Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L31i93b80o18r 19H26a86m59p87l

29. 3. 2021 21:44

Milý autore,dnešní doba je ke zvracení či k pláči,podle toho co pijete a jak moc koukáte na TV. Ale tak hezky,jako při čtení Vašeho blogu jsem si smíchy už dlouho nepoplakal.Styl psaní,kdy pár odstavců končí neskutečnou pointou mám moc rád. Tak poooooooookračujte a díky!

1 0
možnosti

Sqvělé, i já čekám na další díl ságy. A jen k té zmínce o blízké hranici Sojuzu něrušimého ergo nepravděpobnosti útěku tamo - kdysi jsem viděl pořad o našich ornitolozích několik let bádajících po pádu bolševika v deltě Dunaje. Navázali kontakt s místními a ti jim říkali "Copak u Vás, když se u Vás utíkalo na Západ, tak na Vás stříleli jen zezadu, ale odtud se kvůli strašlivé bídě utíkalo i na Východ a střílelo se i zepředu." To jen poznámečka o pro našince neuveřitelné bídě Čaučeskova Rumunska ... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji.:-) Ano, je to tak. V dalších dílech se budete moci dočíst i o tom, jak násilné rozdělení Zakarpatie zasáhlo tamní obyvatele a důsledky toho byly patrné i po čtyřiceti letech. Byť je to hodně dávno, pamatuji si na to velmi dobře.

1 0
možnosti

Skadze si, tak jsem to poznal já. V Trebišově. Jinak dobréR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-)Mám to tak uložené, to ovšem neznamená, že to tak v každém detailu opravdu bylo. Obecně je třeba přiznat, že nejen autenticita konkrétních výroků, ale i jakýchkoli jiných detailů a chronologie událostí jsou zatíženy odstupem více jak čtyřiceti let, respektive skoro třiceti let do prvního záznamu. V tomto smyslu prosím i o shovívavost čtenářů.

2 0
možnosti

Chci taky pokračování !!!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji.:-) S pokračováním počítám, a to každou středu a neděli.

1 0
možnosti

Výborné !! Pokračování bude?

1 0
možnosti
Foto

:-)Děkuji, jistě bude, počítám každou středu a neděli.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS