Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Řešení jsou přeci velmi prostá. Stačí dbát na to, abych se nenakazil a nenakazil nikoho jiného. Prakticky každý je schopen se tak chovat či to zabezpečit. Stačí chtít."

Zdroj: https://turnerjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=759329

Když je to tak prosté, jak to, že jste se nakazil vy?:-)

3 1
možnosti
RK

R26a84d75i18m 19K96a64l77a91s

20. 10. 2020 19:05

Osobně se myslím, že to, co je u nás dnes, bude v jiných evropských zemích za měsíc. Změna počasí je evidentní, nakažených neustále přibývá. Proto věřím, že v konečném účtování na jaře na tom tak zle nebudeme.

Ano, máme to každý v rukách. Prymula může vyhlásit, co chce, ale míra naplnění už záleží na každém z nás. A jestli mě něco štve, tak je to zneužívání pojmu svoboda. Ve fázi rozvolňování a ještě v létě se jí zaklínal kde kdo. Ale, že by někdo řekl, že v ruku v ruce se svobodou musí jít i odpovědnost, to už jsem léta neslyšel...

Jinak doufám, že nemocnice nápor zvládnou, a že lockdown nebude.

4 0
možnosti
Foto

I98v64a20n 61M31a19r92e62k

20. 10. 2020 18:35

Otevřená výzva, otevřený dopis, či list. . . "roztrhl se s nimi pytel"? 8-o

1 0
možnosti

Tak tady jednoznačná karma. Koukám, že někteří blogeři, které jsem moc nemusel, jako Jiří Turner nebo Martin Braun napíší i z mého hlediska vynikající článek

12 0
možnosti
Foto

K16a13r59e39l 21C15a80c49h

20. 10. 2020 15:56

Což o to - na internetu nechť si každý uleví. Horší je to s oficiálními médii - tedy hlavně s televizními kanály. Už mě to nebaví vidět v televizi neustále denní statistiky nakažených, vyléčených, zemřelých. A hádky politiků, kteří z toho udělali politické téma. Je směšný profesůrek politologie s brejličkami, který bude chtít poté co to přejde, vystavovat vládě účet za chyby, kterých by se On nedopustil. Setkali jsme se s takovou věci všichni poprvé, tak se snažme to přežít jak sami umíme. Místo poplašných zpráv v televizi, si radši pustím hudbu z You tube. Krásná hudba je všelék. Dokonalý program sám sestavuje výběr hudby podle mého vkusu a díky tomu poznávám i nové interprety z celého světa, o kterých bych se jinak těžko dověděl. Ten pokrok sdělovací techniky mně udivuje i uspokojuje zároveň. Mám tak v pokoji vlastní koncertní síň. Přitom zapomenu na všechny žabomyší války. Dá se to přežít.

7 0
možnosti

Mám YouTube Premium bez reklam a je to pro mne číslo 1 i třeba před Netflixem. Nekonečné množství dokumentů, informací, recenzí, návodů, mluveného slova včetně audioknih, hudby, atd.

2 0
možnosti
Foto

Pan profesor Flégr zase uveřejnil otevřenou anketu - a měl by radost, že se někdo přidal. Tak - omezit svobodu slova o koronaviru!

A hlavně nemyslet - protože to je zločin! ;-(

6 5
možnosti
Foto

Zdravím, když si pustíte jeho dnešní rozhovor z Reflexu, uvidíte pohnutého člověka nabitého empatií. Pohnutého z tisíců zbytečně zmařených životů. Nikoli jásajícího pitomce nad tím, že měl pravdu...

11 4
možnosti
MB

Tak to zase ne ! Jsem ukázněný občan. Sleduji všechny tiskové konference, očítám otevřené výzvy - vyhlížím koho zavřou, (stále nic) . Činím si zápisky. Sedím doma a čtu . Abych přežil, byl klidný a hlavně, abych nebyl zmaten ! Už mám 14 listů záznamů ! No, cosi na blogu je. Už mne to nebaví a volám - Přestaňte už informovat - vyzývat, já už to zavírám. Furt mi to vrtá hlavou - Zavřou někoho ? ... :-)

2 3
možnosti