli brát moc vážně, už bychom museli být všichni invalidní důchodci.

Jinak děkuji moc.

1 0
možnosti
Foto

Milý kolego, držím Vám všechny palce, přeji Vám nekomplikovaný průběh nemoci a pozvolnou rekonvalescenci, nic neuspěchejte, tělo si řekne samo. Tak hlavně klid a samé pohodové myšlenky. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc jste mě potěšila:-)

0 0
možnosti

Přeji brzké uzdravení.

A přestože (nebo protože) obvykle zastáváte jiné názory než já, těším se až si od Vás zase něco přečtu...

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, to je od Vás milé. :-)

0 0
možnosti
Foto

Takže vás netestovali ? Můj známý si také myslel, že má covida, protože, jak říkal ke všem těm teplotám a dušnosti ještě ztratil čich. Když pak testovali jeho rodinu, bylo divné, že jsou negativní. Nakonec se nechal otestovat a co myslíte, měl ho tam? Neměl.

7 0
možnosti
Foto

Možné to samozřejmě je, ale i podle vyjádření lékařky je to natolik typické, že to není pravděpodobné. Zrovna jím rozinky, a kdybych je neviděl, tak to nepoznám..

0 0
možnosti

Hodně síly a uzdravte se ať se zase můžeme hádat o nepodstatnych věcech... R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Je to tak, když člověk onemocní, a nemusí to být jako v mém případě nikterak vážné, mohou mu náhle dříve zásadní záležitosti připadat jako malichernosti. A ono to tak asi je.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Přeji brzké uzdravení, pane TurnereR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji srdečně:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík za Vaši statečnou reflexi. A myslím, že potřebnou pro mnohé z nás k realistickému zamyšlení. Osobně nemám rád ani nadměrné pouštění hrůzy ani bagatelizaci nebezpečí. Potřebný je realizmus a zodpovědné chování.

Moc držím palce

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Marku, přesně to jsem chtěl vyjádřit. Sytý hladovému a zdravý nemocnému nevěří. Osobní zkušenost, a to ani jako v mém případě nemusí být nikterak dramatická, vede k větší empatii a snad i pokoře.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS