Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na astrologii mi, pane Turnere, prosím nesahejte. Já jsem ve znamení býka a poměrně pozdě v mém životě mi jeden amatérský astrolog sdělil, že ti, narození ve znamení býka, jsou velmi citliví na prochlazení krku.

A od té doby nosím šálu nebo šátek kolem krku skoro neustále a také jsem od té doby neměl angínu.

Vivat astrologie.

0 0
možnosti
DT

To jste ten šátek nosil přes nos a ústa jako nějaký bandita?

1 0
možnosti
JS

Mám takový pocit, že článků pana autora na téma, že ti co si myslí něco jiného než ON, jsou blbci, jsem už četl dost.

6 3
možnosti
Foto

Tak to je nejvyšší čas s tím skončit, nemyslíte? Tedy s tím čtením...:-)

Ale teď vážně: tady přeci nejde o to, co si myslím já, tady jde o to, že lidé z nějakých důvodů ignorují zcela prostá fakta, která jim přináší věda, ta samá věda, která stvořila civilizaci, ve které vy i já žijeme, a chytají se absurdních nesmyslů, které jim přináší jakási pseudověda, která v moderní době nestvořila nic jiného, než ony nesmysly.

0 0
možnosti
DB

právě jsem přečetl tento článek a počítadlo to ještě nezaznamenalo..je ta rychlost světla nějaká pomalá......

0 0
možnosti