Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na rozdíl od Vás,pane Turnere,Hanka opravdu zkrásněla.A Vy jste pořád jen rýpal a obhájce naší neslavné ČT.Není co dodat.Rv

0 0
možnosti

Vlastně je dobře že Turner a jemu podobní píší blogy .. jinak bych se vlastně ani nedozvěděl, jací rozpodivní exoti mezi námi žijí, kdo jsou ti lidé kteří udržují naživu podivné myšlenky progresivismu , lidé, kteří rozvrací a ničí svět.

0 0
možnosti
Foto

Ano, i Vy mezi námi žijete. ;-D

0 0
možnosti

Teda, vy jste ale slabingr.

1 1
možnosti

Bobo je dobrá, je to profík, má to zmáknutý, toho tady jakoby blogeři na ní nemáte, přiznejte barvu

2 1
možnosti
Foto

Trochu to opravte: já Libor Bílek na ni nemám!

Protože jste nevařil kávičku na ÚV SSM. Nebo - co jste tam dělal? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Olympic - Záhadná postava:

"Proč chytrost kráse cizí je ..."

0 0
možnosti
Foto

Přijde mi trochu katastrofa, když se ženské, co se musí díky své ambici producírovat v obraze, musí vůbec i poradit, jak na to, aby nevypadala jako upracovaná školačka SSM. Ale aby to minimálně s půlkou lidmi hnulo, že má šmrnc, je prostě docela pěkná. Zvláště, má-li pověst oblíbeného děvčete, co se rozhodlo činit Dobro:)) Nechť z ní proboha aspoň vyzařuje stěstí. A opravdová síla ženské. A ne chudiny, co s sebou vláčí ochranku kvůli pohledu špatně naloženého chlapa. Že by se v ní stala proměna violoncelistky SusanSarondonové v Čarodějkách?;)). tomu nevěřím, ale třeba rozkvete, uleví se tak mnoha:) přejme jí to:)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Jiří, byl bych rád, pokud byste mne mohl kontaktovat. Ideálně FB, případně mailová adresa do práce "ordinace@neurosynergie.cz. s díky.

1 0
možnosti
Foto

Ale tak ne ze by ji to po promene nesluselo, to se musi nechat. Na vykon funkce (radni, nikoli rostlinare), at ho kazdy vnima pozitivne ci negativne, to vliv mit nebude. A trefovat se do toho...

2 0
možnosti
Foto

...tesat to do kamene...:-)

0 0
možnosti

Pane Turner, mám vás mezi oblíbenými, což svědčí o tom, že vaše blogy čtu rád.To ovšem neznamená, že s vámi ve všem souhlasím. A v tomto případě jste se -dle mého názoru- pustil na velmi tenký led. Dle vašich reakcí na některé příspěvky jste to zřejmě nemyslel zle, ovšem i cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly. Výsledkem jsou pak reakce takových ...(nevím, jak je nazvat slušně), jako jsou pánové Kopecký, Dvořák... a dovolím si odhadovat, že o takový efekt jste zrovna nestál. Já se hodnocení vzhledu kohokoliv úzkostlivě vyhýbám od dávné, nesmírně trapné příhody v tanečních, kdy spolužák při kuřácké pauze ohodnotil brutálně nevybíravě vzhled jedné ze slečen v sále, nevěda, že s námi ve skupince stojí její bratr. Ještě dnes mi z té vzpomínky naskakují osypky. Navíc, paní Lipovskou jsem si párkrát poslechl a svými znalostmi a věcným vyjadřováním mě velmi mile překvapila. Troufnu si směle tvrdit, že spousta těch, co ji urážejí, ji vědomostmi nesahají ani po kotníky. Tož asi tak. Z oblíbených vás, samozřejmě nevyřazuji, konec konců vždyť i mistr tesař se někdy utne.

3 1
možnosti
Foto

Děkuji, Vám, pane Brázdile za komentář, který mi na rozdíl od mnohých ostatních dává určitý smysl, proto se vám pokusím vysvětli i své stanovisko. Jistě jste si všiml, žena svém blogu, střídám žánry, formy a k různým věcem přistupuji různým způsobem. Důvod je jediný: baví mě to, a dělám to tedy přesně tak, jak to dělat chci já, ne jak se to někomu líbí, jak to někdo očekává, jak na to bude kdo reagovat apod. To není neúcta ke čtenáři, to je pouze snaha nepřizpůsobovat se názorům a vkusu čtenářů. Není to snadné a myslím, že hodně blogerů na to vědomě či nevědomě rezignovalo a dělají to, co se má a co se od nich čeká. Sázím - často asi marně- na to, že čtenář odliší satirickou hříčku od názorového článku či zamyšlení. Satira nastupuje tam, kde mi přijde nějaký seriózní rozbor zbytečný, což je i tento příklad. To, že si z někoho udělám srandu, přeci neznamená, že s ním v nějaké dílčí problematice nemohu souhlasit, ale právě to, co se děje kolem Lipovské mi přijde natolik obskurní, že to ve mně nevyvolává nic jiného než onen satirický pohled. Spontánní negativní reakce čtenářů jsou pro satirika v jistém smyslu pochvalou, vy se nad tím zamýšlíte a já jsem počal dělat to, co by satirik dělat neměl: vysvětlovat. Nemrzí mě to, ale už to zase dlouho neudělám. Berte nebo nechte být.

2 0
možnosti

Kam čert a BOBO nemůže, ... a tady ještě navíc mění maskování. ;-)

Tu submisivní podřízenost a tragickou jednoduchost žádný stylista ani fotošop nezakryje.

1 0
možnosti