Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L74i27b35o64r 38H37a94m92p96l

17. 4. 2022 10:14

Krylova píseň stará přes 50 let.

Byl hrozný tento stát,když musel jsi se dívat

Jak zakázali psát a zakázali zpívat

A bylo jim to málo,poručili dětem

Modlit se jak si přálo Veličenstvo Kat

0 0
možnosti
Foto

No, a co tom chcete říct? Má to být fňukání, že se lidem nelíbí ruská propaganda a užiteční proruští idioti?

0 0
možnosti

Můj koment č 112948297 na blogu Větvičky nebyl uložen,prý pro jakési neurčené porušení pravidel,když jsem citoval VV a Kryla.Takže Turnere pište o broukách,jinak tady cenzura jede že nestačím zírat.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že budu nadále psát o tom, o čem budu chtít, a ne o tom, co mi bude někdo radit.

Apropo, nevím, co má společného vaše fňukání ohledně porušování kodexu daného soukromým subjektem, který nelze ani nijak posoudit, s cenzurou, a jak to celé souvisí šířením putinovské propagandy. Tedy pokud si nemyslíte, že kritika a případný postih za šíření této propagandy je nějakou cenzurou.

0 0
možnosti
Foto

J29o95s58e20f 91B29á13r16t41a

16. 4. 2022 10:20

U příslušného článku na Seznamu nebyla povolena diskuze???

0 0
možnosti
Foto

Vy se nemůžete sám podívat, jestli byla, nebo nebyla?

0 0
možnosti

Dobrý den, Jiří,

já jsem něco podobného před zhruba třiceti lety zažil na vlastní kůži. Tehdy paní učitelka vykládala studentům první třídy, jíž navštěvoval můj synek, že jeho dědeček, protože je komunista, je zločinec a vrah a patří na šibenici. Martin se ohradil, že jeho děda žádnej vrah není, protože nikdy nikoho nezabil (vyjma myši na chatě, která vlezla do pastičky na myši...) a dostal poznámku. Kluk přišel ze školy domů ubrečenej, měl dědu rád, že on přece žádnej zločinec a vrah není a ta poznámka v notýsku je špatně.

Jedinkrát v životě jsem nahlas před svými dětmi zpochybnil jejich kantora. O paní učitelce jsem řekl, že je tupá. A došel za ředitelem školy, abychom si vysvětlili, jak jeho učitelé chtějí prvňákům vysvětlovat novodobé dějiny. Ředitel školy se strašně naštval, když jsem mu poznámku ukázal a vysvětlil, co k ní vedlo, do ředitelny předmětnou učitelku povolal a seřval jí přede mnou tak šíleným způsobem, že mi jí bylo až líto.

Třídní mého syna byla předsedkyní závodního výboru KSČ dotyčné školy, stranickou knížku zahodila roku 1990. A pak napadala před prvňáky všechny, kdo ve straně byli - kvůli padesdátým letům, kdy Martinův děda, tedy můj táta nebyl v podstatě ani puberťák. Ale byl to zločinec, vrah a patřil na šibenici.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Pavle, myslím, že mnoho z nás má zkušenost s neprofesionalitu a hloupostí učitelů.Řekl bych, že tím nijak nevybočují, jenom jsme na to z pochopitelných důvodu citlivější než třeba v případě ekonomů. Je to dobře, protože učitelé, stejně jako třeba lékaři jsou vázáni jasnými etickými normami.

1 0
možnosti

No, jeden blbý vtípek říká, že učitelka není povolání, ale diagnóza, a bohužel to často platí. Vzdělání v tomto případě není zárukou proti malosti smýšlení a ovlivnitelnosti. Bohužel už jsem ovlivnitelnost, zmatenost a znevažování zažila i u lidí, kterých si jinak cením pro jejich postoje. A z toho je mi smutno a jde na mne z toho hrůza... Jinak díky za Blog...

6 0
možnosti
Foto

Děkuji. Myslím si, že je obecně složité prezentovat čtrnáctiletým dětem nedávné dějiny, neřkuli aktuální události, stejně jako třeba náboženství. Sám jsem to pocítil u šesti svých dětí, které jsem se pokoušel vzdělávat.

Zrovna v případě války na Ukrajině mi to tak složité nepřijde. Stačí jen říci základní fakta: Suverénní stát napadl jeho silnější soused, který zpochybnil jeho právo na existenci a svrchovanost. Ve válce Rusko záměrně útočí na civilní objekty a dopouští se válečných zločinů na civilistech. Z toho to důvodu je ruský režim potenciálně nebezpečný i jiným státům, a to i proto, že hrozí jadernými zbraněmi. Válečným utečencům je třeba pomáhat. Žádné osobní názory a spekulace není třeba ventilovat.

5 0
možnosti

Takové soudruzce učitelce bych koupil jízdenku na vlak a poslal ji na Ukrajinu. A pak rovnou do Ruska, aby viděla, než zase začne vyprávět při výuce. Komentáře některých lidí k situaci na Ukrajině jsou opravdu za hranou. Vyšetřit, potrestat, medializovat. Tohle se zkrátka nemůže dít!

10 0
možnosti
Foto

Tak, jak jste to napsal, to vnímám i já.

1 0
možnosti
Foto

Zkušenost mi velí, informace z Ruska brát vždy s rezervou a snažit si je ověřovat jinde.

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

To vystoupení učitelky bylo naprosto šílené. Nedivím se, že dostala okamžitou výpověď. A vůbec mi nevadí, že tu teď někteří budou pindat něco o tom, že je tak porušována svoboda projevu.

6 0
možnosti
Foto

Takové učitelky rozhodně není škoda. Jen naprosto hloupý jedinec může zaslepeně věřit tak jednostranně pojatým informacím.

0 0
možnosti

Co si o tom myslím? Že ta ženská je cvok a to šťastný, protože věří své pravdě a přes to nejede vlak....... Takových je mnoho..nedávno jsem narazil na youtube na vysílání dvou ezoterických děvčat, tedy jedné je tak 40 a druhé 60 - a z jejich hovoru, jsem cítil, že ezo-holky Ava a Helča jsou na straně Ruska, ale jsou poučené a bystré a nedělají takové hloupé věci jako paní učitelka rusofilka. Ještě zajímavější mi připadá, že tihle lidi jsou vlastně konspirátoři, paranoici, kteří se jen přidali na stranu Dobra (Rusko) proti Ďáblovi (USA). A s tím nic nenaděláš. Takhle svět funguje fungoval a fungovat bude. Člověk "sapiens" je prostě takovej....Že jí vyhodili, je asi v pořádku, když vypráví dětem hovadiny a stát ji za to platí. Předpokládám, že to je státní škola. Na druhé straně je to češtinářka, takže vlastně dětem povídala své soukromé názory.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

Ta učitelka má naprosto vymytý mozek ruskou a proruskou propagandou, kterou dost tupě papouškuje. A vrchol je, když označí ČT jako placenou Sorosem a Protiproud za nezávislé médium.

7 0
možnosti
Foto

:-)R^Je to smutné, jenom se obávám, a to je i smysl tohoto příspěvku, že takhle uvažuje hodně lidí. Popravdě bych asi ani výsledky nějakého výzkumu veřejného mínění u nás vidět nechtěl.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS