Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M95i34l34a60n 98K28e51s51l

29. 12. 2018 16:20

Jak jsem si přečetl tak horšolidé jsou méně vzdělaní,méně přemýšliví,méně morální.Jsou snad lepšolidé výlupkem všech ctností?Asi ne.Horšočlověk nemusí být nositelem všech negativních vlastností a lepšočlověk zase všech positivních vlastností - vzdělaný,přemýšlivý,ctnostný.

.Takže velký rozdíl mezi nimi není,nikdo není dokonalý.Takový málo vzdělaný jedinec si řekne,co mi bude radit zpěvák,který fetuje -herečka,která zahla k milenci a zanechala manželovi na krku dítka.Vzdělanec zase-nezná vyjmenovaná slova ani Pythagorovu větu a chce kecat do vedení státu.Nedělme lidi a takové a makové.Každý má vlastní myslivnu,Nechť každý je strůjcem vlastního štěstí.Smiřme se s tím,že v demokracii větší bere a ti,kteří nebrali mají právo remcat.

4 0
možnosti

“Lepšolidé” jsou jenom prezidentova urážlivá nálepka. On sám se přitom v roce 2015 vyjádřil, že urážejí ti, kterým chybějí argumenty.

2 0
možnosti
JR

J10a11n 32R74á26ž

29. 12. 2018 16:13

Jsem bytostně přesvědčený, že Zeman nemá tolik podporovatelů, jaký dojem vyvolávají jeho skalní "ne-podporovatlé".

Zvolení Zemana bylo výsledkem počtu jeho obdivovatelů, ale jednak efektu rostoucího odporu k mediální politice "antizeman" a jednak na druhé straně zcela jednostrannou a totálně "přepísknutou" mediální propagací Drahoše. Nárůst voličů Zemana v druhém kole, což způsobilo jeho zvolení (!!) , byl důsledek spíše nárůstu ne-sympatií k Drahošovi, než nárůstem sympatií k Zemanovi.

Byla-li by proti Zemanovi nasazena a mediálně rozumně podporována osobnost jiného typu, než byl Drahoš, neměl by Zeman šanci. O tom jsem pevně přesvědčen!

PS. Výsledkem takto špatně zvolené strategie je i přes masivní dehonestaci jeho osoby, růst preferencí Babiše, což je fenomén dokazující tezi, že jakýkoliv "antiprogram" nemůže vést k politickému úspěchu. A to nejenom u nás, což dokazuje i volební vítězství Trumpa.

12 0
možnosti

Bohužel má. Viz výsledek prezidentské volby.

1 0
možnosti
JN

J38o59s83e56f 21N84i97k96l

29. 12. 2018 16:12

..to je zatím nejhloupější, co jsem od vás četl...

4 2
možnosti

J61a77k14u31b 56Š70o20l78c

29. 12. 2018 15:44

Zasloužená karma.

8 1
možnosti
MB

Přímá volba - je z podstaty věci nedomyšlenou a špatnou! Tím, že Prezident není konzensem politické reprezentace = Se sám politickou stranou stává! To následně popírá Zastupitelskou demokracii - Prezident je soupeřící součástí politické scény a nad stranami nestojí! Naopak, vybraným straní - prakticky s nimi uzavírá Koalice. Už Vánoční Poselství je pak kuriozní. Prezident = Všech občanů ČR - děkuje svým voličům ! To je sice i pochopitelné, ale blbě! Přímá volba je postavena na štěpení společnosti, duchovní otcové to vůbec nedomysleli . Na blozích je to pěkně vidět - Kdyby byla válka - Jdeš bojovat za prezidenta? Kterého - Vašeho - Našeho? (Očekávám nezbytné minus od hodné paní Pantlíkové) ... :-)

9 1
možnosti
Foto

;-) Jenže, to se dělo i v případech, kdy ještě přímá volba nebyla. Tehdy se ovšem ,,konsenzus" prováděl v kuloárech, a vždy až ,,čistým" způsobem, že;-) Mimochodem, kdože pro přímou volbu tak horoval, až byla uzákoněna;-D Inu, nepolitická politika, obč. společnost, a nad tím vším stále ono ,,veliké cosi";-)

6 1
možnosti
Foto

;-D A já se neomlovám ani ,,lepšoidům", ale ani ,,špatniodům" z kteréhokoli spektra, neb není mezi nimi v jádru rozdílu, ač všitcí ,,oni" jsou, jak jinak, než přesvědčeni, že tomu tak je. Všitcí holt potřebují prezentovat svoji ,,lepšoidnost" vůči ,,těm druhým", často pak až proklamativně deklarovaným způsobem;-D

1 1
možnosti
Foto

... máte tam chybu, Jiří - když už tak "proklamativně deklaroidním" v duchu vašeho plácání - příp. deklarativním, po česku - metelescu plescu:-P

