Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Baráku, před lidmi jako jste vy klidně upřednostním jakéhokoli psa.

2 1
možnosti
VB

Divím se, že se nevyjadřujete štěkání, když mentálně žijete v čoklí společnosti. Já žiji v lidské.

0 4
možnosti
JH

To z vás jistě mají všichni radost.

0 0
možnosti
Foto

Nemohu si vás pane Bartáku jako svého čtenáře (jiných článků) vybavit, ale tímto komentářem se prezentujete docela zvláštně. Jednak nepřepravuji čokly, ale psy, které vnímám jako členy rodiny a oni se podle toho také ke mně i k cizím chovají, a předpisy, jak jste si mohl přečíst, respektuji, protože svému psovi náhubek ve veřejné dopravě vždy dávám. A jelikož jsem za svého psa zodpovědný v jakémkoli případě, volím takový druh "ochrany", který všem vyhovuje.

7 0
možnosti
PK

Proboha, neztrácejte čas a náladu reakcí na tu kreaturu....je čas na procházku s pejsanem,dokud není teplo, tak do toho;-D;-D;-D

1 1
možnosti
Foto

R^To máte recht, vyrazil jsem vzápětí

1 0
možnosti
VH

Také miluji pejsky. Mám dva. Jsou součástí rodiny, my říkáme, že se nám narodili. Nenechte se tady nějakým Barákem otrávit. Je to chudák.

0 1
možnosti
MB

Pane Turner, jako bývalá majitelka Cassiopeii (rotvinka, bohužel, už v psím nebíčku) Vám tleskám. A konstatuji, že pan B. je nejen čtenářsky negramotný, ale také hulvát.

0 1
možnosti