Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Určitě se většina lidí, díky výborným komentátorům, bavila, prostě se o ceny podělili i ti, kteří nás baví,R^ nejen ti, které nám vybírají. Stále stejné obličeje na všech programech, v nových filmech, vždyť je to ubíjející koukat na toto předvádění vyvolených, mezi které se nikdo jiný nedostane.Rv

0 1
možnosti

Kam se poděl Ortel? Měl vyhrát, ale jen za předpokladu, že by se vrátil ke svému jménu a po něm nazval i svou kapelu. Bylo by to přece stylové, kdyby absolutním vítězem Slavíka 21 byl Hnídek a vítěznou kapelou rovněž Hnídek. ;-)

0 0
možnosti

J88i11ř70í 84H53o42u54f13e85k

20. 11. 2021 13:26

Tak Karel Janeček řekl jasně, že nechce, aby byla poškozena imunita našich dětí. Čím asi tak, ha?

Pseudoskandál s řezníkem byl zrežírovaný, i tak ale při tom hezky mrazilo.

0 0
možnosti

Mě mrazilo když šla černobílá reklama od Karla Janečka. Nějak jsem nejdřív nepochopila komu a o co jde, po celém shlédnutí jsem si říkala že svou agresi mě to trochu připomínalo reklamu na očkování..

1 0
možnosti
Foto

Další samozvaný spasitel na scéně.Kandidat na prezidenta si koupil cirkus,aby mohl oslovit národ bláboly....

2 0
možnosti
Foto

:-),,Ve stínu pod fíky poslouchat slavíky, zpívat si s nima, a snít". Neb žízeń je veliká, a život utíká;-)

2 0
možnosti
Foto

J27o80s10e28f 38B64á71r64t16a

20. 11. 2021 12:52

Vůbec nevím, komu bych měl dát hlas. Chyběl mi tam třeba Mišík senior.

0 0
možnosti

Mně ne, tohle opravdu není akce pro staré bardy

0 0
možnosti

Výborné! R^

Je to dehonestace někdejších vítězů, .. pseudoslavnost pro pseudohvězdy .. :-/

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS