Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná je menší nebezpečí, když se šíří pár okrajových desinformací než když schvalují existenci webu ajťáci z CZ.NIC, popřípadě přímo vláda na doporučení nějakého elfa.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že už z perexu je patrné, že nejsem příznivec nějakých systémových zákazů, ale na druhou stranu každý si může sám udělat obrázek o tom, jaké svinstvo se prostřednictvím takových webů šíří. V tomto směru mi pak přijde činnost "elfů" velmi užitečná, protože nám zprostředkovávají to, na co mnoho z nás nemá čas ani žaludek .

2 0
možnosti

Pane Turnere, to vy přímo sám?

0 2
možnosti
Foto

:-)...takový jsem já... pokud nejste nabažen, doporučuji moji rubriku "Limeriky a jiná satira" (na profilové stránce "+více"), kde najdete více jak sto podobných skvostů.

1 0
možnosti

Takže opět otevřeno a opět budou některé slohové práce některých autorů uveřejňovány bez jejich vědomí...

3 0
možnosti
Foto

Oni tihle dezinformátoři jsou jako sestava bubnů. Člověk jen čeká, který z nich zazní v tu kterou chvíli nejsilněji a nejblběji...;-)R^

6 0
možnosti
Foto

Krásný příměr. Protistrana připomíná struny na kytaře. Zmáčknete akord a ozve se požadovaný souzvuk tónů. 😉

2 0
možnosti

Total magor. Vás ten průběh vypnutí (nevypnutí) nepoučí Dál budete blbě kydat. Dejte si čaj, nejlépe Indický a pak pište.😄

1 13
možnosti
Foto

A vy, ale Heřmane, než začněte sám psát, tak si zopakujte pravidla pravopisu... ;-D

6 0
možnosti
Foto

J78o73s17e27f 57B34á95r88t89a

31. 5. 2022 13:41

Šíření dezinformací ani na okamžik nepřestalo, na ČT zapomněli a poslední News room, tak to bylo velmi výživné!

3 9
možnosti
Foto

Myslím, že dezinformace je dezinformací, ať ji uvádí kdokoli, ale je tou dezinformací jen tehdy, pokud to někdo argumentačně dokáže; tzv. dezinformační servery neuvádí jen dezinformace, dokonce mnohem častěji šíří určité názory, které logicky dezinformacemi nejsou, ale leckomu mohou vadit.

Myslím, že ČT nešíří dezinformace, zatím jsem alespoň nenašel, že by ten, kdo ji z toho obviňuje, to nějak prokázal.

ČT a mnohá jiná média se však chovají ohledně informací, a hlavně názorů tendenčně, což osobně považuji za chybu jen tehdy, pokud nestraní něčemu obecně dobrému proti něčemu špatnému.

Myslím si, že tento rozdíl mnoho lidí nechápe, což je známka problémů s morálkou, tedy s neschopností oddělit dobré od špatného.

10 0
možnosti
Foto

Lépe bych to sebekriticky nevyjádřil...:-)

0 0
možnosti
Foto

Nojo. Nekalé živly a zkrachovalé existence. ;-D

Já na ty zakázané/povolené weby, stejně jako pan Nožička, taky nemám čas, ale fascinuje mě, kolik času jim protidezinformátoři věnují. A tak jsem si taky složila písničku:

Turneři, turneři,

kdopak jim uvěří.

No nic, jdu se věnovat próze. Na pana Kvapila mě rým nenapadá. ;-)

6 10
možnosti

A ani u Turnera vás nic nového nenapadlo. ;-)

2 0
možnosti

Pobavil jsem se. Velmi dobrý počin. R^

7 0
možnosti