Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Blažek se už asi zcela zbláznil, stačí co napsal panu Horáčkovi kvůli podpoře generála Pavla.

3 0
možnosti
Foto

Dobrý článek. Dal jsem mu karmu.

Poznamenávám však, že Zátopek, Čáslavská, Odložil atd. byli státní profesionálové, kteří měli naoko zaměstnání, aby se mohli naplno věnovat sportu.

Pak nebylo férové, když se účastnili sportovních utkání pro amatéry, jako jsou olympijské hry, MS atd.

Překvapuj mne, že se o tom teď v českých médiích a na blozích nepíše.

Rád bych viděl, jakým sportovcem by byl Zátopek, kdyby se musel živit něčím jiným a vedle toho sportovat.

3 0
možnosti
Foto

Pokračování

Jistě by byl stále vynikající atlet. Jako státní profesionál se však mohl zcela věnovat sportu a tak měl proti svým amatérským konkurentům přece jen výhodu. Jeho tehdejší velký finský konkurent byl pošťákem a roznášel poštu. Tím si jistě také zlepšoval kondici. Věnovat se však cíleně jen tréninku jako Zátopek však nemohl, ten v tom měl výhodu.

4 0
možnosti
VF

Můj názor - pokud pan Zátopek neškodil lidem, nemáme právo na něho "kydat". Jsem pamětnice padesátých let, kdy i naše rodina zažívala těžké časy. Byla to náročná doba.

A panu Václavu Neužilovi hluboká poklona!!!R^R^R^

5 0
možnosti
JN

I když se s Vámi moc často neshodnu, s obsahem dnešního článku naprosto souhlasím. R^

3 0
možnosti
Foto

Zátopek? Atlet.fenomém doby, v které nejen on žil. Symbol vůle i ctižádosti po dosažení úspěchu, tedy cíle být nejlepším. A p.Blažek? Historik, který jde v lecčem až ,,na kořen". Na mne zapůsobil v jedno z pořadů ČT- Hisrtorie cs. Tehdy se mluvilo o tzv.hradfčansk. domečku. Padla tam otázka, co to bylo tehdy za lidi, ktzeří se podíleli na kom. zvěrstvech. A on odpověděl takto: ,,Kdyby nás u tohoto stolu sedělo deset, nejméně za devět bych nedal ruku do ohně, kdybychom měli takovou moc, jako tehdy ONI."

P.S.: Jde autorovi blogu skutečně o Zátopka, či film o něm, či historika Blažka? čI JENOM O ,,VHODNÝ NÁMĚT" NA SVŮJ BLOG;-)

1 0
možnosti
KK

Přesně tak, Zátopek byl spíše obětí, než spolutvůrcem toho zrůdného režimu. Stejně jako třeba Nohavica.

3 1
možnosti
JB

J93a49n 90B40a43r31t73o90ň

2. 1. 2023 18:03

R^ Velmi dobře napsáno a naprostý souhlas

2 0
možnosti
OU
Foto

Já jsem byl před pár lety na besedě s Danou Zátopkovou v Dusíkově divadle v Čáslavi. Byl to hezký večer. Nicméně spíš si pamatuji s kým jsem tam byl než to, co říkala Dana. Jenom si vzpomínám, že v jejím věku to mělo překvapivě hlavu i patu

4 0
možnosti
Foto

Co jsem našel v jiných zdrojích, rudá knížka byla Zátopkovi svým způsobem vnucena. Nicméně pravdou je i to, že Zátopek, byť fenomenální běžec, nebyl zrovna intelektuál a spoustu věcí tak mohl vnímat jiným způsobem, než je běžné dnes.

5 1
možnosti
Foto

Od vrcholových sportovců se nečeká, že budou intelektuálové. Výjimky potvrzují pravidlo ;-)

7 0
možnosti