Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano. Já vskutku myslím. I pamatuji, a to mnohé. I tam je to problém. Ovšem opět nikoli můj, ale těch, kterým to vadí, či to ani nedokáží pochopit:-P

0 2
možnosti
JK

Já si zase myslím, že byste už mohl opustit pózu toho vědoucího pamětníka, který ví svoje, ale svá moudra trousí jen po kapkách. Už vám to nikdo nežere, jak se zdá. Za těmi všemi vašimi smajlíky a dříve ještě tečkami, pomlkami a zámlkami je totiž jen prázdno a místo, abyste trousil moudra, už jen trousíte.

2 0
možnosti
Foto

Můj život nikdy nebyl, ani není pózou. A to ani na těchto stránkách, které ovšem za život ani nelze pokládat. Ač asi jak pro koho. Ovšem až zásadových pozérů v jejich až,,pevných postojích", ,,zaujmutých" v teploučku jejich zadečků za klávesnicemi jejich komplů je nejen zde opravdu až požehnaně;-)

0 0
možnosti
JK

To, co jste předvedl v poslední větě, je přesně ta vaše póza, o které jsem psal: ironizujete jakési jiné pozéry, kteří ťukají v teploučku na zadcích do klávesnic, a přitom vy děláte úplně to samé. Váš život nehodnotím, protože vás neznám a naštěstí vás nemusím poznávat ani hodnotit. Nicméně zde na blogu se projevujete téměř výhradně jako pozér.

1 0
možnosti
Foto

Je mezi námi až zásadní rozdíl. Já totiž ve svých článcích nefabuluji, abych získal od jiných ,,NADŠENÝ přítlesk". A to přesto, že žádného ze zdejších autorů, tedy ani Vás, osobně neznám. A přesto si tací, tedy i Vy, dovolují o mě leccos soudit. Že nejednou i ironizuji mnohé autory, jakož i diskuze, to ovšem není bez důvodu. Sami, tedy i Vy,si o to nejednou přímo až ,,řeknou". To ,,řeknou" jsem dal úmyslně do uvozovek, neb ,,korespondence" není rozhovorem z očí do očí. Ta by většinou vypadala zcela jinak. I proto si dělám legraci ze ,,statečnosti" mnohých, kterou jim zdánlivá anonymita na těchto stránkách dává. Jinak Vás opět, a jistě nikoli naposled, zdravím. J.A.J.

0 0
možnosti
JK

To, co tvrdíte, že děláte nebo neděláte, jsou pouze vaše sebehodnocení, nikoli fakta. Já o vás cosi soudím jen na základě toho, co píšete ve svých diskusních příspěvcích a textech. Z toho ale jednoznačně vyplývá, že fabulujete, i když se toho odříkáte. Fabulujte i v tomto příspěvku.

Vy si děláte legraci ze statečnosti jiných, jiní si dělají legraci zas z vás, ale bychom se točili v kruhu. Opakuji, že se ve svých příspěvcích pokoušíte vystupovat jako ten moudrý a snažíte se to prezentovat v jakýchsi náznacích, ale to prázdno za tím je moc patrné. Tohle bych vám řekl klidně do očí. Podle mého si tím škodíte sám sobě.

0 0
možnosti
LF

L32u15k56a47s 35F44i52k16r

12. 10. 2019 18:19

Zajimava utkvela predstava.

4 0
možnosti
Foto

V podstatě je to diagnóza. Každý z obyvatel hezkého zámečku v Kosmonosích říká totéž. ;-D

1 0
možnosti
LF

L48u15k32a42s 94F60i53k84r

13. 10. 2019 19:19

Nebyl to drive zensky saskec?

0 0
možnosti