Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tuhle pověru znám nejenom z literatury a musím se přiznat, že na to musím myslet. A to jsem fanatická houbařka!R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Aniž bych tu pověru znala, napadlo mě to samé, co máte v nadpisu. Ale je to chválabohu jen pověra a také můj nápad jsme hned zavrhla. Totiž, tatínek mi smutně vyprávěl (v letech, kdy téměř nerostly), že v padesátých letech do lesa pro houby chodili s tragačem...

0 0
možnosti

Když jste připomněl knihy Oty Pavla, vzpomněl jsem si na to, že jeho otec je v těch knihách líčen jako člověk, který chtěl chytání ryb, kdy člověk má radost z jednotlivých náhodných) úlovků, proměnit na rybí žně či zkrátka sklizeň, což je vlastně obdoba hledání hub kontra jejich "sklízení".

0 0
možnosti

Jestli máte na mysli ten koupený rybník, tak tam ta "sklizeň" má smysl, stejně jako když někdo pěstuje ve velkém žampiony.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pověra. U nás (na Slovácku) se zase říká "když se rodí hodně chlapců bude válka").Zdá se mi někdy, že si bohužel někteří u nás tu válku přejí) Tím "malováním čerta ne zeď". Doufám, že se jim to nesplní. Rv8-o

2 2
možnosti

Kluků se rodí víc stabilně.

0 0
možnosti