Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J83i16ř39í 67L83i16b23e35r

8. 1. 2019 16:55

Zcela s Vámi souhlasím a karmu přidávám. :-)

3 1
možnosti
JO

No veď áno, čo je taký ten oný předseda NKÚ, čo v životě dokázal? to ja, ja ja ja nikdy nelžu. Enom já mám správné údaje. Já jsem dokázal, já jsem zařídil , jájájájenomjá.

7 2
možnosti
PV

Rozhovor jsem z velké části viděl. Divák rozhovor vnímal z úhlu, který mu přináleží z pozice, zda je Babišův odpůrce či příznivec. Autor je jeho velký odpůrce. Oba pánové, jak Moravec, tak Babiš si dali za cíl ovládnout diskuzi a tomu druhému vnutit své názory. Docela mě překvapila drzost a neomalenost Václava Moravce, nabyl jsem dojem, že je jeho pozice po jeho moderování prezidentských kandidátů otřesena a nyní skládal reparát, kterým měl někomu plnit úkol kopat do Babiše za každou cenu.

4 23
možnosti
Foto

Víte , krom toho, že je někdo něčí příznivec nebo odpůrce, že je někdo někomu sympatický nebo nesympatický, existují nějaké zcela obecné principy. Třeba že se nelže , nepodvádí, nezkresluje a v pořadu, který je založen na kladení otázek novinářem a jejich odpovídáním hostem, se na ně odpovídá. Pusťte si ten pořad ještě jednou. Kdybych by já příznivcem AB, byl bych upřímně zděšen.

20 4
možnosti
PK

Ano, vnímám to naprosto stejně, jak jste to popsal.

4 0
možnosti
JD

Moravec byl partner a intimní přítel předsedy TOP09 Pospíšila. Stačí si přečíst kodex ČT, kde je jeho pozice až v absurdním střetu zájmů... Moravec nemá v ČT už dávno co dělat a ČT je skutečně plná Kalouskovců a podobného ksindlu.

8 27
možnosti
Foto

Zato morální kodex sekty ÁNO, se musel brzy předělat;-D.... Aby podvodník s evropskými dotacemi a lhář Bureš nemusel odstoupit!

26 3
možnosti
JN

Dívali jsme se na stejný pořad ? Já být Babišem tak tomu Moravcovi plesknu přes ten rypák takovou, že se mu hlava otočí dokola. A to jsem toho Babiše nevolil, to aby si snad někdo nemyslel že jsem dostal koblihu :-) Popravdě, nebýt Babišem, u jedné facky by to neskončilo ;-€R^;-D

7 27
možnosti
Foto

Zřejmě jste se díval na jiný pořád! Plesknout měli Bureše,Víte, proč už neexistuje žádná politická satira, typu Politické harašení s Bubílkovou a Šimkem? Protože současná realita naprosto přebije jakoukoliv satiru, to už je vtip sám o sobě a už to ani nejde sparodovat.! Bureš kňourá kudy chodí tudy lže podvádí,a místo odpovědí spustí svůj prolhaný kolovrátek.... veď fšeci kradnů... Což je pravda on o tom musí něco vědět, jinak by za dvacet let těžko shromáždil majetek větší než šlechta za staletí:-P

26 2
možnosti
PS

Dočkáme se někdy besedy a/nebo reportáže, kdy redaktor svými otázkami na tělo dosáhne toho, že odpovídající začne "na živo" koktat a pod tíhou důkazů přiznávat vinu? Podobně tomu totiž bylo v roce 1968 a nastávaly přeměny. V ČT takových schopných redaktorů moc není. Dočkáme se přeměn...?

1 0
možnosti
Foto

Já bych se radši dočkal toho, že na položenou otázku dotyčný politik odpoví k věci bez vytáček a nebude potřebovat koktat, mlžit a kroutit se, jako když má zácpu.

9 0
možnosti
Foto

Tradiční politické strany mohou za vše! Iba sekta ÁNO může za současný blahobyt a růst světové ekonomiky! Že sekta neplní vlastní programové prohlášení, předvolební sliby není podstatné , nám sdělil Bureš svojí hatmatilkou ! Moravec o voze,a Bureš kolovrátek o koze , také tradičně.....:-PRv

25 5
možnosti
MV

Tak stačí se podívat třeba na vývoj nezaměstnanosti:

https://www.finance.cz/496233-nezamestnanost-srpen-2017/

Za vlád Topolánka/Nečase se u nás nezaměstnanost zvýšila nad úroveň v Německu, jakmile odešli, tak se to začalo zlepšovat a dnes máme nižší nezaměstnanost než v Německu.

3 8
možnosti
Foto

opravdu je tak těžké odpovědět na otázku? To Babišovo neustálé mletí jako by neslyšel na co je tázán bylo tragikomické:-/

25 4
možnosti