Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím, ovšem dodal bych:

1) "že se ani nechce věřit, že je něco takového možné u nás" – že vy jste posledních pár let nežil v ČR? 

2) "Zemanovi je už asi úplně jedno, co si o něm kdo myslí." – soukromě bych si tipoval, že mu to bylo jedno po většinu jeho politického života, a pokud ne, tak jistě po dobu jeho prezidentování, zejména posledních pár let.

Obecně by to měl udělat jako můj oblíbenec Bruce Willis. Byla mu teď diagnostikována určitá nemoc, a tak se rozhodl (asi už napořád) ukončit kariéru. Stáhnout se a uchovat si tak důstojnost.

Jenže tenhle dědek ne. Ten chce státní pohřeb.

No ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Já z něj mám legraci.

0 0
možnosti
KJ

Hypotéza v titulku se bohužel může ukázat jako chybná, neboť i dno se může propadnout a pan hradní inženýr může předvést něco, co si ani ústavní právník Kysela neumí představit.

Jestli jsem to dobře pochopil, ohledně p. Baláka běží ještě jeden soud, takže ten by taky šlo ještě zastavit.

No a hlavně - rozletí se nám Čapí hnízdo.

0 0
možnosti

Zeman je nejšťastnější, když může naštvat (zde se mnohem více hodí expresívnější výraz) co nejvíce lidí. Teď musí být na vrcholu blaha, protože svým posledním krokem dožral skoro všechny, až na pár vyloženě skalních fandů, kteří nejspíš disponují stejným EQ, jako on. Něco takového na prezidentské židli je možné jenom u nás. V Polsku, nebo na Slovensku by byly plné ulice už po zjištění, že prezident dělal "užitečného slabomyslného" největšímu válečnému zločinci 21.století.

0 0
možnosti
Foto

Ale může, může mu ještě dát medaili za statečnost. ;-D

2 0
možnosti
MB

Milošova parta nemá chybu- Kdo chce podpalovat, musí hořet! Zvolal kancléř Musíme něco dělat,Miloš nám již zcela vyhořel. Kde je mluvčí Jiří? Ať pomate veřejnost, vyzná se. Jako svazák po schůzi > Plíží se někde po náměstí.Kde je omilostněný ? Kuje pikle s osobou nejedlou. Šutry odvezeny, zase kmeny jsou. Nějaký prodej dřeva ... :-)

3 0
možnosti
JZ

Že mně Ti Zemanovci vůbec nepřekvapují. Jejich primitivní argumenty, že Klaus S Havlem to dělali taky. Čekal jsem, že se s tím vytáhnou a nemýlil jsem se. :-)Jsou průhlední jak sklo. To jsou ovšem takové rusácké a dětské výmluvy. Typu Franta to dělal taky. To, já když řekl, tak dostal od táty dvojnásobný výprask a právem. :-)

6 1
možnosti
JV

Jen primitiv hned nálepkuje někoho, kdo má jiný názor a hned ho označuje tu za zemanovce, tu za rusáckého podporovatele.

2 5
možnosti
JV

Myslel jsem, že se Zeman alespoň v pojetí milostí odliší od Havla a Klause. Včerejšek mě usvědčil z omylu a naivity. A tak jako Havel omilostnil otcozabijáka Odložila, či kamarádku Chadimovou za padělání restitučních listin a Klaus plošně amnestoval ekonomické zločince - Zeman omilostnil přítele Baláka.

Je něco špatného na českých milostech a amnestiích.

2 1
možnosti
JZ

A vy jste pane Viklický také nezklamal. :-)

1 1
možnosti
Foto

Kdysi jsem psal, že se pan Zeman zařadí vedle takových jeko byl Antonín Zápotocký, po kterém zbyla jen vzpomínka na lež den před měnoovu reformou a transformace Ježíška na dědu Mráze. Stejně jako Miloš Zeman i já jsem se mýlil v odhadu.

Zůstane v mysli jako vulgární jedinec, který zcela pohrdá lidmi národa, v jejímž čele stál. Je mu jedno, jak vypadá před národem, je mu jedno, jací lidé stojí okolo něj.

Zemře sám, opuštěný (nikdo jej nebude postádat po skončení jeho mandátu, protože už jej nebudou potřebovat). Jen věřím, že jeho voliči si svou volbu před lety (zejména tu druhou), ve skrytu duše připustí jako své selhání a budou příště více přemýšlet.

Skvělý článek, Jiří, slušela by mu též Blogosféra.

10 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši. Zaregistroval jsem informace, že podpora prezidenta výrazně klesla. Je potěšující, že někteří Zemanovi voliči konečně prozřeli, ale i z této diskuse je patrné, že je zde mnoho lidí, kteří na "zemanismus" nedají dopustit. Mají nepochybně na takový názor právo, ale obecně to vnímám jako problém. Je to zcela obecný problém, protože je zjevné, že v privátní sféře normální a slušní lidé jsou ochotni podporovat amorální politiku i dílčí amorální politické počiny. Třeba Rusko je aktuálně názorným příkladem toho, kam lze v tomto směru dospět.

0 0
možnosti
Foto

A ještě jeden dodatek: Je úplně dědivé, jak nepatrný má tento bezprecedentní krok dopad na veřejnost. Většina nejspíš mávne rukou se slovy, že tady je možné všechno. Kam to bude dál a hloub pokračovat?8-o

5 0
možnosti
Foto

To se opravdu nedá slušnými slovy komentovat. A to má Balák na krku další soud a jsem zvědav, jestli i v tom případě Zeman zasáhne.

Ostatně myslím, že toto je dostatečný důvod ke spuštění systému k odvolání prezidenta, protože jeho odůvodnění je zákeřný útok na justici a celý státní systém. Jsem si vědom termínu jeho odchodu, ale to by neměl být důvod k nečinnosti.

4 0
možnosti
LB

Naprosto s vámi souhlasím ohledně toho, že ta udělená milost je zhovadilost. Ovšem ohledně toho odvolávání jsem trochu v rozpacích. I předchůdci Zemana se dopouštěli podobných zhovadilostí a nezaregistroval jsem tehdy nějakou zvýšenou poptávku např. po odvolání Havla (ChadimováOdložil,..)

Spíš bych se přikláněl k variantě, která by přesněji specifikovala, kdy je možné prezidentskou milost udělit, aby byly ze zákona vyloučeny tyto excesy.

0 0
možnosti