Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Turnere, mám vás zařazeného mezi oblíbené blogery, takže mám docela solidní přehled o vaší publikační činnosti. Musím k tomu ale nutně podotknout, že to není kvůli tomu, že bych tzv. rezonoval na vaší vlně; většinou spíš naopak. A tímto blogem se vám podařilo mě znovu "hecnout" k reakci, což jsem - tuším - už v minulosti několikrát udělal, ale pokud si dobře vzpomínám, vaší reakce jsem se nikdy nedočkal.

A teď k věci. Já vás vnímám jako chytrého člověka, který dokáže slušně argumentovat, a navíc na rozdíl od spousty jiných "pracujete" s velmi dobrou češtinou. Ovšem to, jak se snažíte tvrdit, že jste ochoten jít do diskuze s názorovými oponenty, prostě není pravda! Vy těm oponentům vždy jen předhodíte řečnickou "kůstku", abyste nabudil dojem, že chcete věcně diskutovat, a pak si jedete dál to svoje a spoustou slov se je snažíte umordovat.

K problému Rusko versus Ukrajina existuje mnoho argumentů zpochybňujících váš náhled, jenže problém je v tom, že k těm, které neodpovídají mainstreamově " propagované verzi, se poměrně obtížně dostává. Cenzura prostě funguje! Mě na Seznam.cz dokonce natrvalo zablokovali vstup do diskuzí z naprosto stupidních smyšlených důvodů a jen díky mé urputnosti, kdy jsem opakovaně žádal, aby mi na jakémkoliv mém příspěvku konkrétně dokázali pravdivost jimi udávaných důvodů, to nakonec vzdali a ten natrvalo zablokovaný přístup mi se skřípěním zubů odblokovali.

Ve svém blogu voláte po slušně a pragmaticky diskutujícím oponentovi, kterého údajně nenacházíte. Házím vám rukavici: lubos.brazdil@seznam.cz. Zvednete ji??

0 0
možnosti

Vazeny pane Jiří Turnere. Podporil jsem vas clanek. Na problemu Ruska a Ukrajiny a s problemy vznikle timto konfliktem, je krasne upozornit na neznalost kvalitni diskuze s osobou majici na vec jiny nazor. Zde na iDnes je takovych mnoho.

0 0
možnosti

Otázka je, proč o tom ještě diskutovat.

0 0
možnosti
Foto

:-) ,,Roztomilé plkání u stánku se ,,šmukem". Úsměvné podobenství, ba i vhodný ,,oslí můstek";-)

1 0
možnosti