Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Můžete stokrát zlehčovat, zesměšňovat a parodovat lidi, kteří poukazují na současná nebezpečí.

Ale tím zlehčováním, zesměšňováním a parodováním nic nezměníte na skutečnosti, že to nebezpečí tady je a hrozí i Vám a Vašim blízkým, včetně Vašich potomků, jestliže nějaké máte.

14 0
možnosti
MB

Co kdyby se staral o své potomky a svou bezpečnost především?

1 9
možnosti
Foto

Tak trochu zmatek nejen v hlavě, což?

Moje rada Vám: vyražte do terénu a zmapujte situaci napřímo, oni se třeba ošetřovatelé v ZOO Jihlava rozpovídají o svých zkušenostech......

6 0
možnosti
Foto

Četla jste ten článek a pokud ano, přemýšlela jste o tom, co jsem v něm vyjadřuji? Obávám se že nikoli a tak mne mate, proč máte potřebu se k němu vyjadřovat.

Zkušenosti ošetřovatelů v ZOO s tím vskutku nic společného nemají.

Jenom podotýkám, že jsem ošetřovatele v ZOO kdysi na škole brigádně dělal a dodnes tam mám řadu přátel. Že by zabíjení zvířat Romy byl nějaký obecný jev, je pouze vaše hloupá spekulace.

0 0
možnosti
MR

Dle fotek to cikáňata byla.A že lidi zajímá původ pachatelů trestných činů?To je snad pochopitelné,aby věděli na koho si dávat preventivně pozor.

17 0
možnosti
AM

Naprosto drtivou většinu kriminálních činů v ČR spáchají bílí etničtí Češi.

Jak vám tato informace pomůže, na koho si dávat preventivně pozor?

1 5
možnosti