Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky se mi to nedávno stalo. Při vystupování z autobusu. Pes měl ohlávku Halti a musel jsem předvést, že v tom klidně otevře tlamu úplně stejně, jako by ji neměl... Předvedli jsme a šli jsme. Na jednu stranu to trochu obtěžuje, ale na druhou je dobře, že se lidi zajímají...

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ vnímám to stejně, pokud tak činí slušně.

2 0
možnosti
MV

Často si říkám, že by měli mít náhubek, nejen v MHD, některý lidi. Moje Stella vůbec neví, co náhubek je. A neví to už 12 let a nechybí jí to.

9 1
možnosti
Foto

:-)R^ Onehdy jsem v jedné vypjaté diskusi srovnával nebezpečnost lidí a psů. Řekl bych, že psi z takového porovnání vychází daleko lépe, a přesto nás před nebezpečnými lidmi žádné preventivní opatření nechrání. Zmíněný formální náhubek dávám Cassi proto, že nemám chuť se z někým pravidelně dohadovat, protože MHD jezdíme někdy i na venčení. Jinak chodí a běhá po světě zcela svobodně a tuto důvěru mi oplácí svojí nekonfliktností.

6 0
možnosti
VD

Jsem taky "pejskař" a pokud nemusím, náhubek nedávám. Na jedné straně je pěkné, že mají starost o zvířecí blaho, ale, bez ohledu na formu, Vás v podstatě všichni tři přesvědčovali k porušování zákona...

0 0
možnosti
Foto

Asi před dvaceti lety, kdy ještě aktivisté nepropadali hysterii, jsem jel tramvají s dogou. Pamětliv pokynů dopravce jsem ji nasadil náhubek. Její dobrácký výraz a smutný pohled přiměl vedle sedící dámu, která řekla - sundejte té chudince náhubek. Podíval jsem se na nejbližší spolucestující a ti přikývli. A tak jsem způsobil přestupek a náhubek sundal. Doga se spokojeně uvelebila na podlaze a bylo. R^

26 0
možnosti
AC

Asi bych se neudržel. ;-D Karma.

9 0
možnosti
PK

Skoro tomu ani nemohu uvěřit, tolik psích ochránců ještě žije? Bez ohledu na poslední dva nepříliš přívětivé přístupy si myslím, že je to dobře, i když ne že bych se chválil, ale co se týče péče a stravy můj pejsan by lepšího páníčka nenašel;-DR^

1 0
možnosti
RM

bohužel v dnešní době mají určití lidé tendenci diktovat vám jak máte žít. Znám to z vlastní zkušenosti. S takovými lidmi jsem se přestala stýkat a mám klid. Ve veřejném prostoru to jde dost těžko, tak doufám, že se na vás příště nevrhnou všichni najednou až vyrazí do terénu z toho svého hnízda. ;-) Jinak před mnoha lety jsem byla právě s trpasličím pudlíkem vykázána z MHD, protože neměl náhubek. Na jeho pidičumák tehdy ani nebyl na trhu. Psa jsme tedy strčili do baťohu, kdy mu vykukovala jenom hlava a dozorující pán byl spokojen a my mohli pokračovat v cestě. Hezký den a zdravím vašeho pohodáře pejska.

15 0
možnosti
Foto

Děkuji a mějte se hezky:-)

0 0
možnosti
Foto

...bohužel.

Snad Vás potěším aspoň anekdotou s příhodným "podoboenstvím".

Chytá rybář na břehu řeky. I přijde k němu taková jedna dáma a hned se do něj pustí, jak je to hrozné, že ubližuje rybám... atd. atd. a mele a mele. A najednou konečně zabere, rybář vytáhne pěkný úlovek, coř dotyčná dáma okomentuje:

- Chudinka rybička. -

Načež rybář odětí: - To víte, milostivá. Kdyby držela zavřenou hubu, nic by se jí nestalo. -

28 0
možnosti