Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K30a77t49e45ř93i90n98a 93T72y74c15o82v42á 9980121376285

máte pravdu. ale v určitých dobách se stává z národnosti politikum. tehdy, když se to hodí velkým penězům. až někdo řekne, kdo platí ten exodus z Afriky, bude jasněji. destabilizace Evropy prostřednictvím osob určitého náboženského vyznání, které jsou na tom ekonomicky zainteresovány. nakonec to vyústí v násilí proti všem osobám této víry. už to tu bylo, jen šlo o jiné náboženství.

0/0
27.7.2017 23:49

J14i31ř27í 34Z41a59p68l40e89t77a31l 2860548212604

Byla jednou jedna holčička a ta se jmenovala Modrá Bambulka. Jednou byla Bambulka sama doma a zjevil se jí kouzelný skřítek známý jako Dobroděj a řekl jí, že u ní ten den dvakrát někdo zaklepe na dveře. Jednou to bude hodná babička, která jí přijde nabídnou ochutnat lesního medu, a jednou to bude zlý vlk, který ji bude chtít sežrat.

A skutečně, ten den na dveře domu, kde Bambulka bydlela, dvakrát někdo klepal. Jednou těsně před obědem, a jednou vprostřed dlouhého to nedělního odpoledne. A Bambulka ani jednou neotevřela. Protože ji matka špatně vychovávala a neřekla jí, že nemá paušalizovat.

0/0
24.7.2017 0:45

J88a65n 96K62o93z26á54k 6451625985

Na základě vašeho průvodu vás mohu zařadit mezi ortodoxní komunisty. Jenže, vy jste jenom člověk, který si se svobody filosofické udělal živnost a pořád si myslí, že je chytrý. Opak je pravdou.

0/0
23.7.2017 23:19

J22i47ř34í 77S82v19o37b51o85d24a 9135978203516

Ve svém článku píšete například toto: "Kdyby se komunisté chovali v souladu s původními idejemi, nestali by se zločineckou organizací." Tato Vaše věta ale svědčí o tom, že neznáte původní ideje komunismu. V těch idejích je totiž jasně zakotveno, že změnu společnosti směrem ke spravedlivějšímu uspořádání lze provést pouze "s nezbytnou dávkou revolučního násilí", a toto násilí je nutné udržovat tak dlouho, dokud změna společnosti nebude trvalá. To, že mnozí komunisté nechtěli a nechtějí provádět změnu společnosti násilím, není tím, že by ctili původní ideje, ale právě naopak, protože ctili své svědomí.

Ve svém článku dokonce píšete, cituji: "i počáteční fašismus byl něčím jiným, než tím, co s ním příslušné režimy provedly. Je mně líto, ale i ten "počáteční fašismus" byl založen právě na takových idejích, aby z nich vzniklo to, co Vy nazýváte "příslušné režimy". Vyvíjelo se to současně. Prostě se to nedá oddělit. Fašismus je VŽDY zhoubnou ideologií. Všichni fašisté se nechovali jako zrůdy, to ale není zásluhou fašismu.

Ve svém článku také píšete následující nesmysl: "pan Lhoťan může na základě svých zkušeností kritizovat chování ortodoxní koumunity, které byl členem, ale těžko islámu jako takového." A proč by nemohl kritizovat islám? Uvědomujete si, že ta "ortodoxní komunita" je ortodoxní právě proto, že se řídí autentickým islámem? Nejvyšším morálním vzorem islámu je Muhammad, který si bral každou ženu, které se mu zachtělo, muslimskou obec řídil jako vojenskou jednotku, majetek vybudovat z kořisti, a nepřátel se zbavoval mučením a popravami. Právě proto způsobují obrovské tragédie lidé, kteří se rozhodnou Muhammada a jeho učení následovat do všech důsledků.

Skutečnost, že většina muslimů nevraždí jinověrce, není způsobena mírumilovností islámu, ale prostě tím, že většině lidí je násilí a zabíjení prostě odporné, ale to není zásluha islámu. Korán hovoří jasně - ve jménu Allaha je nutné zabíjet, i když je to věřícím nepříjemné.

+3/0
23.7.2017 19:02

Z56b62y90š82e39k 20H38l74i22n20k66a 3871633480373

Autor zjevně nečetl Korán, proto plká nesmysly...

