Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně se článek líbil. Je v něm mnoha faktografických dat a jsou dobře shrnuta. Na druhou stranu, jako čertovo kopýtku z článku nenápadně, ale soustavně vyplývá, že na vině konfliktu je pouze Bašar Asad.

Já mám takové nehezké brnění v koleně, které mi říká, že rok 2011 byl rokem "arabského jara", které nevzniklo jen tak. Bylo odněkud podníceno, koordinováno a řízeno.

A v té souvislosti si myslím, protože vše souvisí se vším, že na vině je také a možná hlavně ruská námořní základna Tartúz, která je pro USA trnem v oku a proto se Washington podporou "umírněných" (co to je za nesmysl?) povstalců snaží o změnu vly v Damašku a následné vypovězení smlouvy o základně.

A co čert nechtěl, tak události na Ukrajině roku 2014 mají pro mě tu samou příčinu a ten samý rukopis.

3 1
možnosti
Foto

Nebylo by lepší si článek přečíst ještě jednou a pozorněji? Jistě, Tartúz hraje v konfliktu nemalou roli, ale spíše se podíval na to, koho Rusové podporují a jak se tato vláda chová ke svému obyvatelstvu. A to už po několik desítek let.

3 2
možnosti
Foto

Je to napsáno velmi srozumitelně a autorovi patří dík a karma.R^

3 0
možnosti
ZZ

vás někdo, pane autore, za šíření vašich názorů platí? jsou opravdu pecka

0 3
možnosti
Foto

Vidím, že navazujete na svůj styl, :-) nicméně ten článek je z 99% informativní a jsou v něm použita zcela relevantní data, za jejich shrnutí bych si asi moc nevydělal. A ani to 1% mých úvah a názorů nejsou žádné spekulace. Takže, chcete-li se poučit, pozorně čtěte, nechcete-li , žijte si v bludech.

2 1
možnosti
Foto

Hele, tvá dcera i jakákoliv jiná osoba se ztratí po třech odstavcích. Naprosto nečitelné.;-€

1 4
možnosti
Foto

Hele, moje dcera se v tom neztratila. Pokud je to nečitelné pro vás, doporučuji třeba nějaký komiks, možná už něco o Sýrii vyšlo. :-)

5 2
možnosti