0 0
možnosti
JU

J95o27s81e52f 29U57l13m16a93n

29. 12. 2018 14:15

"Je naprosto nehorázné, aby byli názoroví odpůrci vládnoucích elit označováni za lůzu, plebs, fašisty nebo jim bylo podsouváno ono "lepšolidství". Paradoxně se tak mohou ti, co se takto prezentují, stát jakýmisi "špatnolidmi", kteří se bez ochoty stát lepšími, otírají o ty, kteří výrazně lepší jsou." ;-D

Takže si to shrneme...vy sám tvrdíte, že existuje skupina, která "výrazně lepší je" a jste zásadně proti tomu, aby ta skupina, která je logicky výrazně horší tyto lidi nazývala "lepšolidmi"...no, vy si vyloženě kadíte do úst, nevím, jak to jinak v rámci slušnosti nazvat. A ještě mě nechte hádat...vy sám osobně patříte do té výrazně lepší skupiny, že je to tak. ;-D

Ale jo, vtip vám člověk nemůže upřít. Vy jste začinal poměrně umírněně (prostě držel jste se, i když to ve vás zřejmě bublalo), ale již začínáte dohánět vašeho kolegu pana Hornera. Myslím, že za pár let již budete zcela vyhraněný a alespoň předstíraná snaha o objektivitu už zcela z vašeho blogu vymizí.

13 3
možnosti
Foto

Všechno je relativní. Zemana porovnávejme proto s Drahošem. Zcela jistě by se choval spořádaněji a mluvil kulantněji. A to by bylo asi tak všechno. Rozhovory s ním by byly na úrovni reportáží se Sobotkou. Křivě by se při tom usmíval, dlouho mluvil, nikoho sice neurazil, protože by nic podstatného neřekl. Reprezentoval by republiku podobně jako svatý Václav na Václaváku.

7 0
možnosti
Foto

A já si tedy nic odpouštět nemíním, a ne a ne a ne....:-)

Nejsem totiž v řadách Zemanových oveček zcela cíleně a uvědoměle, nemám si tedy co odpouštět.

Navíc si ani nepřipouštím pomýlenost v přesvědčení nebýt mezin nimi, protože už před jeho 1. volbou jsem upozorňoval na to, co nejspíš bude následovat a že si ještě užijeme. Pravda, musím se přiznat a to si tedy neodpustím, naprosto jsem ho podcenil. Leccos jsem odhadoval, při posouzení jeho vývoje se to dalo tušit, ale že to zlo a špatné je v něm v takové míře??? To jsem naprosto nedocenil a neodhadl.

Proto si nepřítomnost v zástupu za ním nechci odpouštět, naopak jsem na to hrdý a jsem na sebe pyšný. :-)

13 0
možnosti
Foto

Také jsem neměl o Zemanovi žádné iluze a varoval jsem před ním. Ve skrytu duše jsem však trochu doufal, že ve druhém volebním období se snad bude mírnit a více se kontrolovat. Ale také jsem ho podcenil - je to ještě o něco horší, než jsem očekával. :-)

4 1
možnosti
PK

Zeman není jiný než Havel nebo Klaus. Jsou to v podstatě miláčci, protože lidé si konečně musejí zvykat, že je normální mít úplně jiný (třeba blbý) názor. Představte si opak – prezident, který by se líbil všem. Já bych ovšem z něj asi hned vrhnul a nebyl bych sám, takže by se stejně nelíbil všem. Mně se líbí prezident, který se nechce líbit všem. I s tím rizikem, že po Zemanovi tam přijde někdo, kdo mi bude ukrutně protivný. Ostatně pár prezidentů už taky pamatuji a všechny jsem zatím přežil!

Opravdu nechci společnost jednotnou a nerozborně semknutou, to je hrůzná představa. Demokracie je totiž zřízení, které funguje, když se lidé naučí inteligentně řešit spory. A demokracie je založena na svobodě vyjadřovat odlišné názory, čímž vznikají ty spory. A chceme-li tu spolu žít, musíme se naučit je řešit. A ne jen lhát a urážet, jak to předvádí „předlistopadový lidový demokrat“ Kalousek.

Signatář Charty 77, bývalý zpravodajec BIS, spolupracovník LN a bezpečnostní expert Jan Schneider pro ParlamentníListy.cz obsáhle hodnotí současný politický vývoj na domácí i zahraniční scéně.

6 1
možnosti
Foto

"Člověk na svém místě" se nikdy nemůže zalíbit všem, protože pokud ano, tak koná špatně.

To ovšem neospravedlňuje podvody, lež, nespravedlnost, nemorálnost a řadu dalších obdobných vlastností a činů.

7 1
možnosti