Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Není to jednoduchá problematika. A spravedlnost se v podobných případech těžko hledá a vina či nevina těžko dokazuje. Když přemýšlím o podobných situacích, které asi každý člověk v životě zažil, tak si zpětně musím přiznat, že jsem měla jednat rázněji, ohradit se hned v začátku a že jsem někdy vyměnila potencionální výhody za nepříjemnou chvílí, kterou jsem vydržela. A občas jsem naznačovala víc než co jsem chtěla splnit. No nemají to lehké muži ani ženy.

4 1
možnosti
Foto

Máte můj velký obdiv.:-)R^

0 0
možnosti
MP

Nu dobrá-ale zajímal by mě Váš názor na obdobný případ Dr.Cimického.....

0 2
možnosti
DP

To je trochu něco jiného, Cimický v podstatě vydíral svoje pacientky. tedy osoby zranitelné, znevýhodněné, nejisté...

0 0
možnosti
Foto

V emocionálně vypjaté kauze je neskutečně obtížně zůstat pouze u rácia. Navíc pokud budou indicie ukazovat něco jiného než důkazy. Přeji postižené straně patřičnou satisfakci a viníkovi trest skoro až exemplární. Ale obávám se ....

0 3
možnosti
PP

P92e26t71r 79P83r97o72k16o74p

17. 2. 2023 10:45

Vas predlouhy text jsem docetl do mista, kde jste dosud nepravomocne rozhodnuti soudu o něčí domnělé vine oznacil, ze podvod se stal. Vyrok soudu byl, ze chovani nebjlo trestne, nikoliv, jak pisete, ze se nepodarilo prokazat. Pro lidi jako vy soudy nemaji ani smysl. Vy mate politicky jasno predem.

10 3
možnosti
VR

U Feriho se časem projevil syndrom moci. Já si mohu dovolit vše. Podle přísloví "co je povoleno bohovi, není dovoleno volovi."

Když dostal po hubě na Moravě, bylo jeho reakcí, že se jedná o rasistický útok. To mu poprvé neprošlo, bylo to jinak. Sexuálně obtěžoval ženu. Pak se nedivte, že holky, které měly podobné zkušenosti přestaly mít z něj strach.

10 0
možnosti
JR

J47a62n 74R98á54ž

16. 2. 2023 18:46

Mimo téma příspěvku, ale přesto si to dovolím zdůraznit, co autor v článku připomněl:

" i v těchto případech musí platit pravidlo in dubio pro reo, tedy že pochybnosti jdou vždy ve prospěch obviněného".

Nemám Babiše rád, ale přesto mne hodně štvalo, že se v kauze Čapí hnízdo nepostupovalo striktně podle tohoto pravidla.

3 3
možnosti
MS

Stejným způsobem nepostupoval ani AB ke Kalouskovi a k OSVČ, takže Babiš ochutnal vlastní medicínu.

6 0
možnosti
AM

Měl dostat na Moravě po papuli více.

8 1
možnosti
RP

Ze začátku jeho zvolení jsem mu i fandila, konečně někdo mladý mezi politiky. I jeho práce sněmovně byla dobrá, ale asi mu postupně stoupla sláva do hlavy. Myslím, že si to pokazil i prohlášením v tisku, že je nejlépe placený studentem v republice, tím naštval mnohé. Potom ty jeho fotky z jeho volného času a už to jede..

2 0
možnosti
Foto

Znám jej dost dobře. Svoji kariéru začal budovat tím, že zveřejňoval staré fotky z města, kde bydlel. Tím se stal známý ve městě. Najednou jej bylo všude plno. Holky se kolem něj točily, protože byl zjevem jiný, jinak se oblékal a prostě žil v přesvědčení, že mu každá na kterou ukáže dá. Ani jsem se nedivil, že dostal na Moravě na budku. On na to byl zralej. Jenom jsem čekal, kdy narazí. Nečekal jsem dlouho.

26 0
možnosti
Foto

Zda dotyčné jsou opravdu oběťi nebo "mrchy" nevíme a těžko nad tím spekulovat. V době covidu byl králem na sociálních sítích, převážně mladší generace se díky němu dozvídala a orientovala v nařízeních vlády. Sebevědomí mu rozhodně nechybělo, o přízeň žen nouzi neměl...

Ale fakt, že zveřejnil jméno oběti, rozhodně nepřidá na odvaze jiným zneužitým ženám aby to nahlásily. Beru to i jako formu zastrašování z jeho strany.

28 1
možnosti