Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I34v39a43n 19M32a34r14e55k

26. 10. 2017 19:19

Je ohrožena demokracie p.Turnere ? Ano. . . . . . . . . . nerespektováním výsledku voleb Rv

25 3
možnosti
JS

Stručně a jasně řečeno R^

6 1
možnosti
ZV

a babiš vám děkuje za reklamu. po přečtení tohohle článku se k němu při opakovaných volbách jistě pár lidí přidáR^

15 0
možnosti

Přesně tak. Babiš je pekelník, bububu.

Babiš je jen zloděj, takže žádná změna oproti ostatním

2 0
možnosti

Pane Turnere, nerozumím tomu Vašemu titulku. Když volby ne, tak jak? Co navrhujete?

(abych se přiznal, jsem proti demokracii - čím více demokracie, tím méně svobody a morálky)

3 2
možnosti
Foto

J77i50ř22í 57T60u69r50n17e66r

26. 10. 2017 21:25

Přečtěte si, pane Ševečku, kromě titulku i článek, třeba porozumíte.:-)

0 2
možnosti
JZ

Na tyto ucelove argumentace typu "delal to nekdo spatny - je to spatne" standardne odpovidam stylem "naciste dychali vzduch, radeji ho tedy dychat prestan".

6 0
možnosti
JS

J61a87n 50S65o59u58č52e40k

26. 10. 2017 16:22

A co byste tedy respektoval jiného, když né výsledky svobodných voleb? Převrat, vojenský puč? Nebo cokoli, co by vyneslo k moci Vašeho favorita?

35 0
možnosti
Foto

J44i47ř91í 31T84u10r91n88e17r

26. 10. 2017 21:29

Jak už jsem několikrát zde zmínil, pokuste se kromě nadpisu přečíst i článek. Pokud se vám to povede, zkuste se nad ním zamyslet, a pokud vás při tom zamyšlení něco moudrého napadne, napište mi.:-)

0 2
možnosti
Foto

Pokud nechcete respektovat výsledky svobodných voleb, potom sám nejste demokratem a Vaše myšlení je někde na úrovni komunistů v roce 1948.

32 9
možnosti
JS

Hned v úvodu svého článku se snažíte říci, že srovnání volebního roku 1946 a roku 2017 není přehnané. Je přehnané. Výsledky voleb se mně sice nemusejí líbit, ale situace v roce 1946 a nyní opravdu není analogická. Dokonce jste prohlásil, že voliči "v dobré víře" možná "přivodí několika generacím život v nesvobodné totalitní společnosti". Vyjádřil jste se v tom smyslu, že se nechcete nečinně dívat, jak je u nás ohrožena demokracie. A co tedy chcete dělat? Poslat voliče do nějakého nápravného ústavu, kde se naučí volit tak, aby se Vám to líbilo? To už tady bylo...

39 1
možnosti
OS

Víte já jsem poválečnou dobu zažil již jako dospívající hoch. Tehdy komunisté také zlákali lid na krásné a bohaté zítřky. Dostali se k moci a vytvořili vnitřního nepřítele. Pod to se dá schovat všechno co překáží jejich moci. Z dobrých hospodářů udělali kulaky, z majitelů fabrik buržousty tyjící z mozolů dělnické třídy, inteligenci postavily na pranýř atd atd. Nemyslím si že je možné něco takového vrátit, ale omezit demokratické principy lze okleštit a využít ke svému prospěchu. AB za dvacet let nabyl majetek v hodnotě 40 miliard, jen za poslední čtyři roky co se podílel na vedení státu si přidal další 40 miliard. To není vycucané číslo to je z příznání majetku poslance. Ovládnutí byznysu, zdravotních zařízení ( ovládá již většinu reprodukčních klinik), novin, TV je jen krůček ke chtivosti ovládat stále víc což je jen krůček k diktátorství.

7 1
možnosti
RJ

R81a21d59e72k 16J56a12r45o84š

26. 10. 2017 14:56

Dokud za sebou nemá Babiš oddíly SS nebo Lidové milice, a dokud má v týmu sluníčkáře typu Pelikána, Stropnického či Krnáčové, tak žádné ohrožení demokracie nevidím, byť Babišovce bytostně nemusím...

8 2
možnosti
PK

..ale má pěknou ženu za,tedy vedle sebe;-D

5 0
možnosti
VK

Kurňa, kde kdo se zaštiuje demokracií. Ale co má roky znamenat, že menšina vládne většíně ? Takto já demokracii nevnímám. Za to slovo se dokázal schovat Hitler, Gottwald, Putina a kde jaký další gauner. Podstané je, jak demokracii vnímají ti co nám vládnou. A někteří ji vnímají pouze jako cestu z demokracie k autokracii (a ta má kousek k tyranii).

Kdyby Bureš dávno vystoupil a řekl: pracoval jsem v zahraničním obchodě a dovedete si představit že bych nebyl v KSČ ? Dovedete si představit, že bych jezdil na západ, kdybych nepodesal stb? Ale nikdy jsem nic proti konkrétním lidem neudělal - jenom jsem proplouval systémem, jako miliony dalších. Kdyby tohle uděl, byl by lidsky chápatelný. Ale tak jak roky funguje a vystupuje je přímým ohrožením svobody - to je moje přesvědčení.

15 2
možnosti
LT

L49u90d19ě93k 32T73o83n74d72r

26. 10. 2017 16:07

A který z polistopadových politiků (a že jich bylo!) se veřejně "kál" a řekl: Jo, byl jsem komunista, prostože jsem chtěl koryto, protože jsem se chtěl mít dobře, protože jsem chtěl dostat děcka na vysokou... Ale byl jsem slušný komunista který žádným lidem nikdy neublížil. Jen jsem podporoval marxistickou-leniskou ideologii". Kde jsou? Kde je máte? A ti všichni byli a jsou ve vysokých funkcích jako Babiš. Babiš není svatý, ale tvářit se, že všichni ostatní byli a jsou andělé je pokrytectví.

16 0
možnosti