0/0
23.7.2017 22:50

M95i48r50o32s31l27a54v 75K74u32l75h12a63v96ý 5969822661

RvRv Stačí si přečíst úvod; do takové selanky přijde jeden radikální kazatel a pár dalších pravověrných muslimů, zvednou ze zapomnění pár veršů z Koránu a i ti "vlažní" budou v pozoru. Viz Irán 1979. To současné Turecko jste také zařadil diskutabilně a o Egyptu ani nemluvě: že by ti umírnění volili Muslimské bratrstvo?!!

O Lhoťana se otíráte naprosto zbytečně; ať byly jeho pohnutky jakékoli, dal nahlédnout dovnitř české komunity muslimů (nahrávky) a musíte uznat, že to žádná selanka vůči majoritě nebyla. Jen promlčení je dělilo od trestného stíhání. Ještě se můžete zeptat proč se tak uvnitř dělo?! No, stačilo pár návštěv zvěstovatelů pravého islámu ze SA!!!

+1/0
23.7.2017 18:45

Z52d65e50n42e34k 94Z21a58m97e95c72n26i22k 3874101629913

autor mě nemá rád

0/0
23.7.2017 17:27
Foto

J84i52ř44í 76T34u85r87n28e42r 8228551175683

Buďte v klidu, autorovi jste zcela lhostejný:-)

0/0
23.7.2017 20:49
Foto

J54i26ř55í 38S52t26r56a68t10i75l 4343198425262

Tak už si tam opravte tu hrubku v perexu: koho co "psy"!

0/0
23.7.2017 15:29
Foto

J90i82ř88í 78T41u34r39n21e19r 8638341395193

Děkuji za upozornění, bylo tam původně "...jejich psi" a už to tam ve špatném tvaru zůstalo.:-)

0/0
23.7.2017 20:48

V42á72c79l78a65v 29Š54í79m25a 3561226224751

Já myslím, že jediná možnost, jak se vyhnout budoucím(v některých evropských zemích již současným) závažným problémům, je důsledná sekularizace společnosti, pečlivý výběr a asimilace případných nově příchozích.Je zapotřebí být tolerantní a zároveň důrazně vyžadovat reciprocitu tolerance - "Jsi-li v Římě, chovej se jako Říman".

+3/0
23.7.2017 11:08
Foto

J52i58ř67í 60H60e86r54m53á63n88e31k 4136902822390

Ano. Šedivá je teorie, zelený strom života.

0/0
23.7.2017 11:13
Foto

D81a58l73i59b37o24r 29B59a76r96t30o50š 5484330317289

dobrý článek, který vlastně míří jen jedním směrem a to poukázat na to, že jakákoliv skupina lidí, která má nějaký svůj symbol, kolem kterého se sdružuje, není homogenní, ale skládá se z mnoha podskupin.........

a tak Češi, kteří mají za svůj symbol především jazyk..češtinu..nejsou homogenní skupinou, a to i pro to, že jich sice nepatrná část ale přesto sedí ve vězení........a pokud bychom se rozhodli zvenku posuzovat Čechy jen podle těch ve vězení, dostali bychom velmi zajímavý obrázek naší společnosti

A tak nějak je to i podobné s jinými lidskými skupinami.........nejsou přísně homogenní........a to znamená, že je nutné hledat podskupiny v těchto velikých skupinách a udělat i o nich přehled..........

Jen tak mimochodem před více než rokem jsem měl možnost prohodit pár slov s dámou která se mi představila jako diplomatka jedné muslimské země, byla oblečná normálně evropsky a poukázala na to , že jsou země , kde muslimové jsou ti kdo je přepadává a zabíjí........

za další je nutné vidět i to jaká skupina muslimů se většinově dostává do Evropy a proč, kdo to zařídil...celá tato KAUZA má mnohem hlubší podstatu.........

VIZ můj článek o Sýrii a můj článek o běžencích...........

ve hře jsou totiž geopolitické hrátky mocností..........tak i naše sametová revoluce a rozpad celého východního bloku byla jen práce tajných služeb...........

0/−1
23.7.2017 11:00
Foto

J80i46ř83í 66T54u73r13n35e27r 8598431445943

R^Souhlasím s Vámi, pane Bartoši, motivací a podstatou mého článku je právě to, co píšete. Boj proti stigmatizaci, paušalizaci a obecně šířeným bludům.

