Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P87e54t85r 76S54k62á32c80e16l

26. 4. 2023 20:29

Mám ovšem spolehlivě ověřeno, že mnoho lidí bere krátkodobou předpověď počasí jako dogma a organizuje si dle takové informace život, což mě vede k úvaze o tom, čemu jsou lidé ochotni věřit obecně

Zdroj: https://turnerjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=800963

-----------------

Ještě se k nim nedostala informace, že přesnou předpověď lze stanovit tak dvě hodiny dopředu. Osvěta je víc než nutná.

0 0
možnosti
Foto

Předpověď počasí je velice přesná.

Jediné, co nesouhlasí, je čas a místo.

5 0
možnosti
Foto

Až se znovu narodím, chci být meteorologem. Tolik nepřesností ve výsledku práce a ještě za to budu placen a žádný postih za zmetky.

4 0
možnosti
Foto

OK, dejte si na matfyzu studium fyziky atmosféry a můžete...

2 0
možnosti
VF

U domu jsme měli zmoklou jen polovinu dvora a zahrádky. Od té doby na předpověď počasí nebrblu.

4 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem byl na fotbalu a začalo pršet a v podstatě přesně jen na jedné polovině. Tak se několik minut hrálo na té druhé.

1 0
možnosti
JB

J20i29ř83í 93B44o84č44e21k

24. 4. 2023 16:08

Nevím odkud čerpá můj mobil, ale když mi napíše že v 6 hodin začne pršet, tak opravdu začne. Plus mínus pět minut

1 0
možnosti
Foto

Ovšem přitom přesně víme, o kolik stupňů se zvedne teplota na Zemi za 5 let.

Samotná apka Meteoradar s obrázky možných dešťových mraků ještě není nejhorší, horší jsou předpovědi tak na 24 hodin dopředu. Prastrýc , který byl meteorologem, by se divil.

5 0
možnosti
Foto

No já tedy nevím, používám meteoradar a tam nejsou obrázky možných dešťových mraků, ale snímky z meteoradaru, jak je vidíme i v počasí v tv.

0 0
možnosti
Foto

Ono je taky trochu důležité, z jakého zdroje bere člověk ty předpovědi.

2 0
možnosti
Foto

Můžete nám prozradit, jaký zdroj je ten nejlepší?

0 0
možnosti