Děkujeme za pochopení.
V13i13k70t73o33r 62N33á23r35o32ž87n52ý
Souhlas a karma. V této kauze nejde o propagaci žádného náboženství,ale o zviditelnění se toho "pana" Charouze.
Apropo..v jiném článku jsem si přečetl , že studenti , kteří školu navštívili byli z Ghany,Polska,Turecka a Vietnamu. Z těchto zemí je vysloveně muslimské pouze Turecko...a to ještě se dá říci, že míra náboženského fanatismu v Turecku je mnohem a mnohem menší , než v zemích na východ od Turecka....
Takže vyvolávání nenávisti a hysterie ze strany Charouze.Nic jiného...
M39i61c68h97a66l 31S98v74o87b54o95d53a
A pan Turner mu dělá hezkou reklamu.Všichni víte jak celý spor skončí,protože ten důvod je absurdní.Na druhou stranu je to jeho právo podat stížnost a následně jeho ostuda.
Tento článek také vyvolává nenávist a hysterii,který má ve čtenářích manipulativně vyvolat konkrétní reakce.Třeba perex "takhle si někdo(třeba pan Charous) představuje...."autor zná myšlenkové pochody pana Charouse?
Nebo myšlenka,že když si děti vyzkouší burku,stanou se jejími budoucími nadšenými uživateli,může napadnout jen idiota.Takže autor nám už předem definoval,kdo má být tím pomyslným idiotem.
Kdyby ty texty opravdu volil s chladnou hlavou,kterou požaduje po jiných,pak by i moje reakce na článek byla jiná.
J20a46r33o79m10í26r 48Š44i77š25a
tak vidíte, taky byste neměl o čem psát
J30i94ř14í 74T72u92r25n57e17r
Myslíte? Já myslím, že měl. Docela rád bych se bez reakcí tohoto typu obešel, ale provokuje mě to a zlobí a to pak jde už samo.
J54a78k15u93b 20Š76o55l93c
Děti mají být konfrontovány s pestrým spektrem názorů a relevantních informací, aby si postupně vytvořily úsudek vlastní.
Zdroj: http://turnerjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=595448
Vidíte, i vy napíšete občas něco rozumného.
J74i76ř76í 56T42u68r18n74e27r
Vidíte, i vy umíte napsat hezký komentář. To bude asi tím jarem
K71a96r25e73l 44M84a73s60e21k
Tak jsem se podíval na web strany Svoboda a síla, jejímž členem je Charouz, a zjistil, že to jsou mamlasové...
"Odmítáme vzývat askezi, odmítáme vzývat skomírání pod jakoukoli záminkou. Ekonomika země je totéž co každodenní živobytí jejích obyvatel. Kdo místo něj ukazuje jiným směrem, je modlářem vzývajícím bídu..."
D37a19g62m94a31r 63K53u36b85r29o35v76á
Máte absolutní pravdu. Znalosti a informovanost přece nikomu neuškodí, naopak. I kdyby byly děti seznámeny s islámem, to rodiče nevěří rozumu svých dětí a své výchově a bojí se "indoktrinace"? Navíc, nešlo o islám, ale o seznámení s jinými kulturami. A na tom není nic špatného.
J80i41ř48í 59T52u98r44n93e98r
Ano, myslím si totéž. Mám s muslimským prostředím zkušenost a opravdu si nemyslím, že by jeho znalost lidi přiváděla ke konverzi k islámu. Spíše je to naopak, ale mohou lépe pochopit lidi, se kterými se setkají.
J25i23ř47í 69Z10a30p36l10e18t17a43l
Tentokrat se s vami naprosto shodnu v tom, jak by to melo vypadat, nicmene otazkou stale zustava, jestli tomuto vytycenemu cili odpovida i realna politicka vule.
J64i44ř73í 85T11u42r70n48e39r
Řekl bych, že v už samotném obratu "politická vůle" je něco špatně. Osobně jsem pro co nejmenší zásah státu do školství. Stát ho má jistě financovat a stanovovat nějaká velmi obecná pravidla, což asi jinak než na základě nějakého politického konsenzu nejde. Vše ostatní by mělo být na školách samotných a na dohledu spíše více společenském než ministerském a zřizovatelském, který je opět nutný spíše v rovině hospodářské, než vzdělávací.
D81a58n85i73e88l21a 90P86r22o19c28h21á45z78k45o65v47á
Děti mají být konfrontovány s pestrým spektrem názorů a relevantních informací, aby si postupně vytvořily úsudek vlastní
Ano, v tomto máte pravdu. Takže pokud byly děti informováni o tom, že Islám není náboženství míru a tolerance a už vůbec žádné demokracie, tak by mi to asi tolik nevadilo. Také jsme se ve škole učili o křesťanství a jeho počátcích a prosazování. Většina náboženství se, ale postupně vyvíjela, ale Islám ne. Kdyby ano, tak by se tito "lidé" nemohli chovat jako ve středověku. Nechtějí se a nebudou se integrovat a proto do Evropy nepatří. Uznáním islámu a jeho zásad tak, jak to muslimové požadují v našich zemích i v Evropě, přistupujeme na myšlenku, že ne všichni lidé si jsou rovni. Kácíme tím úhelný kámen našeho vlastního právního řádu a celého kulturního dědictví. Paradoxně bychom tím přiznali i to, že ani muslimové nám nejsou rovni v právech a povinnostech a implikace jejich vlastního právního systému by nám dovolila jednání, které by bylo protiprávní ve smyslu našich vlastních zákonů.
J92i49ř91í 43T74u84r37n24e47r
Řekl bych, že kdyby to bylo dětem prezentováno tak, jak to zde píšete, mohl by to někdo oprávněně označit za manipulativní výklad: Spekulace-názor-polopravda. Chápu, že se někdo může stejně spekulativně vyjádřit i obráceně, ale označím to také za špatný přístup.
Obecně si myslím, že nic v tomto duchu by dětem nikdo říkat neměl, pokud k tomu dospějí samy, je to jejich věc.
Z61d19e58n21ě30k 36B82á81r84t86a
Karma.Politik bezvýznamné straničky se chytil první příležitosti jak se zviditelnit,jeho kolegové na "vlasteneckých" novinách rovnou nazvali ředitelku "islámofilní sviní" a zdejší fanatici a "vlastenci" tomu tleskají...co by někoho zajímalo,že brněnský "vlastenec" je jen lhář,co se na "boji proti islámu" snaží urvat co se dá a nic z toho co popisuje,se ve skutečnosti neděje....jen poznávání jiné kultury,zvyku a tradic.Děti snad nesmějí vědět,že v Ghaně,Turecku,Indonésii nebo Vietnamu lidé žijí jinak,mají jiné tance,jinou lidovou hudbu,jiné vztahy ve společnosti...?