Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Ani jsem neměl čas číst celý článek, ale na veškeré ideologické a od života odtržené úvahy vám řeknu, že nějaké hlubokomyslné úvahy mě nezajímají.

Já žiji ve státě, kde se cítím hodně bezpečně a kde mám téměř nulový strach, že by se mi na ulici něco stalo.

A tento stav tady chci mít nadále.

Proto tady nechci lidi, kteří by s sebou přinesli změnu tím směrem, o který vůbec nestojím.

Na nějaké hlubokomyslné úvahy kašlu a zcela přízemně říkám, že jsem spokojenější se současným stavem v ČR než například ve Francii, že jsem spokojenější s bezpečnostní situací v Praze než například v Berlíně a že této přízemnosti dávám přednost před nějakými přehnaně intelektuálskými úvahami.

23 2
možnosti
Foto

Těžko vám mohu odpovědět jinak, že mě zase nezajímají reakce lidí, které mé úvahy nezajímají. Moc nechápu, proč to komentujete něco, co nejste schopen ani celé přečíst, když je zde tolik čtivých autorů, kteří vám vyloží názory na tuto problematiku pro vás přístupněji a ideologicky přijatelněji:-)

8 4
možnosti