0/−1
23.7.2017 11:07
Foto

J82i69ř79í 29H87e42r91m61á97n55e38k 4266222362650

Pane Turnere to, že muslimové, jakmile dosáhnou nějaké procentuální úrovně v populaci, velmi rázně nastolí veškeré své náboženské požadavky.

A myšlenka, že je mírní nějací "umírnění muslimové", kteří pijí alkohol, jedí vepřové a jejichž ženy chodí prostovlasé, je naprostá mýlka.

Ty, totiž, žádný pravověrný muslim nemůže za muslimy považovat. A proto také nemůže dbát ani jejich slova a ani jejich příkladu.

+6/0
23.7.2017 11:13
Foto

Z36d72e26n14ě63k 57M27a78t13u26š33k48a 7238776765666

problémem je, když NY spadla dvojčata, celý arabský (muslimský) svět tento teroristický čin odsoudil.

Ale v ulicích byly miliony tančíících a jásajících muslimů.

+3/0
23.7.2017 11:54
Foto

J43i98ř71í 44H15e67r51m92á94n14e15k 4536802572920

Bodejť by ne. Já bych jásal a tančil taky.

0/0
23.7.2017 12:46
Foto

J38i68ř48í 77H10e79r39m28á71n43e56k 4126522302970

Já myslím, že účel tohoto článku je zcela nabíledni. Vokecat, vokecat a zase vokecat, abychom ztratili ostražitost.

Protože ono se nic neděje a muslimské výstřelky v Západní Evropě jsou jen jakousi naivní propagandou.

Na rozdíl od autora si myslím, že prostě existuje jakési kritické množství:

"Kritické množství nebo též kritická hmotnost je množství štěpného materiálu, které zaručí při štěpné reakci, že množství vzniklých neutronů stačí rozštěpit další atomová jádra dříve, než uniknou z látky, případně jsou pohlceny. Množství neutronů roste v nadkritické hmotnosti exponenciálně, situace proto směřuje k výbuchu."

https://cs.wikipedia.org/wiki/Kritick%C3%A9_mno%C5%BEstv%C3%AD

A pro společnost platí přesně totéž jako pro štěpný materiál.

A navíc, všude v Západní Evropě a i u nás je k pozorování jakási salámová metoda, jejíž drobnou, až nepatrnou, ale přesto svým způsobem významnou, protože jde o průlom, je záležitost s burkinami.

Dnes nevýznamné burkiny, předtím právo nosit muslimský šátek ve škole, zítra problém s vepřovým ve školách a pak už následují Vánoce, jako urážka Islámu.

+13/0
23.7.2017 10:39
Foto

L42u20d40ě56k 51M45a22z78u87r52e35k 7390846221299

Pane Turnere, prosím, mohl byste blíže objasnit, odkud čerpáte představu o tom, že jsou muslimové, kteří

"Nechodí do mešity, často pijí alkohol, mají rádi psi a někteří propadli vepřové pečeni.

Zdroj: http://turnerjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=615085"? 8-o

A i pokud by nějací takoví údajně byli, ptám se - jací to potom jsou muslimové a jsou to ještě vůbec muslimové?

A ještě bych se rád zeptal odkud pramení Váš zdroj v podobě "prý" (prý je u nás tolik a tolik takových nějakých nevím jakých muslimů).

A úplně nakonec byste, prosím, mohl pravdivě uvést, ve kterém roce u nás bylo poslední sčítání lidu, při kterém se lidé k takové víře mohli hlásit (aby bylo zřejmé, v jakém "vztahu" tento údaj asi tak může být k současné imigrační krizi a volnému pohybu osob).

Děkuji.

+11/0
23.7.2017 10:22

Z35b74y93š22e77k 58H52l49i14n12k28a 3351603950193

Hloubka vašeho nepochopení je bezedná...

Je pravdou, že v rámci křesťanství existuje řada skupin, kteří si křesťanství vykládají odlišně a odlišně ho praktikují. To samé platí i v případě islámu. Je tu však jeden obrovský rozdíl, kvůli kterému lze kritizovat (např. zmíněný Lhoťan) celé náboženství an bloc.

Zatímco Ježíš učil - miluj svého bližního jako sebe samého, a dokonce miluj i své nepřátele, Mohamed učil - pronásledujte své nepřátele kam až je dostihnete a zabíjejte je, a největšími nepřáteli věřících (muslimů) jsou židé.

Zatímco Nový zákon nepovoluje zabíjení odpadlíků od víry (byť k tomu v historii docházelo, ale v rozporu se učením Ježíše), Korán k tomu celkem jasně vybízí.

