Diskuse

Černý terorista

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta je nádherná!:-)V. A tím výrazem "nezpilloniovatel" jste me pobavilR^ ;-D

0 0
možnosti

J26i20ř25í 56V91o35l90k80a

12. 7. 2017 8:10

Krása. Přeji Vám tu radost, vím, jaké to je. Kdo psa měl, už je bude mít celý život když ne pokračovatele, tak v srdci. My jsme na kokry. Hodně štěstí.

0 0
možnosti

Přeji svatou trpělivost, u takové krasavice se to vyplatí!;-D

0 0
možnosti
Foto

Bude to stejné jako u dětí - bude hůř;-)

0 0
možnosti
Foto

Pokud to bude jako u mých dětí a předešlých psů, tak bude lépe, ale chvíli to bude trvat:-)

1 0
možnosti

Taky jsem měl ve výběru hovawarta , ale nakonec byla schválena BOCka a to kluk, mám podobný zkušenosti,jen je fakt,že s věkem se to trochu koriguje, ikdyž se zbojníka je nyní rváč a lump. faktem je že musím ocenit jeho smysl pro spravedlnost. Koupil jsem mu psé bazén, 30 cm výška, kam jsem dával fotbalový míč,když jsme skončili s fotbálkem. Do vody se mu příliš nechtělo a když se tam odvážil nepodařilo se mu míč nikdy vyndat. No a tak,když jsme jednoho dne vodu vyměnili a nechali jsme ho přes noc vyschnout tak si přišel na své, konečně. Když jsem ráno přišel na zahradu jen jsem lapal po vzduchu bazén byl rozkousán na stou kusů, s velkou péči. pomsta byla dokonána,nyni je míč na stromě a ten nepřekousne.

0 0
možnosti

Jsou nádherné, obě ty Vaše hvězdy. Tak ať je dobrá konstelace!V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji mnohokrát:-)

0 0
možnosti