Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jo a co se Veselého týká, může za to tento blog. Proč ho hájím? Protože s ním v tomto souhlasím, jak jsem už napsal. Na to ho musím sledovat???8-o8-o8-o

0 1
možnosti
JK

V čem to s ním souhlasíte? V tom, že se projevil jako rozzuřený býk? Jinak vaše otázka nedává smysl. Kdyby vás nezajímal, nemáte důvod ho hájit. Nemusel jste přece na blog vůbec reagovat. Já tedy na blogy, které píšou o něčem, co mě nezajímá, nereaguji. Nebo vy snad reagujete na každý zdejší blog?

0 2
možnosti
MS

Souhlasím s ním v tom, že PODLE MÉHO NÁZORU je (nejen) Newsroom neobjektivní žumpa, která nedává ŽÁDNÝ prostor protistraně (neudělali to zdaleka poprvé).

0 1
možnosti
JK

Aha, žumpa. To tady ještě chybělo. Vy mě chcete za každou cenu přesvědčit, že jste primitiv, nebo co?

0 1
možnosti
MS

Člověče, jak jste přišel na to, že mě to nezajímá?8-o8-o8-o Jinak všechno OK? Mě to ZAJÍMÁ A TO VELMI, jak jsem zde už několikrát napsal. Blog jsem si přečetl, video prohlédl a s Veselým prostě souhlasím, nevím, co v tom pořád hledáte za jinotaje...

1 1
možnosti
JK

Napsal jste, že vás Veselý nezajímá. A není to tak dlouho. To byste ještě mohl udržet v paměti.

0 1
možnosti
MS

Kristova noho...8-o8-o8-o Ale už jsem vám odpověděl jinde a končím.

0 1
možnosti
JK

To je váš problém, jestli a s čím končíte.

0 0
možnosti
TG

Tak já si Vás dovolím, mojí osobní poznámkou, věcně doplnit. Byla to skutečně Mařena...;-)

2 0
možnosti
TG

Upravuji na profesně nezkušená Mařena.....

1 0
možnosti