Atp.

Takže je fuk, kolik různých výkladů a praktikování toho kterého náboženství existuje - základ je jeden a některé věci v každém z obou náboženství jsou tak jasné, že jsou společné všem v rámci daného náboženství. Pokud nějaká odnož takový základ porušuje, pak je ostatními logicky vnímána jako heretická.

+12/0
23.7.2017 10:04
Foto

L20u67d45ě47k 27M37a90z85u76r16e31k 7450166241309

Já se domnívám, že u pana autora se nejedná o nepochopení, ale víceméně o jakýsi pokus o omluvný appesement vůči naprostému svinstvu nenávistné islámské ideologie hledáním nesmyslných přirovnání a paralel, které však ve skutečností napadají na obě nohy nebo vůbec neexistují.

Není v tomto bohužel sám. ;-(Rv

+8/0
23.7.2017 10:32

Z94b34y45š60e75k 71H13l13i91n86k17a 3581443470413

Pokouším se o optimistický přístup - nepochopení je lepší varianta, než špatný úmysl. :-)

+2/0
23.7.2017 10:37
Foto

J77i76ř40í 69H24e43r52m18á16n97e89k 4676782902810

Já hlasuji pro úmysl.

+2/0
23.7.2017 10:56
Foto

L33u17d87ě38k 39M24a31z68u18r11e60k 7320966161499

Proboha ne, špatný úmysl autora tady vůbec nepřipadá v úvahu! 8-o

Měl jsem na mysli, že jde o úplně jiný "světonázor a přístup" pana autora, než zastávám třeba já, což nelze nikomu absolutně zazlívat ani nazývat jakýmkoli "špatným úmyslem"!

Prostě jen chci říct, že jsou lidé, kteří mají tendence srovnávat nesrovnatelné (a dopouštět se tím nesmyslného a škodlivého appeasementu vůči islámský svinstvům a že je jich více (např. tady na blozích paní Palková srovnávající svým blogem současnou "vlnu anti-islamismu v Evropě" pomalu s holokaustem (antisemitismem za Hitlera) 8-o, čímž si vysloužila umístění na titulní straně). Rv

+1/0
23.7.2017 11:40

Z60b59y26š61e71k 78H37l98i26n40k36a 3551533780523

:-) Proto píšu o nepochopení, protože autor srovnává nesrovnatelné.

0/0
23.7.2017 11:47
Foto

D64a24l74i61b71o85r 88B36a46r79t54o78š 5344300637839

přečtěte si i starý zákon ..je to součástí bible....a je zajímavé jak ten milostivý bůh vybízí a ba přímo nařizuje vraždit, násilnit , rabovat...

problém je jiný..a to...kdo koho co učí v mládí, tedy jak jsou vychovávány děti...protože to co vložíte dítěti do hlavy z ní už nikdy nedostanete........a dotyčný člověk pak mele tu svou písničku, kterou ho kdysi naučili i svým vnoučatům.........a tím je zabezpečena kontinuita nesmyslu.....tedy náboženské víry..........

vysvětlení proč je náboženská víra skutečně nesmyslná, jsem popsal v jednom mém článku o víře a věření........jde totiž o zneužití evolučně prospěšného věření do zločinné náboženské víry...doporučuji.........

a váš poslední odstavec mi dává kompletně za pravdu..............je jedno kolik výkladů.....a křesťanství MÁ STARÝ ZÁKON ......a jeho něžnější výklad v Novém ZÁKONĚ PODLE VAŠICH SLOV NEHRAJE ROLI...........děkuji za tato slova.....

0/0
23.7.2017 10:51

Z36b55y43š29e62k 68H61l60i55n76k62a 3191843740103

Starý zákon jsem samozřejmě četl, jinak bych se zde nepouštěl do srovnávání. Proti Koránu se i v tomto případě jedná o slabý odvar.

Jinak pro vaši informaci: Starý zákon je určen výlučně Židům, nikoliv křesťanům. Nový zákon je pak určen křesťanům. SZ je součástí křesťanské Bible především proto, aby člověk mohl pochopit souvislosti, co a proč Ježíš učil. SZ navíc předpovídá příchod Krista a nové smlouvy (což je právě ten NZ), takže kontinuitu nelze jen tak svévolně odstřihnout.

