Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Souhlas a karma. V této kauze nejde o propagaci žádného náboženství,ale o zviditelnění se toho "pana" Charouze.

Apropo..v jiném článku jsem si přečetl , že studenti , kteří školu navštívili byli z Ghany,Polska,Turecka a Vietnamu. Z těchto zemí je vysloveně muslimské pouze Turecko...a to ještě se dá říci, že míra náboženského fanatismu v Turecku je mnohem a mnohem menší , než v zemích na východ od Turecka....

Takže vyvolávání nenávisti a hysterie ze strany Charouze.Nic jiného...

15 2
možnosti
MS

A pan Turner mu dělá hezkou reklamu.Všichni víte jak celý spor skončí,protože ten důvod je absurdní.Na druhou stranu je to jeho právo podat stížnost a následně jeho ostuda.

Tento článek také vyvolává nenávist a hysterii,který má ve čtenářích manipulativně vyvolat konkrétní reakce.Třeba perex "takhle si někdo(třeba pan Charous) představuje...."autor zná myšlenkové pochody pana Charouse?

Nebo myšlenka,že když si děti vyzkouší burku,stanou se jejími budoucími nadšenými uživateli,může napadnout jen idiota.Takže autor nám už předem definoval,kdo má být tím pomyslným idiotem.

Kdyby ty texty opravdu volil s chladnou hlavou,kterou požaduje po jiných,pak by i moje reakce na článek byla jiná.

2 1
možnosti
Foto

tak vidíte, taky byste neměl o čem psát;-)

0 1
možnosti
Foto

Myslíte? Já myslím, že měl. Docela rád bych se bez reakcí tohoto typu obešel, ale provokuje mě to a zlobí a to pak jde už samo.:-)

4 0
možnosti
JK

J78i52ř53í 20K61v51ě18š

27. 3. 2017 16:22

Souhlas a karma.

5 3
možnosti

J54a78k15u93b 20Š76o55l93c

27. 3. 2017 15:05

Děti mají být konfrontovány s pestrým spektrem názorů a relevantních informací, aby si postupně vytvořily úsudek vlastní.

Zdroj: http://turnerjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=595448

Vidíte, i vy napíšete občas něco rozumného.

0 0
možnosti
Foto

Vidíte, i vy umíte napsat hezký komentář. To bude asi tím jarem:-)

0 0
možnosti
KM

K71a96r25e73l 44M84a73s60e21k

27. 3. 2017 14:18

Tak jsem se podíval na web strany Svoboda a síla, jejímž členem je Charouz, a zjistil, že to jsou mamlasové...

"Odmítáme vzývat askezi, odmítáme vzývat skomírání pod jakoukoli záminkou. Ekonomika země je totéž co každodenní živobytí jejích obyvatel. Kdo místo něj ukazuje jiným směrem, je modlářem vzývajícím bídu..."

;-D

4 0
možnosti
Foto

:-)Také jsem na ně mrkl: zoufalci

3 0
možnosti
DK

Máte absolutní pravdu. Znalosti a informovanost přece nikomu neuškodí, naopak. I kdyby byly děti seznámeny s islámem, to rodiče nevěří rozumu svých dětí a své výchově a bojí se "indoktrinace"? Navíc, nešlo o islám, ale o seznámení s jinými kulturami. A na tom není nic špatného.

6 0
možnosti
Foto

Ano, myslím si totéž. Mám s muslimským prostředím zkušenost a opravdu si nemyslím, že by jeho znalost lidi přiváděla ke konverzi k islámu. Spíše je to naopak, ale mohou lépe pochopit lidi, se kterými se setkají.

0 0
možnosti
JZ

Tentokrat se s vami naprosto shodnu v tom, jak by to melo vypadat, nicmene otazkou stale zustava, jestli tomuto vytycenemu cili odpovida i realna politicka vule.

0 0
možnosti
Foto

Řekl bych, že v už samotném obratu "politická vůle" je něco špatně. Osobně jsem pro co nejmenší zásah státu do školství. Stát ho má jistě financovat a stanovovat nějaká velmi obecná pravidla, což asi jinak než na základě nějakého politického konsenzu nejde. Vše ostatní by mělo být na školách samotných a na dohledu spíše více společenském než ministerském a zřizovatelském, který je opět nutný spíše v rovině hospodářské, než vzdělávací.

0 0
možnosti
DP

Děti mají být konfrontovány s pestrým spektrem názorů a relevantních informací, aby si postupně vytvořily úsudek vlastní

Ano, v tomto máte pravdu. Takže pokud byly děti informováni o tom, že Islám není náboženství míru a tolerance a už vůbec žádné demokracie, tak by mi to asi tolik nevadilo. Také jsme se ve škole učili o křesťanství a jeho počátcích a prosazování. Většina náboženství se, ale postupně vyvíjela, ale Islám ne. Kdyby ano, tak by se tito "lidé" nemohli chovat jako ve středověku. Nechtějí se a nebudou se integrovat a proto do Evropy nepatří. Uznáním islámu a jeho zásad tak, jak to muslimové požadují v našich zemích i v Evropě, přistupujeme na myšlenku, že ne všichni lidé si jsou rovni. Kácíme tím úhelný kámen našeho vlastního právního řádu a celého kulturního dědictví. Paradoxně bychom tím přiznali i to, že ani muslimové nám nejsou rovni v právech a povinnostech a implikace jejich vlastního právního systému by nám dovolila jednání, které by bylo protiprávní ve smyslu našich vlastních zákonů.

24 4
možnosti
Foto

Řekl bych, že kdyby to bylo dětem prezentováno tak, jak to zde píšete, mohl by to někdo oprávněně označit za manipulativní výklad: Spekulace-názor-polopravda. Chápu, že se někdo může stejně spekulativně vyjádřit i obráceně, ale označím to také za špatný přístup.

Obecně si myslím, že nic v tomto duchu by dětem nikdo říkat neměl, pokud k tomu dospějí samy, je to jejich věc.

2 1
možnosti
ZB

Karma.Politik bezvýznamné straničky se chytil první příležitosti jak se zviditelnit,jeho kolegové na "vlasteneckých" novinách rovnou nazvali ředitelku "islámofilní sviní" a zdejší fanatici a "vlastenci" tomu tleskají...co by někoho zajímalo,že brněnský "vlastenec" je jen lhář,co se na "boji proti islámu" snaží urvat co se dá a nic z toho co popisuje,se ve skutečnosti neděje....jen poznávání jiné kultury,zvyku a tradic.Děti snad nesmějí vědět,že v Ghaně,Turecku,Indonésii nebo Vietnamu lidé žijí jinak,mají jiné tance,jinou lidovou hudbu,jiné vztahy ve společnosti...?

8 1
možnosti