Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).....Víte, ono záleží na úhlu pohledu! President Zeman, podle některých buran a opilec, to má v hlavě pěkně srovnané, je chytrý. Že trochu nadbíhá lidem, kdo by ne, když chce být oblíbený ! Kalousek,(není sice president), ale co by za to dal, kdyby byl v takové oblibě, jak president. Nebo také Sobotka.

Teď má pozvání do Ameriky k presidentovi. Co by za to někteří ze šéfů Evropy dali, kdyby toto pozvání dostali.

Proto, jak jsem už dnes jednou psal vážným uchazečům o post presidenta.....ušetřete čas i náklady na sebrání 50 000 podpisů. Pokud se současný president rozhodne znovu jít do boje, tak to máte marný, marný marný ! !!

3 8
možnosti
Foto

Někdy mám při čtení komentářů taky takový pocit: je to marný, je to marný, je to marný:-)

9 1
možnosti
Foto

Covece, vy ten teatr na teto Zemi berete nejak vazne. PSG zadny hrebinek Barcelone srazit nemohla. Ve scenari sice bylo, ze doma o hodne vyhraji. V Barcelone vsak museli jeste vice prohrat, aby postoupila Barca. PSG v Barcelone nijak moc nehral, jejich fotbalisti vypadali zakriknute. A Barca za pomoci rozhodcich jela a davala goly. :-)

1 0
možnosti
Foto

Člověče, marně si hlavu lámu, z čeho jste mohl získat pocit, že něco beru příliš vážně, když mi přijde docela zjevné, že si z toho dělám legraci?:-)

3 0
možnosti
FS

No,pane autore,tak jste se vyjádřil k panu prezidentovi s tím,že je pro vás nevolitelný,ale pro mnoho lidí je zase jedinou volbou.

2 5
možnosti
Foto

Občan, pro kterého je rok před prezidentskou volbou jakýkoli prezidentský kandidát jedinou možnou volbou, by měl podle mého názoru zvažovat emigraci do Severní Koree.

5 3
možnosti
JS

Byl bych rád, kdyby kandidoval, ale volbu prohrál, to bych mu z celého srdce přál.

5 1
možnosti
Foto

Nápodobně, to je jistě lepší alternativa, než že kandidovat nebude (třeba ze zdravotních důvodů) :-)

1 0
možnosti
MV

vyborne napsany, slusne a navic s otevrenou diskuzi

diky

6 0
možnosti
JN

I já bych uvítal, kdyby pan Zeman dnes ohlásil, že to balí.

Za můj dosavadní život jsem zažil zatím šest prezidentů. Novotný byl ve funkci dvě volební období, Svoboda rovněž 2x, Husák 3x, Havel asi 4x(?) a Klaus 2x.

Novotný, Svoboda a Husák ukončili svůj mandát vyhazovem, Havel a Klaus využili všech možností, delší mandát už jim platné zákony neumožnily.

Všech pět Zemanových předchůdců prokázalo, že nástupem do funkce člověk ztrácí soudnost a trpí fixní ideou, že bez něj by to nešlo. Lidově řečeno, každý z nich se té funkce držel jako ono příslovečný exkrement košile.

Takže Miloš Zeman má šanci ukázat, že je lepší než kterýkoliv z těch pěti, kteří seděli na Hradě před ním.

5 0
možnosti
TB

Já bych to nechal na lidech. Ať si zvolí toho, kdo je pro ně lepší. O tom je demokracie ;-)

3 0
možnosti
Foto

Hezky jste to napsal.

Ostatně, věděl jsem to ještě předtím, než jsem článek otevřel.

To je prostě na blogu velmi přínosné, že prakticky každý o každém víme, co asi tak napíše a ti, o kterých se to neví, jsou nešťastní z toho, že se to o nich neví

2 0
možnosti
Foto

...no ale přečetl jste si to, a to mě, pane Hermánku, těší. :-)

1 0
možnosti