Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na současnou "uměleckou nadprodukci" se dá uplatnit to, o čem jsme se už bavili - každý žvaní (tvoří), ale nikdo neposlouchá (nesleduje). Pokud jde o pana Suchého, je stále obdivuhodný, nicméně poněkud za zenitem už je. Na druhé straně bez něj by do dejvického Semaforu prakticky nikdo nechodil. Snad se tam nakonec najdou jeho důstojní pokračovatelé. Jan Werich byl jistě moudrý muž s obrovským rozhledem a velkou invencí. Byl jsem však na několika schůzkách tzv. werichovců a málem mi ho znechutili, jak adorovali každý jeho výrok.

Za článek karma.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Není pochyb, že Semafor je dnes prakticky jen Suchý. Jeho podstata asi zanikne s ním, stejně jako Divadlo Járy Cimrmana bude žít tak dlouho, jak budou žít jeho zásadní protagonisté. Zbude tvorba všech zmíněných a zvláště tu jsem měl na mysli. Tedy onu obdivuhodnou invenci Suchého i v tomto věku.

Co se Jana Wericha týče, jsem jeho celoživotní obdivovatel, a podobně jako u Karla Kryla mi vůbec nedělá dobře to, jak si ho berou do úst i ti, kteří by to asi dělat neměli. Z obou dvou jsou totiž vytvářeny určité modly a univerzální využívání jejich odkazu ve své podstatě degraduje jejich genialitu.

1 0
možnosti

Citáty Jeníka Wericha mají velmi silný náboj a mě osobně pomáhaly v dobách nelehkých a jeden z nich zejména. Velmi často jsem ho užíval i v AJ mezi rodilci ve státech: ..Neberte život příliš vážně, bo z něj stejně živi nevyváznete". Velmi moudrý člověk...asi jsem mimo myšlenku blogu, ale každá zmínka o JW je pro mě vždy fascinující..prominte;-DR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS