Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Pana Čermáka normálně nečtu, dneska jsem udělala výjimku a znovu jsem si potvrdila, že číst jeho výplody je ztrátou času.

Vrtá mi hlavou jedna věc: pan Čermák je komunální politik místní části Praha 22, kde je členem zastupitelstva a školské komise, zvolen byl za ČSSD. Vzhledem k podzimním komunálním volbám je nasnadě, že politicky zaměřenými blogy zahájil volební kampaň a překvapuje mě, že jeho články nejsou zařazené do Politické arény, aby bylo čtenářům jasné, co autor sleduje.

ČSSD na Praze 22 získala v minulých komunálních volbách v roce 2014 - 8,12 % hlasů, pana Čermáka do zastupitelstva vyneslo pouhých 265 hlasů voličů.

A když už se Čermák otírá o politiky z jiných stran, ráda bych mu připomenula některé výtečníky z jeho vlastní strany: např. Iva Svobodu, ministra financí v Zemanově vládě, odsouzeného k pětiletému trestu odnětí svobody za vytunelování Liberty, nebo ministra zdravotnictví v Paroubkově vládě Davida Ratha, jehož kauza se vleče jako nekonečný seriál, a tak bych mohla pokračovat. Jak vidno, ani sociální demokracie zdaleka není spolkem chlapců z nedělní školy.

Na druhé straně nevím nic o tom, že Čermákem uvedení Miroslav Kalousek nebo Karel Schwarzenberg by byli někdy trestně stíháni; takže bych panu Čermákovi doporučila, aby si nejdříve zametl před vlastním prahem...

12 0
možnosti
VK

Článek pana Čermáka je sice mimo, ale poslední odstavec toho Vašeho se mu dost blíží. Podle mého názoru nemají Nevládní neziskovky co vypouštět politická prohlášení a dělat politiku. Takže prohlášení, na které se pan Čermák odkazuje, mi také zvedá tlak. Nicméně neberu nikomu přesvědčení, že Neziskovky politiku dělat mohou či mají.

Souzním s Vaší myšlenkou ve Vašem článku, která je opakem stejně ujetého nadpisu v porovnáním s páně Čermákovým článkem. Kdyby to bylo podle volby mladých, bylo by to jinak. Vše ostatní, jestli lépe či hůře, je stejně hloupá spekulace, ať je z jeho pera nebo toho Vašeho.

3 0
možnosti
Foto

Souhlas. Četl jsem i článek na nějž reaguje pan Čermák a bohužel má v něčem i pravdu. Přijde mi pokrytecké, když slyším o svobodě kázat lidi, kteří žijí převážně z peněz státu, který tu svobodu výrazně potlačuje a který bere většinu výdělku lidem a rozdává je pak na nadstandartní luxus lidem jako je Pánek. Osobně mi docela vadí, když se ze solidární pomoci dělá pouhý byznys, což u Člověk v tísni podle mně platí. Z tohoto pohledu celkem i rozumím panu Čermákovi, ač ideologicky jej řadím na stejnou stranu jako je třeba ten Pánek.

2 0
možnosti
DP

Měl jste pravdu, je to blábol, a ještě s pravopisnejma chybama.Rv Příště už se nachytat nedám.

5 2
možnosti
Foto

Beru to odspoda... Děkuji :-)

0 0
možnosti
DP

Teda já si ten jeho blog snad přečtu. Už jsem se několikrát sice nachytala, vím, že blábolí nesmysly, ale když jste mu udělala takovou reklamu.... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Přečtěte. Je to poučné a odstrašující jsou čísla pod tím článkem. Už jsem to zde psal u mé jiné kritiky blogu pana Čermáka: kdyby mělo být vysmívání se hlouposti vnímáno jako její reklama, byl by svět "ochuzen" o hodně "literatury". Jiné by to bylo, kdyby nikdo pana Čermáka nečetl a nekarmoval, ale on měl vysoká čísla ještě než jsem začal reagovat. Jemu je přeji, ale obecně mě to děsí.

2 1
možnosti
JB

J86i58r63i 57B34o95r

17. 5. 2018 12:01

Dva návrhy.1) Čermáka ignorovat a nečíst

2) Napsat podobný blog jako pan Turner a reagovat pod ním.

1 0
možnosti
JZ

Taky nevidím jinou rozumnou možnost a řídím se tímto manuálem.

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si ten článek pana Čermáka přečetl a vůbec se nedivím, že ta zdejší partička tak prská.

3 13
možnosti
MK

Pane Hermánek já bych si dovolila aby jste se o mě nevyjadřoval jako o nějaké partičce, leda byste tam zahrnul i sebe, když zde diskutujete. Vám nevadí, že pan Čermák pod svými blogy diskusi nemá a do jiných se zapojuje?

11 1
možnosti
VS

Obdivuji Vás. Já jsem si přečetl dva články pana Čermáka a od té doby už nikdy. A to nejenom že nepovoluje diskuzi, ale bláboly nečtu.;-)

13 0
možnosti
Foto

To, že autor konspirativních (česky lépe - pomatených) blogů se pohybuje kolem malých dětí, je špatná vizitka jeho nadřízených. Jeho orientace v běžném životě musí být značně zmatená.

Je to jeho věc, ale jen do té míry, než se začne pohybovat v okolí malých dětí.

Nechtěl bych, aby taková zvláštně vyhraněná bytost formovala myšlení mých potomků. Kontroverzí svých blogů si je sám dobře vědom, proto si zavřel zbaběle diskusi.

Pane Turnere, děkuji za Váš blog, alespoň takto se k těm čermákovským hloupostem můžu vyjádřit.

Karma!

20 2
možnosti
Foto

Tam nejde o žádné konspirativní blogy, ale o badatelské hypotézy a hledání obzorů nových vědění a znalostí o světě.

1 5
možnosti
Foto

Děkuji za propagaci mého článku. Škoda jen, že jste si nevšiml toho, že tento můj článek (a nejen on) je především bojem proti možné totalitní multikulturalistické ideologii, která se pokouší chopit se moci v celé řadé evropských států. Tudíž je můj článek i takovým bojem za svobodu a demokracii.

4 16
možnosti
JZ

Vy jste v první řadě zbabělá sketa.

Toužíte veřejně přednášet své názory, ale nesnesl byste diskuzi o nich.

Prostě takové vaše pojetí svobody a demokracie.

21 1
možnosti