+1/0
23.7.2017 11:09
Foto

D55a17l45i24b70o95r 60B36a93r80t35o95š 5974870517809

jak může starý zákon předpovídat příchod Krista když byl napsán asi 200 let po jeho smrti..........to mi prosím vysvětlete............

já vidím rozdíl mezi SZ a NZ jinak než vy..........SZ byl psán pro vládnoucí třídu a NZ pro ovládané.........doporučuji přečíst Vladaře od Machiaveliho....k tomuto tématu..ten totiž také doporučuje jak se má chovat vladař.......

a tak tedy Křesťané podle vás mají nastavit druhou tvář a Židé se mají být oko za oko..........je to přesně ta myšlenka, kterou jste mi chtěl ukázat? a víte co z ní vyplývá?????????,

0/−1
23.7.2017 11:20

Z65b96y76š67e93k 92H32l75i11n14k89a 3851713390813

;-D Vygůglete si pojem Septuaginta, přečtěte si, co to je a do jaké doby je datovaná. Pak možná pochopíte nesmyslnost vaší poslední argumentace.

+2/0
23.7.2017 11:28
Foto

D89a31l18i58b28o97r 35B81a57r40t57o55š 5764810127639

moje argumentace je založena na vědeckých poznatcích...........a vaše?:-)

0/−1
23.7.2017 11:29

E82v86a 81P68r85a18v72d95o65v30á 8737847888152

Můžete prosím doložit, jakými vědeckými poznatky jste časové umístil vznik Starého zákona až po smrti Krista?

+1/0
23.7.2017 11:39
Foto

D39a27l44i62b37o69r 25B39a21r33t19o30š 5944650407209

mohu ale jen neurčitě..dokumenty BBC ale již nevím který to byl.....

0/−1
23.7.2017 11:40

Z45b92y42š27e80k 23H75l73i60n26k45a 3281523870793

Takže nemůžete. A zrovna BBC bych v tomto případě vůbec nepovažoval za moc důvěryhodný zdroj. ;-D

+1/0
23.7.2017 11:49
Foto

D89a29l30i69b41o26r 64B57a92r43t86o31š 5514580507249

množství informací které jsem získal jak čtením tak i sledování dokumentům na videích je tak obrovské že odmítám si pamatovat, kdy a od koho a na které stránce nějaká informace byla......to může jen člověk , který se zabývá velmi malým spektrem informací.........a BBC je velmi důvěryhodný zdroj.........rozhodně lepší než česká média........:-)

0/0
23.7.2017 11:56

Z40b77y83š17e96k 20H38l88i92n97k91a 3731563780953

Septuaginta tento váš "vědecký" důkaz spolehlivě vyvrací. Měl jste si ji vygůglit dříve, než jste pokračoval v nesmyslné argumentaci. ;-D

Ale pokud se chcete přít, nezkoušejte tahat nějaké zlomkovité poznatky z paty, ale raději si patřičné informace hledejte, protože zde taháte za hodně krátký konec provazu. ;-D

0/0
23.7.2017 12:05
Foto

D18a51l90i92b64o46r 71B96a32r24t51o83š 5764650817979

ještě pořád jste mi neodpověděl na mé otázky :-):-):-) je to proto, že neznáte odpovědi????,nebo je to jen typická česká lenost??:-):-):-):-) a váš osobní pocit děda vševěda? který dostal těmi otázkami na frak:-):-):-)???

0/0
23.7.2017 12:10

E89v52a 28P35r89a62v94d80o97v54á 8727907448172

Zajímavé, že sám odpovědět nedokážete, abyste doložil ty své "vědecké" argumenty. Ta spousta smajlíků to nezachrání.

+1/0
23.7.2017 12:48
Foto

D23a66l98i77b50o58r 54B35a35r72t56o10š 5274340987299

já vám jak vy pravíte nemusím nic dokladovat........tu povinnost nemám..na otázku jsme vám odpověděl vy jste neodpověděla na žádnou......to je tedy o kvalitách vašeho diskutérství..........zařadím si vás mezi ty neschopné..děkuji a mějte se krásně.......

0/0
23.7.2017 12:54

Z85b70y66š18e38k 78H74l80i50n44k59a 3551843510793

Na jaké otázky? To, že Tóra (základní a podstatná část Starého zákona) + další texty SZ existovaly již před Kristem dokazuje Septuaginta, ale také například svitky od Mrtvého moře. Z toho pak plyne, že NZ skutečně navazuje na SZ, nejsou tam žádné vazby šlechta vs sprostý lid (i když někteří psychopatičtí pomatenci s obrovskými majetky si to myslí). SZ opravdu předpovídá příchod Krista a vznik nové smlouvy (v době Krista bylo skutečně mezi Židy velké očekávání příchodu Mesiáše).

Jestliže se zásadním způsobem mýlíte v této věci, pak jsou vaše otázky, které se opírají o představu pozdějšího vzniku Starého zákona, zcela nesmyslné. Není na to co odpovídat, protože otázky jsou mimo.

Na frak dostáváte vy, protože se přete o věci, o které vůbec nic nevíte. Jen taháte nějaké zlomkovité informace, které vám uvízly v hlavě, ale doložit je neumíte.

0/0
23.7.2017 13:15
Foto

D71a28l81i65b96o57r 51B92a35r96t71o27š 5284150137919

pokud jste ty otázky nerozpoznal asi nemá cenu se s vámi bavit.........ale můžete se ještě vrátit v naší debatě zpět , mé otázky si najít a odpovědět mi.........tu šanci máte.......a pokdu se vám do toho nechce..chápu...a mějte se krásně......

0/0
23.7.2017 13:27

Z37b71y68š75e96k 20H93l71i62n20k24a 3351693850353

Já jsem rozpoznal zcela chybné výchozí předpoklady z vaší strany. Ověřitelně chybné. Z toho pak nutně plyne, že i vaše otázky vycházející z chybných předpokladů jsou mimo. Na otázky, které dávají smysl, jsem odpověděl. Zato vy jste nijak nedoložil správnost vašich předpokladů, jen mlžíte a používáte logické klamy.

0/0
23.7.2017 13:51

V52l68a75d97i58m34í98r 12J57a67v51o61r15a 4460502136218

Vypadá to tak, pane Bartoši, že jste patrně zahlcen až po guláš.

0/0
23.7.2017 15:29
Foto

D73a46l49i61b22o87r 69B57a91r22t79o70š 5154810277379

do jisté míry máte pravdu........jen já bych to vyjádřil jinak..ale to vy určitě neumíte.a tak vám to promíjím.........

0/0
23.7.2017 15:36

E48v47a 28P26r57a45v50d75o66v32á 8357937978292

Jakýsi televizní dokument, jen nevíte jaký... Vaše argumenty stojí skutečně na neotřesitelných základech.

0/0
23.7.2017 11:50
Foto

D35a23l57i11b47o10r 37B42a40r88t14o92š 5754160717629

viz moje odpověď vašemu kolegovi ve zbrani.........a jaký argument jste kdy uvedla vy?

0/0
23.7.2017 11:57

E19v49a 35P13r69a94v74d45o87v48á 8527507428862

Odpověď protiútokem neberu. Mně zaujala vaše tvrzení, ale jak je vidět, doložit je neumíte. Když jde o takový průlomový vědecký objev, tak nějaký odkaz by nebyl? To je divné.

0/0
23.7.2017 12:05
Foto

D74a21l55i54b21o51r 37B73a92r22t43o71š 5414560627489

určitě byl znáte googla? použijte ho

0/0
23.7.2017 12:11

E94v24a 71P96r36a60v58d20o79v82á 8717247248722

Takže přiznáváte, že žádný argument vlastně nemáte. Příště raději pište jen o tom, co dokážete doložit.

0/0
23.7.2017 12:22
Foto

D87a80l87i28b46o76r 28B82a93r37t89o77š 5924710647739

jaký argument jste měla vy a jak jste ho doložila? ..........a kolik knih tak přečtete za rok? a pamatujete si je všechny ? tak mi je vyjmenujte všechny za posledních vašich 30 let..díky............:-):-):-)

0/0
23.7.2017 12:34

E80v12a 47P60r87a92v40d61o14v12á 8957417818332

Pane Bartoši, tak ještě jednou. Nejsem ničí kolega ve zbrani a nechápu, proč bych vám já měla psát nějaké své argumenty. Položila jsem vám prostou otázku: Kde bych našla vědecký dokument oznamující, že Starý zákon vznikl až po smrti Krista a tudíž nemohl předvídat jeho příchod. Místo jasné odpovědi jen mlžíte a útočíte, takže to je můj poslední příspěvek na toto téma.

+1/0
23.7.2017 12:46





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.