Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

P61e54t74r 27J77í26l79e52k

17. 5. 2018 9:12

Pan Čermák se hlásí ke skautům, čímž jim dělá značnou ostudu. Ale lže, neb pracuje profesionálně v jiné organizaci, její jméno nepíšu, protože jí nechci poškodit. On se tam chová slušněji, tudíž její vedení netuší, jakého trojského koně mezi sebou mají.

12 3
možnosti
SS

Myslite Selesianske hnuti mladeze? ;-)

0 0
možnosti
MK

Souhlas a karma :-) dobře vím na kterého autora blogu reagujete a překvapuje mě, jak je ten blog plný vášní, emocí, nenávisti a zášti. A to je člověk, který formuje děti.

Hlava mě to nebere. A diskuksi ke svým článkům nemá, tak jsem zvědavá jestli zareaguje na ten váš:-(

12 1
možnosti
TP

Jsem rád, že jste si všiml, že mezi ANO, ODS (a můžeme přidat drtivou většinu stran ve sněmovně) není žádný výrazně znatelný rozdíl.

1 1
možnosti
Foto

Karma!

Toho "mladého autora" nečtu, přestože jsem si naprosto jistý, že přicházím o "velké perly soudobého myšlení" (Zpravidla mě varují už názvy jeho blogů).

12 2
možnosti
IB

I47v16o 77B19o34u32š97e

17. 5. 2018 10:33

Ja bych ho mozna i cetl, kdyby se dalo reagovat

2 0
možnosti
SB

Karma.

Tedy karma pro pana Čermáka, na jehož blog tady reagujete svými naivními myšlenkami, podle kterých nás spasí krasořečnění o vyšších ideálech při současném ignorování základních zákonitostí života.

4 15
možnosti
MK

Ježiš , to je škoda ,že mu to nemůžete dát pod jeho blogy:-/A ty zákonitosti života se jako dozvíme z těch jeho blogů ? Podporovat stranu která nechala popravovat lidi to chce opravdu silný žaludek. Ti, kdo nezapomněli, a jichž se týká věznění a vykonstruovaná obvinění komunistů budou stále svým dětem připomínat jaké zločiny má na triku KSČM, kterou tak vehementně zmiňovaný bloger hájí. Všichni naštěstí nezapomněli.....

16 0
možnosti