Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Shlédnout televizní pořad je gramaticky chybně. Správně má být zhlédnout...

0 0
možnosti

Dovolím si s autorem totálně nesouhlasit. Nemám antipatie k žádnému protagonistů pořadu s Bohdalovou,ovšem dosti to již zavání kultem osobnosti,jako u Stalina. Pořady s těmito lidmi se mi a potažmo nám líbily před 89 rokem a tam si myslím většina z nich patří. Nevtipnost ba přímo trapnost tekla téměř ze všech. Ano,televize se dá přepínat(za což by mi před lety otec pěkně vynadal),ale nebylo kam. Jediný světlý a skvělý okamžik byl na Primě se Třemi tygry u Dědka. Ano televize se dá i vypnout,ale v tom přípdě ať po nás nechtějí koncesionářské poplatky.

1 0
možnosti

Koncesionářské poplatky jsou normální daň. Se sledováním televize to nesouvisí. Já třeba televizi ani nemám, ale poplatky taky platím.

0 0
možnosti

Nedělal jsem si o hlavním silvestrovském pořadu ČT žádné iluze - obával jsem se, že bude "přebohdalováno". To se naštěstí úplně nepotvrdilo - zase až tak moc tam "Jiřinka" neexhibovala. Jinak ale ten formát pořadu považuji za celkem dobrý (tím nemám na mysli naroubovat ho na významné výročí známé osobnosti). Estrád, kde dnes člověk uvidí známé zpěváky a komiky, je dnes jako šafránu. Možná tam mohlo být více komických scének. Trochu jsem měl pocit, jakoby se autoři pořadu snažili vzdáleně přizpůsobit pojetí Silvestrů 1977,78,79 režiséra Roháče, kdy jsou v hledišti jen veřejně známé osobnosti, z nichž některé i vystoupí v programu.

4 1
možnosti
Foto

Velmi dobře napsáno R^. Dovolím si jen jednu poznámku k J.Bohdalové, která byla i důvodem, proč jsem zmíněný silvestrovský pořad na ČT nesledoval.

Mám na ní v posledních letech alergii, i když ona sama za to nemůže. Pořady a filmy s ní jsou totiž vysílány tak často, až se mi zcela "přejedla". Vrcholem bylo, když jsem před nějakým časem zahlédl její pořad (snad) o kutilství, kde byla hodně mimo.

Určitě je výbornou herečkou, uměle se ale vytváří zdání její naprosté výjimečnosti (jakou třeba měl Vlasta Burian nebo V+W, popř. i Jiří Suchý). Podle mě je srovnatelně nadaná třeba Iva Janžurová, kterou mám radši, snad právě proto, že nemá neustálou touhu exhibovat v televizi a filmu.

Nevím, kolik lidí je fanouškem J.Bohdalové, vzhledem ale k ročníku jejího narození nemyslím, že by její jméno přitáhlo k obrazovce příliš lidí (o mladší generaci už raději vůbec nehovořím).

17 0
možnosti
Foto

Nezapomeňte, že hlavní fanouškem JB je - náš pan president!

3 0
možnosti

Normalizační troubu soucasnosti nesleduji.

0 0
možnosti

Je fakt, že když jsem po jedenácté přivlála z návštěvy, měla jsem pocit, že se koukám na nějaký retro na CT3. Zrovna se tam vlnila Helenka a na závěr vyběhl Michal David. Líbil se mi monolog Jiřiny Bohdalové o kyticích. Při Michalovi nastoupilo červené tlačítko. A tuto možnost má každý, Silvestra v televizi není třeba řešit.

2 0
možnosti

Tak s tím "vlněním Helenky" jste mě dostala.;-DR^

5 0
možnosti

Silvestr ČT mi nevadí, nevadí mi ČT vůbec jako taková, protože ji nesleduju. Za poslední rok, jsem ČT zaplul, snad jen když tornádo udeřilo na Moravě.

Ale vadí mi koncesionářské poplatky. Vadí mi obecně veřejnoprávní ČT / ČR.

BRW: V Řecku (kvůli šetření) veřejnoprávní televizi zrušili.

1 7
možnosti

To asi ne. Co by tím ušetřili ? Múžete poslat nějaký odkaz na vaše tvrzení ?

Veřejnoprávní televize je ve všech státech Evropy zejména proto, že není závislá na finanční vůli politiků. Další výhodou je, že nemusí tvořit zisk pro své majitele.

2 0
možnosti

Velmi rozumný příspěvek. Přesně takhle to mám vidím i já. Po 20 letech jsme měli silvetra u televize. (nedalo se dělat to, co jiné roky). Původně jsme chtěli jít v 22.00 spát, ale jak začala Bohdalka, tak jsme prostě seděli a dívali se až do půlnoci. Něco šlo, něco se dalo vydržet, něco jsme pozorovali nevěřícně a s úšklebkem. Ale bylo to nakonec přesně takové, jak jsme čekali. A máte pravdu - Davida nemusím, ale jeho hity jsou pořád "silné", a Ringo snad už taky není takový fanda (i když to nevím, jen se domnívám)

12 1
možnosti
Foto

Lepší než tv program na Silvestra, je posezení se sousedy, kanasta a dobré víno

7 0
možnosti

Absolutně respektuji, volbu jak trávit konec roku. Sám jsem si vyzkoušel dosti variant a tak si asi dovedu vybrat tu, která mi vyhovuje nejvíce. TV to není, ale vaší paní naprosto chápu.

Jen škoda, že letos jsem si to příliš neužil bo jsem trýzněn chřipkou, které není lehké se zbavit.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS