Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jsem v životě už mnohokrát zažil situaci, kdy jsem si musel přiznat, že jsem se mýlil. Ono to teda pro chlapa není nic jednoduchého, takhle si přiznat, že jsem se spletl. Ale na druhou stranu to doporučuji. Je to takový ozdravný proces.

Ale co, to jsou detaily. Jednu ženskou už mám třicet let a hodlám si jí ponechat. Tam jsem se naštěstí nespletl.

2 0
možnosti
Foto

A turnerové žvaní a žvaní ...

3 18
možnosti
Foto

Salaquarda, Salaquarda, není to ten za Strany svobodných občanů? A je to on. No, pochvala od takové existence, by mě přiměla zamyšlení. Takto je ale všechno v pořádku.

1 0
možnosti

J70a55n 11H33u13r43y65c15h

20. 3. 2022 8:02

Jirkovi nové bláboly.

3 15
možnosti

P88a46v42e66l 48K51h71a15i34l

20. 3. 2022 17:36

Kterému Jirkovi? Šup zpátky do školy. ;-D

6 0
možnosti

Pane Turner, velmi rád bych od vás slyšel (četl) stanovisko, názor na toto:

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=QxcB0PI4ZLg&fbclid=IwAR0UMqtS0FZEHNd4f_43v0Ax2uNxDjnR2yAOQURQGrX82r9U1a6kETQm8pk

Taky bych si chtěl ujasnit, kam vás zařadit.

0 1
možnosti
Foto

... no, ano, je to hrůza - ale to je důsledek - je třeba si položit otázku čeho, třeba na to přijdete sám:-/

1 0
možnosti

To že Putin nařídil totální válku proti Ukrajině, ještě neznamená, že vznikla povinnost proklit všechno, čeho se kdy dotknul. Popravdě vyznívá mi ten článek hodně jako soudrzska výzva k vyšší uvedomnelosti.

12 19
možnosti
Foto

Ano, medvěda, na kterém jezdil ,nikdy nezapomněl pohladit.

3 0
možnosti
Foto

Václav Klaus starší se jednou vyjádřil: "Já jsem si vždy vážil každé židle, na které jsem seděl." Soudím, že tento výrok přesně charakterizuje celoživotní postoj tohoto pána - hlavně si to s nikým nerozházet.

13 4
možnosti

Mohl to udělat jako Boris Johnson. Pamatuje si ještě někdo titulky "Boris na hraně pádu" nebo "Boris nad propastí" ano měl to nahnuté kvůli covid večírkům. Pak ovšem "zaujal postoj" "plameně požadoval" a voalá je v pohodě. A klidně můžeme rozebrat kdo situaci zneužil a kdo válku sice odsoudil ale nesnažil se nahánět politické body.

4 0
možnosti

A protože spousta lidí nepochopí co chci říci tak ještě jedno upřesnění. Klaus je gauner co nechal ekonomické žraloky roztrhat ČR. Boris je gauner co pořádal večírky s odkazem že on může. Nemám rád ani jednoho přesto v tomto případě je vítěz Klaus.

6 9
možnosti
Foto

Velmi dobře stručně a hlavně výstížně napsáno, vidím to úplně stejně

22 1
možnosti

Nejenom Václavu Klausovi, ale všem českým "kličkujícím" politikům je nutné položit jasnou otázku a vyžadovat jednoznačnou odpověď ano, či ne. Ta otázka zní : Je podle vás V. V. Putin vražedný diktátor a válečný zločinec, který by měl být souzen mezinárodním tribunálem?

23 1
možnosti
Foto

R^ Jak je to prosté.

Asi opravdu není doba na nějaké pseudointelektuální blouznění, ale naopak na ona jasná stanoviska.

12 1
možnosti