Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Na nekterych clancich neni podstatna bezchybnost jako spise generovani diskuse na zatim neuzavrene tema.

0 0
možnosti
Foto

Asi byste měl být konkrétnější, nevím, na co narážíte, a nechci spekulovat.

1 0
možnosti
RJ

R70a73d53e52k 72J26a91r15o25š

21. 6. 2017 18:53

Tak jsem si ten článek páně Čermáka přečetl.... a máte naprostou pravdu. Neskutečně pavědecký blábol.

Vám samozřejmě karmaR^

3 0
možnosti
Foto

Ten film už je možná polozapomenutý. Myslím Odysea 2000 (číslo přesně nevím a negoogluji).

Tam je to znázorněno moc hezky. Cizí civilizace přiletí a lidoopy, pro které je největším technickým vynálezem klacek v ruce nějak "naočkuje". Že by došlo přímo k páření, to ne.

A současně zakope na měsíci jakýsi kvádr, který vyřazuje silné pole, snad elektromagnetické a jeho účelem je upozornit vzdálenou civilizaci, že "naočkované" lidstvo" dospělo až tak daleko, že na měsíci kvádr našlo a vykopalo.

A pak se zblázní počítač, atd. A konec je moc hezký, jak toho posledního přeživšího kosmonauta vytěží ta neznámá civilizace až na mrť, až je z něj dítě.

Potud film. Ale já skutečně nejsem přesvědčen, že člověk, který vyniká rozumem přišel přímou linkou z opice.

Ten skok se mi zdá příliš velký.Jako, kdyby měl někdo elektronkový počítač řady ZUSE 22, s dvěma KB operační paměti ne třímetrovém bubnu a rovnou od toho přešel přímo na "Babišovy servery" nebo "obyčejné" PC

2 0
možnosti
MT

To správné slovo je spíš "kultovní", než "polozapomenutý";-)

3 0
možnosti
PL

P51e67t83r 32L64a93n89g19e92r

21. 6. 2017 18:41

Nad Čermákovým článkem bych se i pobavil, kdyby to bohužel autor nemyslel vážně. Vám díky za otevřenou diskuzi.

1 0
možnosti
TH

Já už ty blogy pana Čermáka ani nečtu. Mnohokrát mne již vyprovokovaly k reakci, ale kvůli chybějící diskusi jsem si musel nechat zajít chuť.

7 0
možnosti
Foto

Jsem na tom podobně, ale mně blízké téma mě přimělo reagovat tímto způsobem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jiří, tak tohle jste napsal i za mne. Díky. Často přemýšlím (někdy už u titulku), jak asi vypadá páně Čermáková práce s dětmi. Já bych teda prchala v divé hrůze....;-)R^

9 0
možnosti
Foto

oprava: páně Čermákově

0 0
možnosti