Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem rád ,že presidenta volí občané. Představa, že ho bude volit parta ve složení Fišer,Thajvanec ,Kolář nebo jiná partička mi přijde horší.

4 7
možnosti

Na příkladu Zemana je vidět, že Češi ještě na přímou volbu nejsou dost zodpovědní.

5 2
možnosti
Foto

Se Zemanem je to tak: prostě vyhrál a dvakrát! Dovedl bych si představit lepšího prezidenta, ale není kde brát! Tak se chlapi přihlašte! Můžou i ženy, samolitr! Jako demokrat musím pana Zemana respektovat. Ale, že by byl neschopný dosloužit dva roky, tomu nevěřím! Při té nouzi vyhraje Václav Klaus?! Honem, registrovat!

2 1
možnosti

Ano, pane Pelesko, Nemci si to v roce 1933 myslei take.

Nastesti Cesi maji jen ostudu ve svete a ne se zemi srovnanou zem .

1 0
možnosti

Tak si to vyžerte pane Turnere, na mě žádný ze tří prezidentů (Havel, Klaus, Zeman) neměl absolutně žádný vliv. Pražská politika je naprosto mimo reálný život.

A pokud si myslíte, že se po volbách něco změní, tak se nezmění vůbec nic.

5 2
možnosti

Myslím, že se národ nepředvedl jen před 3 lety, kdy volil Zemana jako lepší variantu, nežli byl bezzubý, nevyzpytatelný a bezargumentační přikyvovač bez vlastního názoru Drahoš.

6 3
možnosti

!+ Předvádí se hlavně nyní, kdy se opět podrobuje coviddiktatuře, jaká nemá v historii obdoby. A podporuje ji i prezident včetně opozice.

0 0
možnosti

Jedním z autorem rozporovaných vlastností aktuálního presidenta jsou jeho vlastní názory. Mimoděk tak vytváří představu, jak by bylo dobré, aby veškeré složky státu hovořily - opět - stejným hlasem. Hlasem jednoho universálního názoru, který by autorovi konvenoval. Jak by to vypadalo lze "mezi řádky" vytušit i z jinak velmi přínosného vide zde: https://youtu.be/eJl1EkFsoAM (pokud odkaz projde).

Kromě jiného tam zaznívá velmi "povzbudivá" informace o postojích předsedy Senátu.

1 4
možnosti

Jedna třetina volila Zemana, druhá volila Drahoše a ta třetí nevolila nikoho. Podle mně je špatná ta třetí třetina, protože ta dovolila aby na Hrad přišel Zeman. A ještě se tím chlubí, můj president to není, já ho nevolil. Právě naopak, dovolil jste aby byl zvolen. Proto jsem pro aby volby byly povinné tak jak to je třeba v některých vyspělých zemí. (Neptejte se mně které to jsou, našla jsem je já tak si je najděte také i vy. )

6 1
možnosti

Právě proto, že existuje demokracie, moje právo je se nevyjadrit, tedy nevolit když jsou pro mě oba kandidáti nevolitelní. Pak ale také musím akceptovat toho prezidenta, který byl zvolen beze mě a taková volba je i v demokracii legitimní pro národ.

Povinnost jít volit nic neřeší, do urny bych za plentou hodila prázdný papír... navíc těch příkazů a zákazů je tedy už víc než dost a s demokracií by takové nařízení nemělo nic společného...

2 0
možnosti

nektere Zemanovy "schopnosti" bych u pristiho prezidenta videl jen velmi nerad. doufam, ze se lide z prikladu MZ pouci

4 3
možnosti

Vytrvale presentujete stejnou chybu jako ostatní. Možná záměrně, možná neuvědoměle. Podle mne nebyl pan Zeman zvolen pro svou osobu jako takový. Lidé volili proti jeho protikandidátovi.

4 6
možnosti

Nesedí mi, že se na konci tak distancujete od vlastního národa. Tedy předpokládám, že jste součástí našeho národa. Především z toho důvodu mi článek také nesedí jako nepovedený. Zjevně spíše vypouštíte nahromaděnou páru a normální člověčenství (jinak zdravý rozum) necháváte stranou.

Další otázkou je Vaše - budeme si to muset vyžrat a kdoví co se stane. Již dopředu - jako pověstní hlodavci - opouštíte bárku a připravujete si prostor pro možnost, že volby dopadnou úplně jinak než se aktuálně podprahově stále veřejnosti podsunuje. Také bych se chtěl zeptat - co že si budeme muset vyžrat? Ono se něco - krom novinářských komedií - děje? Krom toho, že jsme se opět světu ukázali v tom horším světle. Za to ale Vámi zneuctívaní opravdu nemohou. To je práce těch, do kterých někteří vkládají naděje. Píši někteří, ale myslím na Vás.

2 0
možnosti

To, že je senát stejně jako Brusel odkladiště neschopných politiků je známo už dávno. Jde jen o to aby tyto instituce neškodili našemu státu a lidem.

5 11
možnosti

Turner, Turner, článek se moc nepovedl. Byly i lepší a hodnotově daleko bohatší články.....

2 4
možnosti
Foto

Gumelče, Gumelče, dodnes jsem nevěděl, že existujete, a až tak moc toho nelituji.:-)

Aby měl váš komentář smysl, napište příště, co se vám nelíbím, s čím nesouhlasíte a co si třeba o daném tématu myslíte Vy sám.

A dobře si zapamatujte, že oslovení v 1. pádu používají jen „negramoti“...

13 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS