Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nelíbí se mi svět podle J.Turnera. Nejdřív vyzýváte Klause, aby spáchal rituální sebevraždu covidem a splnil tak vaši zvrácenou představu o "aktuálně nejužitečnějším činu". Nyní stavíte Klause pod úroveň gorilího samce. Nepochybuji, že máte své fanoušky, ale úroveň, na kterou padáte...není to hezké čtení.

Jako polemiku s prvním blogem s Klausem posílám odkaz na můj nezveřejněný blog, čtěte nebo nechte být.

https://jirihoufek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=766438

0 0
možnosti

No to jste tomu dal. Moje mama vzdy rikala, ze samochvala smrdi. Tenkrat samozrejme jeste zadny internet a blogy nebyly.

Dnes by urcite totez ale rekla o odkazich na vlastni veledila.

0 0
možnosti

J65i10r13i 15T56i31c19h44y

27. 2. 2021 18:18

Uplne nechutne.

0 0
možnosti

Moc pěkný blog, není třeba a ani nelze nic dodat, díkyR^R^R^

0 0
možnosti

J54a10n 94R90á17ž

27. 2. 2021 14:01

Oběma, Richardovi a Václavovi, stejně každému, kdo COVID chytl, přeji brzké uzdravení. Ovšem z těch dvou jmenovaných je mi upřímně líto jen Richarda.

3 0
možnosti
Foto

Souhlasím s vámi a společně s vámi přeji oběma uzdravení. Richardovi ovšem co nejdřívější, s hladkým průběhem a bez následků. Mám to tak nastavené.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS