Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborný blog. Karma R^

1 0
možnosti

P64e93t11r 83B84u93r49i39a97n

14. 11. 2021 15:17

Tenhle generátor náhodných slov nesmí nikdy zapadnout. Proti tomu byl i Milouš Jakeš akademik:

To bylo 27. července, kdy jsem viděl, že na odběrném místě Na Bulovce, že to nefunguje. Takže já myslím, že se v tom angažuju od rána do večera. Nemám žádný pocit, že by sem pochybil. My jsme zkrátka rozhodovali a v březnu někdo přišel s tím matematickým modelem a a a a v srpnu někdo, sice byl to ten stejný člověk, ale už přišel v nějakém čase a ty, který měli přijít, nepřišli. Takže to je podle mě v této fázi zbytečná debata. Já nemám pocit, že by sme dělali něco špatně, nikdo pořádně ten vir, můžeme se bavit, tady je odborník, můžete se zeptat primářů, jak ten vir se chová, a samozřejmě jako umírají lidi. Umíraj lidi s covidem. Mně je to líto. Pravděpodobně ten covid urychluje nebo zkracuje ten život, to mi je taky strašně líto.

6 1
možnosti

P62e10t15r 33B17u81r46i79a40n

14. 11. 2021 15:21

A přídavek pro hodné děti:

Ministr vnitra mluví o tom, že pokud se nic neudělá, budou v ulicích mrazáky na mrtvé, a vy, pane premiére, relativizujete ta čísla. Tisíc mrtvých na covid nebo s covidem je průměr 3 dnů v Česku. Nemělo by se to sjednotit?

Pokud nic neuděláme, tak samozřejmě ten je tady velké riziko, že ten počet mrtvých bude stoupat. Ano. Ale já nic nereletizivuju, já len říkám, že, ehm, samozřejmě, ehm, umíraj lidi, je to špatně, my děláme maximum pro to, každý život je cenný a já tam nevidim žádný rozpor. Já jenom vysvětluju, že ano, stoupá nám to, vy říkáte tisíc mrtvých, je to strašné, že zemřelo tisíc mrtvých, ale já to nechci relativizovat, ale v tomhle směru děláme všechno pro to, aby tady nebyly desítky tisíc mrtvých,...

A cože těm desítkám tisíc mrtvých předcházelo jen necelé dva měsíce předtím? Tohle:

Já bych možná ještě využil tu příležitost a okomentoval tu tzv. druhou vlnu, o kterou vlastně všichni mluví a nějak se strašíme. Ale myslím si, že bychom se neměli strašit.

Takže není potřeba nějak... I včera v Parlamentu, opozice chce od nás nějaký plán. No plán je takový, že každý den vlastně to sledujeme. Takže já jen chci říct, že já si myslím, že bychom se neměli už strašit s tou druhou vlnou, že jsme na to připravení. Takže toto všechno jde. Takže vůbec ani nechápu, co vlastně od nás opozice chce. Jaký plán. No, tak když budeme mít pocit, že je tady nějaký zvýšený výskyt, tak samozřejmě budeme reagovat velice rychle, ale už to nebude nikdy plošné opatření.

Premiér Andrej Babiš, tisková konference vlády 5.6.2020, zkráceno

Všechny příspěvky jsou doslovným přepisem fonické řeči premiéra dohledatelné na stránkách vlády.

6 1
možnosti

A co teď spíš řešit co řekl Bakala ... pokud tedy dává nějaké rozhovory a neposílá jen soukromé maily do kterých nikomu nic není a má pravduR^ ;-D

0 0
možnosti

když už jsme u změny režimu ;-D ... tuším že teď budou rozhovory takové hezké milé takové jako pravdoláskové o ničem - tak si to ještě užijte R^ ;-D

1 1
možnosti

Babiš možná bude prezidentem (zvolí ho Zemanovi voliči), ale jen proto, aby nemohl být stíhán, jinak je mu to ukradené.

2 0
možnosti

Babišovy šance jsou hodně odvislé od kvality kandidátů. Jinak nevím co na něm lidi vidí - Slovák, prchlivý, nemožný řečník, minulost politická i osobní. Monika mi taky nepasuje na první dámu tak jak bych si představoval.

3 0
možnosti
Foto

J65o53s72e72f 11B84á88r31t27a

14. 11. 2021 12:35

Perlám paní Pekarové Adamové se to nevyrovná.

2 2
možnosti

Ještěže jste znalec perel ... :-P

4 0
možnosti
Foto

U Andreje Babiše to není nic nové. Když podnikal, tak všechny své společníky postupně povysával a zničil. To samé pak provedl i v politice. Povysával a politicky zničil své partnery ČSSD a KSČM. Do politiky také vstupovat nechtěl, ale vlastně ho k tomu donutili. Prezidentem naší země se také stát nechce, ale přemlouvají ho, aby kandidoval. :-P

11 0
možnosti

Moc se mi libilo, jak vysal a znicil Bohuslava Sobotku. To bylo opravdu perfektni.

2 0
možnosti

Poté, co jsme si poslechl prvních pár kapitol Kmentovy knihy "Babišovo Palermo", nedělám si žádné iluze o motivech vstupu pana nemajitele do politiky...

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS