Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R13i68c28h98a15r32d 59V17a36c39e16k 5321878822868

V každém případě je snad dobře, pokud lidi nejsou nevšímaví. Pokud se v okolí objeví něco neobvyklého, třeba černoch nebo žirafa někde na návsi, neuškodí upozornit orgán. Aspoň v no- go zónách se taky místní samospráva zajímá, proč tam jde žena v minisukni, nebo policajti.

+1/0
9.8.2017 3:33

G19a61b64r72i61e45l86a 63J35a71n19s91k78á 6274759365702

Teď jsem to napsala do diskuse na iDNESu pod článkem a dovolím si to zopakovat i zde (podotýkám, že pana Sedlačíka osobně neznám):

Trochu na vysvětlenou: Hodonín je malé město, cca 25 000 obyvatel. Černoši se tam absolutně nevyskytují. To všichni vědí, a Sedlačík jako zastupitel patrně věděl i to, že žádná taková osoba se k pobytu zde nepřihlásila.

Dále je podstatné, že Hodonín je pohraniční město, převaděči zde snad odjakživa fungovali, mají v nedalekých Karpatech své cesty. Hodonín je na hranicích se Slovenskem, blizoučko je Rakousko. Je to prostě město, kudy prošlo mnoho lidí, kteří se někam ilegálně přesouvali.

Toto všechno ať si uvědomí ti, kteří se Hodoňákům smějí, že by se v Praze z černochů asi zbláznili.

Já myslím, že nezbláznili. V Hodoníně je prostě jiná situace

+2/−3
8.8.2017 23:58
Foto

M32a49r73i86á63n 84C80a53l31p10a41š 4929971884535

Nelži a nezaváděj,žiju v Hodoníně i ve Skalici,koupat se chodim do Rakouska a všude je klid,celý čas a taky sem ostražitý a lidi kolem mě taky......,Sedlačík je i-t,celá oblast je turistický region,všude kolem řeky Moravy jsou cyklisti,chataři,rybáři,lidi na lodích,v Ho.na hranicích imrvere policejní hlídky....

+2/−3
9.8.2017 0:25

G69a87b77r18i75e64l42a 42J34a40n26s93k88á 6724519805472

Nechápu, proč mně tykáte. To je jedna z věcí, které u vás nechápu.

Na hranicích jsou pochopitelně policejní hlídky. Ale nejsou na převaděčských cestách. O tom jsem psala. Pokud jste si toho ve svém zanícení všiml. Hranice je překonávána i přímo přes Moravu; utopených už zde bylo dost. To nevíte?

Kam se chodíte koupat, je snad mimo téma.

Jestli jste vy ostražitý, je snad taky mimo téma.

V Hodoníně vcelku klid je, nepsala jsem, že není. Hodonín znám jako staré boty, a v tom se mně pravděpodobně rovnat nemůžete. Ale to je, pravda, jenom můj názor...

0/0
9.8.2017 13:43
Foto

M87a74r66i81á91n 32C89a52l67p85a91š 4899781224465

Kdo je z Hodonína,tak ví kdo je Sedlačík,v prvnim řadě,jak poznamenal pan Novaček a upřesnil,nebyl starosta,dal se zeptejme,jaké měl předpoklady k výkonu práce ve funkci,vzdělání,kvalifikaci,vyjadřování....,je to jen urážka a výsměch lidem,který třeba dělají komunalni politiku s určitou úrovní vzdělání a vystupování a třeba i láskou k regionu a městu.Ja se v regionu pohybují a reálné registruji a vnímám tohodle člověka a zatím mě nic nepřesvědčilo o jeho schopnostech.Mimochodem,když se v mém rodném městě Skalica,hned vedle Hodonína, pohybovali nějací migranti,bylo jich jen pár,tak byli všemi pod takovým dohledem,že neudělali krok,aniž by se o nich nevědělo a nikdo nedělal trapnou histerii,sami museli citit,že tady jim pšenka nepokvete....,tento člověk jednal jen hodno svému intelektu.

Další příklad inteligence byl,když jeho partnerka ležela na JIP v NTGM Hodonin,kde mezi čtyřma očima vyhrožoval sestře,že si ji najde a ať si nezahrává.

Úroveň galavečerů v TB odpovídá i úspěchům,které v tomto sportu dosahl on sám a lidi z jeho tréninků si po čase radej dou zatrenovat někde jinde,treba k nám,protože byli zklamaní a mohl bych pokračovat.....

Nejsem žádnej vítač,multikult,kdysi sem dělával i špinavou práci,dokonce nemam s tímhle člověkem žádný osobní spor,ani se neznáme,ale spíše dělá ostudu a sam se strapňuje a pro ty,co si ho zastávají,zjistěte si nejdřív fakta....

Sam žije s mixlou a bude kázat o obezřetnosti a opatrnosti před černýma.

Vůbec nechápu,jak se mohl dostat do zastupitelstva,když sem ja kandidoval pred 20 léty v našem městě,to bylo jiné sito bojovat proti intelektuálům.

Pro autora blogu-trochu zapracovat na sobě....

+1/−2
8.8.2017 23:31

G90a92b69r83i44e33l48a 89J12a48n32s48k11á 6954729485452

Proč do kauzy s legitimováním černochů pletete galavečery, a jak ležela ta paní na JIPu? Proboha.

0/0
9.8.2017 13:56

R20o97b23e19r84t 96K87u94b54i28s32t95a 8560497449615

Ach jo. Jeden aktivní jouda a hned je z toho zase aféra, která se vítačům, kterým poslední dobou s narůstajícími mrtvými docházel dech, náramně hodí.

Sice také nevidím teroristu za každým rohem, nicméně to zřejmě ani ta paní, co si vyrazila před měsícem do Egypta a vrátila se v pytli, či další. Takže posmívat se někomu, že měl strach v dnešní době, kdy Vám podobní lidé se snaží teroristické útoky bagatelizovat různými prohlášeními, že za to nemůže vyznání, ale konkrétní jedinec a přitom je zcela evidentní, že za to může právě výklad daného vyznání, není moc na místě a svědčí o Vaší "nadřazenosti".

+3/−4
8.8.2017 21:05

J14a57n 97P78a81v95e12l 8643352768786

Zkoušel jste se někdy dívat na definici terorismu? Její významnou součástí je šíření strachu. Lidé, co skáčou z teroru do stropu, dělají pro šíření teroru více, než ti Vaši vítači (ideální je podle mě třetí cesta. Brát vše pragmaticky)

Kdybyste srovnal šanci být zabit na týdenní dovolené v Egyptě se šancí být přejetý (za ten samý čas) v Praze autem, dost možná by vyšlo, že to auto je pravděpodobnější

+1/0
8.8.2017 22:20

R52o98b50e50r71t 23K53u53b67i23s32t80a 8180717959485

To je přesně kouzlo statistiky. V globálu máte jistě pravdu a tím i argumentují obhájci muslimské invaze. Jasně, že v Praze Vás pravděpodobněji sestřelí auto, jenže v arabských zemích se už poměrně razantně začíná měnit. No a jak vidíme, tak už i ve Francii.

Obavu, abychom se časem nemuseli bát aut, ale bomb, shledávám v kontextu dnešní doby naprosto legitimní a zavírat před tím oči s odkazem na jakousi statistiku shledávám naprosto špatným přístupem.

Dříve si lidé svého domova vážili, dnes na to pod vlajkou jakési globalizace z vysoka kašlou, což nutně vyústí k pořádnému průšvihu. Otázkou je jen, kdy to bude, jestli si to slízneme ještě my a nebo to hodíme na naše potomky.

0/0
9.8.2017 11:10
Foto

J77i30ř66í 15T91u82r14n49e90r 8258501655373

Spíše než skandál je to ukázka lidské hlouposti a omezenosti. Ta paní, co se z Egypta "vrátila v pytli" je obětí zločince - úchyla, kteří se vyskytují v Egyptě, stejně jako u nás nebo kdekoli jinde, a které aktuálně vlna islámského radikalismu inspiruje. Jinak jsem si nevšiml, že bych zde jakkoli bagatelizoval terorismus. Poslední věta již vůbec nekoresponduje s ničím v mém článku, takže se s ní ocitáme již zcela jen ve vaší fantazii. Vysmívám se pouze bezdůvodné předposranosti,hysterii, pseudovlastenectví a náznakům rasismu. Nemyslím si, že obecně trpím pocitem nadřazenosti, ale k tomu pánovi a jemu podobným bych tento pocit asi snadno získal. :-)

+2/−2
8.8.2017 23:54

R11o21b54e58r30t 18K52u55b76i80s33t42a 8950897939895

Hm, tak mi to smazalo celou odpověď, protože spadl net, takže nic. Jen ve zkratce, ten člověk je politický pitomec a žádný vlastenec a jen honí body.

Nechci tu lidi, co ohnou ženskou jen proto, že se mu líbí, protože je to u nich v pohodě a je evidentní, že tito tady prostě bezpečnostní situaci zhorší.

No a nechci, aby to potkalo mojí dceru a vnučku, takže to nechci.

Bylo toho mnohem víc a vysvětleno, proč se mýlíte, ale znovu to psát celé fakt nebudu.

0/0
9.8.2017 11:28

B34o27r70e20k 98J62a86n14e19c72e60k 4260462112790

Kdyz pod timto clankem argumentujete teroristickymi utoky, musim se zeptat: kolik utoku spachali cernosi?

0/0
9.8.2017 13:33

R97o12b87e39r21t 21K35u59b51i87s95t31a 8520847819585

Těžko říci kolik bombových, asi ani jeden, většinou fotky nedávají, ale pokud lze věřit novinám, tak útoků na ženy mají na svědomí celkem dost.

Jak to ale přesně souvisí s mojí kritikou článku, to netuším.

0/0
9.8.2017 17:05

F86r24a55n11t89i32š94e27k 11N57o67v53á20č44e90k 1394403780531

Přístup pana bývalého místostarosty odmítám. Nicméně bych měl drobnou poznámku autorovi.

"Přišlo by snad panu Sedlačíkovi divné, kdyby Čech narozený v Čechách a žijící v Německu mluvil kromě češtiny a němčiny lámaně anglicky?"

Angličtina je úředním jazykem v Nigérii, proto je výše uvedená hláška zbytečná. Nevím jak dobře umí anglicky pan bývalýmístostarosta aby hodnotil kvalitu anglického jazyka Nigérijce, pravdou však je, že srovnání angličtiny Nigérijce a angličtiny Čecha žijícího v Německu pokulhává, protože vyučovacím jazykem na českých školách není angličtina (na rozdíl od nigérijských).

Městská policie není oprávněna kontrolovat cizince, pokud se cizinec nedopustí porušení zákona. Toto oprávnění však má cizinecká policie:

§ 167 odst. 1 písm. d), e) zák. č.326/1999 Sb. - Policie je oprávněna provádět pobytovou kontrolu cizince za účelem zjištění, zda se na území zdržuje oprávněně a zda splňuje podmínky pobytu na území podle tohoto zákona, a zjištění, zda dodržuje povinnosti stanovené tímto zákonem. V souvislosti s hraniční nebo pobytovou kontrolou požadovat po cizinci prokázání totožnosti.

A mezi rozpoznávací znaky cizinců bude ještě dlouho patřit rozdílnost v barvě tváře, stejně jako verbální projev v jiném jazyce...

+7/0
8.8.2017 19:25

J44i92ř11í 63S77v23o90b20o68d21a 9665648613336

Naprosto dokonalý postřeh a argumentace R^

+1/−1
8.8.2017 19:29
Foto

M90a11r38t31i55n 78B17r79a91u22n 2194627671159

V Nigerii je sice angličtina úředním jazykem ale hovoří se s ní hlavně v městech. Shodou okolnosti jsem jel minulý týden uberem a řidič z Nigerie mluvil tak příšernou angličtinou, že jsem mu rozuměl každé třetí slovo.

0/0
8.8.2017 19:31

F40r53a15n91t22i16š37e24k 93N22o91v32á75č41e83k 1574893900121

Angličtina se vyučuje na celém území Nigérie. Ještě jsem nehovořil s Nigérijcem, který by neuměl anglicky.

0/−1
8.8.2017 19:54
Foto

M91a86r52t88i10n 18B33r73a36u22n 2194507681599

Umět anglicky a hovořit tímto jazykem bezchybně jsou naprosto dvě odlišné věci.

+1/0
9.8.2017 4:58
Foto

J32i15ř38í 67H61e71r48m27á62n86e44k 4196632562400

Takového Angličana jsem nepotkal, stejně jako Čecha, hovořícího zcela bezchybně česky.

0/0
9.8.2017 5:45
Foto

J47i18ř63í 29T71u64r22n52e10r 8258911145813

V Nigérii většina obyvatel dobrou (eventuálně žádnou)angličtinou nemluví, v dalších ohledech vám dávám za pravdu , byť se meritorně míjí s podstatou a smyslem tohoto článku.

0/0
8.8.2017 23:40

B63o86r80e13k 50J63a26n18e78c29e32k 4390402532680

Pan Sedlacik zrejme nevi, co rika, protoze v komentari pod svym prispevkem na Facebooku naopak napsal, ze ten pan mluvil velmi dobre anglicky.

0/0
9.8.2017 13:25

J88i12ř64í 97S69v26o94b74o11d86a 9485878673916

Možná byste si měl vzpomenout na mnohé své předchozí články. Ve svém únorovém článku o Muhammadovi jste s klidem prohlásil, že Muhammadova pedofilie je pouze relativní a že je pouze otázkou tehdejší doby a kultury. Doufám že za sto let nebudou lidi Vašeho typu stejnou relativistickou metodou hodnotit nacistický holocaust. V jiném svém článku o zbraních jste si jako oporu svého názoru přizval spisovatele George Orwella, aniž byste si vůbec uvědomil, že Orwell měl naprosto opačný názor, než Vy. U mnoha dalších článků jste prokázal naprosto fatální neznalost tématu, ale přesto si dál hrajete na morální autoritu.

Aktivita nějakého hodonínského zastupitele možná může znít směšně, ale když se dobře podíváme na to, co se děje na západ od nás, tak poněkud mrzne úsměv na rtech. Francie má výjimečný stav, všechny židovské objekty v Německu musejí být nepřetržitě střeženy bezpečnostními službami před islámskými fanatiky, Francii opouští nejvíce Židů od konce druhé světové války, britská policie maří padesát islámem motivovaných útoků týdně a občas některému policejnímu šéfovi "neprozřetelně" unikne, že policisté jsou zoufalí. A Vy se smějete nějakému Sedlačíkovi.

+11/−1
8.8.2017 19:15

J84a66n 46P78a43v44e98l 8983632168236

Nic proti, ale pedofilie a homosexualita byly součástí kultur, na které je založena současná evropská společnost - tj. řecké a římské. Ono to je skutečně věc kontextu doby.

+2/−1
8.8.2017 20:21

J92i24ř39í 39S43v95o42b34o68d82a 9205228363156

Pedofilie i homosexualita jsou s největší pravděpodobností součástí naprosto všech lidských komunit, to ale neznamená, že bychom je měli brát jako normu. To, že bychom pedofilní chování našli v řecké i římské kultuře, neznamená, že to bylo v pořádku. Sexuální pedofilie je pro děti obecně fatálně nebezpečná vždy a všude.

Problém je v tom, že prorok Muhammad z pedofilie udělal normu svým chováním. Sám sebe (prostřednictvím Allaha) označil za nejvyšší morální vzor hodný následování, proto je v muslimském světě tak vysoký počet dětských sňatků.

0/0
9.8.2017 10:41

J22a46n 91B16u12r63i24a37n 2493859444640

Sorry, ale s tou pedofilií Mohameda bych si tak jistý nebyl. I v Evropě v té době bylo běžné, že se vdávaly malé holčičky. Vzpomeňte třeba na "našeho" Karla IV (první svatbu měl, když mu bylo tuším sedm - nevěstě bylo stejně).

0/0
9.8.2017 6:45

J91i60ř19í 33S89v12o11b91o55d33a 9795448713526

Vy se problém snažíte relativizovat. Já oproti tomu tvrdím, že pedofilní chování je závadné kdykoli a kdekoli. Nehodlám relativizovat pedofilní chování jen proto, že se ho dopouštěli členové panovnických rodů. Považuji sňatek malé holčičky a dospělého muže za morálně závadný za každých okolností. Navíc svadbu dvou dětí, kterým je sedm let, lze těžko označit za pedofilii – význam sňatku sedmiletých dětí byl pouze formální a mocenský, nikdo neočekával, že sedmileté děti začnou spolu plodit děti.

+1/0
9.8.2017 10:42

T52o54m43á33š 11P55í33c52l 3386323611177

Tak už ani legitimovat se nesmí...

+4/0
8.8.2017 19:04
Foto

J57i13ř58í 78T85u88r52n98e40r 8498721585583

Tady přeci nejde o to, jestli se smí nebo nesmí legitimovat. Pokud k tomu má policista nějaký důvod, tak příslušnou osobu legitimuje. Tady jde ovšem o to, že jakýsi komunální politik má pocit, že kdokoli s jinou barvou pleti (nebo možná kdokoli se jakkoli lišící od našince) je automaticky podezřelý, má být zpovídán a legitimován a vlastenecky smýšlející lidé mají chodit po světě a taková "individua" "lovit".

+2/0
8.8.2017 23:34
Foto

J30i19ř35í 22H65e23r21m70á40n21e70k 4826162612420

Ne. Prostě zkontrolován. A může být bílý jako plnotučný tvaroh, ale, když je důvod, tak se prostě kontroluje.

+2/−1
9.8.2017 5:46

T18o68m18á80š 11P38í94c53l 3886963531937

Jestli se nemýlím, tak občan může nahlašovat, že se někde pohybují podezřelé osoby (černé, bílé, žluté, oranžové i fialové) a policie prostě jde a zkontroluje je. Je to možná pro někoho neuvěřitelné, ale i od toho si policii platíme.

0/−1
9.8.2017 6:33

K55a28r52e21l 15B69o73č51e35k 9230263254669

Omyl. Policie vyhodnotí, jestli má smysl tam jít.

0/0
9.8.2017 7:08

J48i95ř85í 72Z47a17p13l81e90t65a31l 2800648772574

Pro pana Leinera a spol.: zadna 'hysterie strachu pred necim cizim' tady neni ani omylem, to jen tech par procent extremnich multikulturalistu (jako treba vy) neodmitne jakoukoliv prilezitost hodit tech par promile extremnich nacionalistu do jednoho pytle se zbytkem obyvatel CR.

+5/0
8.8.2017 18:21

J91o24s81e33f 68L68e27i25n22e67r 8597769457862

Inu, jak říká Doug Badman: Potřeboval byste přebalit.

+1/−1
8.8.2017 18:52

J90i82ř54í 90Z64a44p88l98e66t25a58l 2460898722364

Inu jak rika Jiri Zapletal: demagog nepotrebuje argumenty.

+4/0
8.8.2017 19:13
Foto

K85a88r34e15l 95M92a43s98e44k 9904968789786

Dobře, jednoho "extremního multikulturalistu" jste jmenoval; můžete taky jmenovat několik "extremních nacionalistů"? Díky moc.

0/0
8.8.2017 18:56

J70i60ř79í 56Z36a46p13l74e48t35a72l 2220238122254

No hned po napsani prispevku jsem si uvedomil, ze jsem to zapomnel dat do zavorky, netusil jsem ale, ze to treba nekomu fakt nedojde. Prikladem je samozrejme ten pan, o kterem je tento blog.

0/0
8.8.2017 19:12
Foto

K24a18r20e31l 36M52a84s80e70k 9524398909966

To je málo. Jak jste zjistil ta procenta extremních multikulturalistů a promile extremních nacionalistů mezi obyvateli ČR?

+2/0
8.8.2017 19:19

J48i54ř56í 73Z46a20p29l95e64t77a88l 2620358332214

Vycucal jsem si je z prstu pro ilustraci. A to proto, ze pro pointu meho prispevku neni podstatne, jestli je extremnich multikulturalistu jedno promile nebo dvacet procent. Totez plati pro extremni nacionalisty. (Nashle za tri hodiny.)

0/0
8.8.2017 19:28

J49a97n 42P82a79v41e83l 8303822868566

Tak nějak. Co jsem se bavil s cizinci, xenofobie tady v Čechách skutečně nevládne. Jsme podle nich hodně chladní a odtažití, ale ne nepřátelští.

+1/0
8.8.2017 20:22
Foto

M51a28r75t97i85n 83B16r21a77u10n 2804267481759

Přemýšlel jsem, že na toto téma taky napíšu blog ale pak jsem si uvědomil, že podobným bezmozkům nemá smysl dělat reklamu. Jen jsem v jedné diskusi napsal, že se asi budu muset do Hodonína na něj zajet podívat, protože podobného exota na světe už jen sotva potkáte. A přitom lidé z Hodonína jsou docela příjemní, podle mých zkušeností z celkem dvou návštěv v tomto městě. No jo, ale všude se najde mimoň.

+7/−1
8.8.2017 16:51
Foto

J91i94ř27í 53H41e42r73m26á60n69e30k 4536962172260

No, tak trochu ujel, že? Svět se nezbořil.

+1/−1
8.8.2017 17:23

M16a69r35i89e 59Š62í77p77k87o79v12á 5782292214437

Jirko, původně jsem myslela, že ses dal na pohádky. Ocenila jsem neotřelé téma. I když tedy pro děti by to nebylo:-)))))

Ale že v Hodoníně může být ještě údiv typu: jé, černoch! To je na pováženou. A přitom je ta naše zemička jak plivátko:-D

Ale zase se člověk nemusí divit po volbách, když ten hodonínský "vtipálek" je...taky volič (nebo jiný tvar toho slova...kratší:-))

Díky, že jsi to napsal.

