Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J98i45r92i 81P13r64a60j80z

14. 10. 2022 17:45

Jsem věřící a souhlasím s tím, že kritika je na místě. Ale to co předváděli v těchto hrách je pro mě urážení a naprostá hloupost. To nemá s kritikou a ani satirou naprosto nic společného.

Je to bezbřehá ubohost. Ale jak jsem psal v dnešní době bohužel normální. A že se někdo ozve, že Toto je už za čárou, tak se ještě někteří podivují.

5 0
možnosti

Vy jste tu hru viděl? Nebo kritizujete jen na základě toho, že to řekl někdo jiný, který tu hru též neviděl?

1 0
možnosti
Foto

J61i17ř85í 98K55i18n22d74l

14. 10. 2022 16:02

Chtěl bych kdyby vidět , kdyby v té hře byl Mohamed a muslimové. To by byl šum svistu.

6 1
možnosti

A ten šum svistu by dělaly české soudy?

0 0
možnosti
Foto

J11i32ř98í 26K66i34n10d68l

14. 10. 2022 15:58

Muslimské země znají jediné právo a to, které je od Boha.

3 0
možnosti

A co má bý, s tématem to nijak nesouvisít ?

1 0
možnosti

Pane Turnere, měl bych na Vás dva dotazy:

1) Když píšete, že zmiňovanou divadelní hru by neměl hodnotit nikdo, kdo ji neviděl - Vy sám jste ji viděl?

2 Proč jste smazal Váš včerejší blog (v jeho titulku bylo něco ve smyslu, že Babiše byste ve volbách snad porazil i Vy)? Předpokládám tedy, že jste ho smazal Vy sám a neučinila tak administrace.

4 3
možnosti
Foto

J61i82ř41í 84T60u84r86n82e87r

14. 10. 2022 15:29

1) Neviděl. Myslím, že je z textu patrné, že ji nijak nehodnotím, a to nejen proto, že jsem ji neviděl, ale samotná hra není předmětem toho, na co v článku reaguji.

2) článek jsem smazal omylem, ale nepřijde mi, že bych tím způsobil někomu nějakou újmu, byla to jen taková bezprostřední emotivní reakce na příslušný průzkum.

S pozdravem

JT

5 1
možnosti

Opět R^ :-). Semtam se stane, že se mi divadlo nelíbí, ale že bych se kvůli tomu soudila...

11 3
možnosti
Foto

J53i48ř53í 86T64u92r72n40e69r

14. 10. 2022 10:45

:-)Děkuji. Přesně tak. Kdyby pan kardinál napsal filipiku proti obscénnosti her onoho experimentálního divadla, klidně bych se pod to podepsal. Otravovat soudy je ale něco úplně jiného.

6 4
možnosti
Foto

Byť je pro mě žaloba na divadlo na které bych v životě nešel daleko za hranou, pak je úsměvné kolik Babišobijců se ohání morálkou, kterou loupežník pokazil a nedokáží se ani pokusit vcítit do role těch pro něž je tohle rovněž za hranou morálky. Nebo jim to dokonce ubližuje...

6 4
možnosti

Ale tohle jim přece neubližuje - je to divadlo, mohou se sami svobodně rozhodnout, zda na hru půjdou nebo nepůjdou. Pokud se jim to nelíbí, mohou odejít slušně o přestávce. Mohou hru kritizovat. Ale to je tak všechno, co proti tomu mohou dělat.

11 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
12 6
možnosti
Foto

Karma.Predstaveni jsem stejně jako Duka neviděl a tak nemohu hodnotit.Pokud bych měl problém s tím co se děje na jevišti mám možnost znechuceně odejít.Pokud církev nesnese kritiku je to pouze její problém.Ty doby kdy tu neomezené vládla a vše určovala jsou naštěstí dávnou minulostí...

10 7
možnosti