Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych taky nezůstal v azylu, kde mě pořád někdo očumuje i v těch nejintimnějších chvílích, třeba když si sedím na vejcích. To, že se rozpadla střecha už byla opravdu poslední kapka. Doufám, že tento i ostatní azylové domy byly zkontrolovány statikem, protože případná další havárie nemusí zkončit tak dobře. A ponaučení pro pražáky - příště pusťte i trochu sněhu na Moravu, nemusíte všechen sníh vyžrat vy, když to s ním neumíte, děkuji.

14 0
možnosti
JN

J39i82ř56í 10N96o91s69e70k

13. 3. 2016 21:19

I mně se moc líbilo, jak se národ sjednotil [>-]:-)

Tak jsou kluci a holky zpátky v azyláku a ještě jim rentgenují bříška kvůli drogám:-).

No nic. Prý dostanou lepší ubytování, Šabatová bude spokojená :-)

10 0
možnosti
PM

P35e51t34r 34M98u54r23č93e41k

13. 3. 2016 20:20

Tak pane Jiří žral jsem Vám to jak se říká i s navijákem do půli blogu protože co jiného tady najdete ale musím Vás zklamat a to krutě....

Zapříčinil jste u mně kus upřimného smíchu a dobré nálady na nedělní večer. Tak ať se daří a více Vašich blogů.

7 0
možnosti
Foto

Děkuji. Trochu jste mě zklamal, protože se "těším" na ty natěšené, kteří si chtěli zpříjemnit večer zprávou o dopadení skutečných uprchlíků. Žertuji, jsem samozřejmě moc rád, že vás článek pobavil.:-)

3 0
možnosti