0/0
8.8.2017 16:16

T49e27r26e44z14a 49H88a13j39k54o24v77a 5117242384650

Neuveritelny, clovek ze zapadakova....ten proste v zivote nebyl dal , nez v ty vesnici.

+2/−1
8.8.2017 15:07
Foto

D39a19l14i60b93o20r 89B58a25r38t26o48š 5644610397939

zajisté..jeho selský rozum je ohraničen katastrem obce........a přes okraj svého venkovského talíře již nevidí.............protože nemůže......

0/0
8.8.2017 15:11
Foto

J95i49ř36í 80H35e80r72m22á65n80e32k 4606142472100

Můj selský rozum praví, že právě z tohoto důvodů je Schengen nesmyslný, škodlivý a nebezpečný.

+1/−4
8.8.2017 15:43
Foto

D75a73l50i46b49o20r 17B81a55r17t35o85š 5874200717639

kdyby byl Schengen nesmyslný pak by musela být i nesmyslná možnost cestovat volně po USA, Kanadě, Brazilii, Austrálii a vlastně i v bývalém Československu, protože to byly dva státy ve federaci............a to myslíte vážně?

+4/−2
8.8.2017 16:06
Foto

J74i91ř84í 82H15e74r11m84á14n37e40k 4486372382670

Ano, to myslim naprosto vážně. A Vy si odpovídáte sám. Všechny Vaše příklady jsou jednotné státy a ČSSR jste nemyslel vážně, že?

Schengen nás otvírá navenek, proto jsou vnitřní kontroly cizinců nutné.

+2/−2
8.8.2017 17:29
Foto

D96a20l90i26b72o90r 20B92a54r85t41o54š 5354270547869

ČSSR jsem myslel naprosto vážně...měli jsme tři vlády, českou, slovenskou a federální a to jsou jasné znaky federativního systému .......

Schengen je nedotažený systém...............Schengen má být otevřený jen pro Evropany a turisty po EU.........a aby tento systém fungoval, musí existovat účinná obrana a ochrana na VNĚJŠÍ HRANICI.....tedy to co potřebujeme je SSE..Spojené Státy Evropské...které si svou hranici budou chránit kolektivně a nebudou ochranou vnějších hranic zatěžovat malé státy jako je Řecko...........to byl zásadní omyl při této konstrukci...........zatímco my máme armádu velikosti osobní ochranky. Řekové mají vojenské námořnictvo, ponorky a tak dále...a je jich právě tolik jako nás.............to je pro tak malou ekonomiku prostě neskutečný ekonomický zápřah..........EU by to zvládla levou zadní.......jen chtít a vytořit SSE...........a žádné nedotaženosti typu, někdo je v EU a nemá euro ale je v Schengenu a někdo je v EU, má euro a není v Schengenu a tak podobně............to je super binec..........Buď je někdo v EU se vším všudy nebo ať tam není vůbec...........tohle polovičaté či třetinové členství je přece jen jeden veliký nesmysl vyprodukovaný nesmyslnými požadavky jednotlivých členských států...............ale i se všemi nevýhodami nečlenství.......

EU je v procesu vzniku SSE a tak vyrábí chyby, ale některé skutečně vyrábět nemusí..............kdyby jen v EU neseděli z každého státu jen ti politici, kteří jsou doma "nepohodlní" ale naopak ti nejlepší............vždy je dobré, když velikou společnost řídí někdo chytrý a znalý věci, než někdo, kdo to nezvládl ani na domácí úrovni...........ať již z jakéhokoliv důvodu.--a i když je to jen velmi často politické pletichaření a vůbec žádná politika........

+2/0
8.8.2017 18:26

S33l55a19v68o85m21í62r 26B70e98n49e61š 6452817760434

V září roku 1938 lidé z českých, moravských, slezských, slovenských a podkarpatskoruských zapadákovů vzorně narukovali na obranu Evropy před Hitlerem (oficiálně na obranu Československa, avšak de facto na obranu Evropy).

A v tom samém září 1938 pánové Chamberlain a Daladier, kteří předtím určitě byli dále než ve svých zapadákovech, v Mnichově Hitlerovi podepsali určitý kus papíru.

Takže ono to o tom, kdo kde byl, není.

+3/0
8.8.2017 15:58
Foto

J27i78ř67í 87T76u29r54n90e83r 8818901385283

No, skoro to svou absurditou vypadá jako novinářská kachna, ale asi to nebude, protože na facebooku to u toho člověka je a on je také zcela reálný.

0/0
8.8.2017 16:08





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.