Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Jambor... vytanula mi vzpomínka na komunistického komentátora z 80.let při čtení vašeho blogu. Podobná stavba komentáře, podobná rétorika... Asi byste se v tehdy v Rudém Právu uplatnil také.

2 1
možnosti
JL

Vite pane Jiří Turnere, v jednom ty idioty na Vaclavaku se klanim v podpore. Aby bylo jasno, zde je proc.

Kazda koalicni vlada, v momente odhlasovanim duvery ve Snemovne, se stava diktatorska skupina, se vsemi penezmi CR, na cele ctyri roky. (mandatni cas).

Neni v CR sila , ktera by tuto vladu odvolala demokraticky. Jen tato koalice se muze rozpadnou a tim ztraci mandat vladnout.

Dokud si cesky (moravsky i slezsky) obcan toto neuvedomi, neni mozno vubec diskutovat na urovni poctiveho obcana, ktery ma republiku rad. Musi byt pripraven na dalsi volby, aby mohl zdiskreditovane politiky odvolat. To je jedine demokraticke pravo obcana CR.

2 0
možnosti
JV

J87i73ř33í 45V92o53l89n63ý

15. 9. 2023 18:06

To zdaleka není celá pravda. Existují petice, lobisté, včetně bohužel slabých a rozhádaných odborů, mediální a spektakulární nátlak. I taková demonstrace má svůj smysl. Navíc i malá jiskra může zažehnout velkou revoluci. Kdysi v Bruselu stačila jediná revoluční píseň v opeře.

1 1
možnosti
JV

J92i83ř24í 85V21o68l69n58ý

15. 9. 2023 17:16

Tady už nejde o nějaké imaginární zásady, ale o velké peníze. U mne to dělá 1200 Kč, o které mi vláda snížila valorizaci. A do budoucna to bude ještě více. Muži v našem kraji se vzhledem k znečištěnému životnímu prostředí dožívají 73 let, takže pravděpodobnost, že budu jednadvacet let a více pobírat důchod je mizivá.

0 3
možnosti
AT

Já jsem pro tento rok fostal přidáno od zaměstnavatele DVĚ procenta. Víc si nemohl dovolit. Podobně je na tom několik podniků v okolí. A já žádnou protiinflační doložku nemám. Pokud to nevíte, i z mých odvodů se financují důchody. Jak můžete trvat na valorizaci o inflaci, když zaměstnanci zdaleka valorizace o inflaci nedosahují?

7 0
možnosti
KT

K tomu není co dodat, pregnantně popsáno.

3 1
možnosti
Foto

Co by měli dělat lidé, kteří nesouhlasí s vládou, nevolili ji a jsou si vědomi, že volby jsou cinknuté? Nehledě na to, jak se získávají mandáty. A volební účast? Petice jsou k ničemu, panstvo není odvolatelné ani jinak postižitelné. Děkuji za odpověď (ale nenavádějte mne, prosím, k násilí).

3 11
možnosti
Foto

Rozeberte blíže ty cinknuté volby, účast, či získávání mandátů.

5 1
možnosti
JV

J68i86ř77í 15V23o40l70n46ý

15. 9. 2023 12:48

Hlubokým demokratickým deficitem je dlouhodobě 5% klauzule pro vstup do sněmovny. Přirovnal bych ji k základní výšce 5m ve skoku o tyči. A to dokáže skočit napoprvé jenom skutečně talentovaný, kvalitně trénovaný borec s nejlepším vybavením.

4 1
možnosti
HH

A jak by se pak dělili ti lidé, kteří získali 0,75 mandátu? Že by měli křeslo napůl s jiným?

6 1
možnosti
JV

J73i98ř62í 27V39o55l97n84ý

15. 9. 2023 12:13

Provládní agitka jako vyšitá. V mnohém s panem Rajchlem nesouhlasím, například jsem pro referendum o vystoupení z EU a pro zatím chybějící referendum o vstupu do NATO. Avšak dělá alespoň něco. Parlamentní strany si v minulosti zařídily nemalou podporu ze státního, média jim dělají permanentní propagaci, zejména Nacherovi, Havlíčkovi, Skopečkovi, Decroix a dalším. V tom je začínající subjekt značně znevýhodněn.

Svoboda slova je u nás potlačována. Jsem doživotně zablokován na Seznamu a na všech jeho odvozeninách. Na Sportu jsem nikdy problémy neměl, vždy jsem psal pozitivně, na Foru24 jsem v životě nic nenapsal, přesto jsem zablokován. Dokonce zde mne několikrát zablokovali, navzdory tomu, že jsem se postavil na stranu majitele. Těm, kteří stojí na té údajně správné straně liberální demokracie to nevadí, ti si mohou psát to, co chtějí. Hlavně se bojíte, že kdybychom zvítězili my, tak vás budeme soudit a vaše hříchy a demokratické deficity vám důrazně připomeneme!

2 11
možnosti
HH

Takže, to, že někdo svobodně nakládá se svým majetkem je porušování vaší svobody slova?:D

4 2
možnosti
Foto

,, ...Bude to ve zprávách

Jak jedni křičí hanba, hanba, druzí zase slávao se to nadáváA Václav na koni

Se trochu kaboní

Těm vlevo chutná rum

Těm vpravo černá káva

Nadávají mi pospolu

Já piju Kofolu."

Pod sochou Václava

T

2 0
možnosti
Foto

Omlouvám se za mnou špatně vložený text J. Nohavici, který považuji za poměrně výstižný, a to až ,,obecně"

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Jiří, domnívám se , že největším problém vlády nebude lid na Václaváku, ale velká skupina voličů, která ji už znova volit nebude. Antibabiš vyšel, společnost za to zaplatila nekompetentní vládou úplně stejně jako byla za něj. Dalším prohloubením příkopů a eskalací nálad. ( A rozhodně to není jen Babiš kdo je eskaluje.) Za sebe jsem přesvědčený, že v příštím termínu parlamentních voleb se budu věnovat něčemu užitečnějšímu, než rozhodování jestli to tu ke dnu přivede takovej, nebo makovej...

10 1
možnosti
MM

Jo. kvalifikovat jiné z nekompetentnosti a vlastní skepse je budoucnost lidstva.

Ještě že máte profesi ve které jste dobrej.

5 2
možnosti
JV

Vaše definice účastníků demonstrace, kteří si dovolí projevit nesouhlas s politikou vlády je lúzři, lidi se zpackanými životy plní frustrací a dluhů, komouši, náckové , funkční negramoti bez vlastního názoru a pestrá směsice různě indoktrinovaných, zmanipulovaných a zfanatizovaných jedinců. Nevím, z čeho vycházíte, asi z propagandisticky vyráběné teze, na kterou jste s radostí sobě vlastní naskočil. Platila vaše definice i na účastníky demonstrací MCH před pár lety na Letné? Nebo tam to byli naopak statisíce úspěšných lidí s IQ nad 120 se spokojeným životem které nikdo nenaváděl ani z tribuny?

16 9
možnosti
DP

Statisíce byly! A schválně - kolik exekucí, při dost rozdílném počtu demonstrantů, bude v sobotu na Václaváku a kolik jich bylo na Letné? O počtu zubů nemluvě. Tady platí nepřímá úměra - čím víc exekucí, tím míň zubů.

6 8
možnosti