Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-Djá v Las Vegas už byla takže mě je to fuk:-P

0 0
možnosti
Foto

:-)Já jsem už zase byl v Novém Veselí (a je to, jak se aktuálně říká, "shithole country“),takže moje volba je jasná. Jedu do Vegas:-)

0 0
možnosti
JR

J49a35r86a 75R42a35n64k

12. 1. 2018 22:36

Vtipne a jmeno agentury je perfektniR^R^

1 0
možnosti
MD

Tak ja nevim, mate to zapotrebi? Vzdyt stacil napsat clanek na tema 'citim se osamely, dejte se mnou rec' a byl jste nekde uplne jinde.

5 3
možnosti
Foto

:-)To jste mě rozesmál, pane Dvořáčku, málo co dělám tak nerad, jako je komentování komentářů svých článků, kterých je bohužel drtivá většina z pera lidí, kteří se patrně seberealizují komentáři tohoto druhu.

Glosy a satiru píšu rád. Tedy: mám to zapotřebí, dělá mi to dobře

5 0
možnosti

Na to naletí jenom lůza a senilní důchodci, takže je všechno v nejlepším pořádku.

Hlavně že Vy jste letadlo, vážený pane Trunere. Fuj.

6 3
možnosti
MK

Pan Turner je taková zdejší morální autorita. To jste nevěděl?;-D

Jedno se mu ale musí nechat - s jakou grácií a elegancí dokáže rozličné události otočit v neprospěch svých ideových protivníků.

6 1
možnosti
Foto

;-D Škoda, že jste tam nedal odkaz na onoho ,,JŮHELETJŮBERA" nezávislého Šídla;-( Inu hoch přešel/ nepřešel z ,,investigativce" na ,,humor". Dovolí si dát odkaz za Vás:https://www.seznamzpravy.cz/clanek/babisovi-uz-se-maji-lip-a-slibuji-ze-se-budou-mit-jeste-vic-lip-navod-jak-prezit-sileny-leden-41427?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp

2 2
možnosti
Foto

Snad jsem si nedovolil moc;-D

2 0
možnosti
Foto

No, já mám, pane Turnerem s Las Vegas a panem Horáčkem trochu jinou asociaci. Je v ní zahrnuta i pocta nejvyšší různým vědcům, umělcům a politikům a s ní spojený výnos z vynálezu dynamitu.

0 0
možnosti
Foto

:-)Tak to máte dobré, přes všechno bych neočekával, že budete i Vy u volební místnosti čekat na toho zřízence.

1 0
možnosti