Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L44a89d33i13s12l11a13v 75H56a24š42k29a 4373516751660

Takové to klasické - prchám z islámské kultury před islámem a rád bych u vás praktikoval islám.

+17/0
doporučit
7.1.2019 13:44

L93u32b69o94š 27C67h73l62u19m11s77k58ý 2830395448295

Souhlasím, krásně jste to popsal. Přímo jsem cítil ty hřejivé sluneční paprsky, které se do mě opřely. Drobný problém vidím jen v tom, jestliže některá z těch kultur, které se mají navzájem obohacovat, má na jednom svém základním kameni napsáno, že je nejlepší, všem ostatním kulturám nadřazená.

+13/0
doporučit
7.1.2019 13:36

M63i84r41o71s85l38a69v 65K83u71l95h18a46v83ý 5549392491

RvRv Stále nepoučitelný. Islám jste jen pohladil a samozřejmě u nás je dle Vás klídek. Nedávno jsem mluvil s jedním dost umírněným muslimem a tento řekl narovinu: když nepoteče hodně krve, salámovou metodou islám Evropu pohltí a to včetně nás.

A že u nás nic?? Býv. imám vypravil bojovníky do ISIL a nevěřím tomu, že o tom v Brně nevěděli. Nenávistná kázání pokračují i bez dříve dojíždějících kazatelů z SA. Přes hranice k nám lezou migranti i bez uděleného azylu, osobně jsem s nimi měl incident (bez mé aktivní účasti). Na školách se objevují známé požadavky na úpravu rozvrhu dle časů modlení muslimů, zvláště toho pátečního. 60 Afghánců v rámci NATO se někde rozplynulo, tedy pardon, jeden z nich s nožem v Brně skoro vraždil. U Modlan bude celé islámské městečko; údajně pro turisty a krátkodobé pobyty; pak přijdou důvody (pracovní) pro pobyt dlouhodobý až trvalý. M.j. existence mešit je v rozporu se zákonem o církvích, ale jak je vidět, porušení zákona vadí jen "extrémistům"!!

No, salámek se už začal krájet, ale hlavně že máme klídek.

+10/0
doporučit
7.1.2019 16:52
Foto

R19u79d33o66l70f 87J75e26l69í92n10e33k 8543919269786

Zřejmě si ve svém zoufale zúženém vidění světa představujete, že odmítání multikulturalismu je o strachu z přijetí principů islámu. Není tomu tak. Odmítání multikulturalismu nevychází z obav přijetí principů islámu (v to nevěří ani jeho největší odpůrci), ale z cela racionálních důvodů, jakými jsou špatné zkušenosti ze zemí, které se multikulturalismem již nechaly obohatit. Rv

+8/0
doporučit
7.1.2019 16:00

J23i64ř51í 20S14v79o65b62o14d21a 9545718643266

Jenže Vy sám sobě poněkud odporujete. Na jednu stranu říkáte, že multikulturní společnost je fajn, na druhou stranu mluvíte o "selekci a kompatibilitě", a to například v této větě: "Principem je otevřenost k různým vlivům, ale také jejich selekce a osvojení si pouze toho, co nám vyhovuje, co je kompatibilní s naší kulturou, naší etikou a naší tradicí."

Naprosto souhlasím. Jenže tohle není definice multikulturalismu. Pokud byste totiž dodržel principy své vlastní věty, tak byste musel například islám zcela odmítnout – jako "nevyhovující a nekompatibilní s naší kulturou, etikou a tradicí".

Úplně dokonale jste popřel sám sebe v předposledním odstavci. Podle Vás na multikulturalismus "někdo hystericky reaguje v jakémsi zoufale zúženém vidění světa", a to ve smyslu, že "multikulturalismus znamená přijetí principů islámu". Dále píšete, cituji: "Nic nenasvědčuje tomu, že by se u nás něco takového dělo a dít mělo," a zdůvodňujete to větou, cituji: "Odstrašující příklady z některých západoevropských zemí s velkou muslimskou komunitou jsou snad dostatečným mementem."

Co pro Vás tedy znamená to "memento odstrašujících příkladů"? Mám tomu rozmět tak, že multikulturalismus fajn, protože my nemusíme řešit "memento odstrašujících příkladů" jako země ležící na západ od nás? Měl byste nad smyslem svých textů poněkud déle přemýšlet, než je uveřejníte.

+8/0
doporučit
7.1.2019 15:57

M34i56l48a18n 73S58t21e62h91l96í65k 7540259443681

Proč hned b u b á k a ? Dám vám příklad: V roce 2013 (tedy ještě před uprchlickou krizí) jsem byl na zájezdu v Paříži. Všechno v pohodě, Paříž nádherná, zážitky taky. Jediné, co nám trochu kalilo dobrý pocit z jinak vydařeného zájezdu, byly skupinky evidentně nezaměstnaných Afričanů, "operující" na turisticky zajímavých místech a otravující turisty s nabídkou suvenýrů (většinou atrap Eiffelovek). Byli neskutečně vlezlí a v jednom případě dokonce jednoho účastníka našeho zájezdu fyzicky napadli. To vše za bílého dne a v centru města. Vůbec si netroufám odhadnout, jak to asi vypadalo v tzv. no-go zónách. Můžete mi říci jediný důvod, proč bych si něco takového měl přát i u nás?

+6/0
doporučit
7.1.2019 18:32

M42a39r79t78i38n 33R29o12h29o45v38s23k70ý 6617595423136

Ano, v jedné zemi mohou žít jednotlivci i skupiny s různou kulturou. Ovšem musí bez ohledu na kulturu dodržovat zákony nastolené ideálně většinou, i když jejich kultura hlásá něco jiného. V podstatě to znamená že se buď v některých aspektech musejí vzdát své kultury, nebo se jim kultura většiny podvolí a upraví zákony. Ani jedno není žádný multikulturalismus ale vítězství jedné strany. A ještě něco. Pokud pane Turnere žijete v multikulturní společnosti, napište prosím kdy jste naposledy navštívil nějakou kulturní akci slovenské, ukrajinské nebo vietnamské menšiny, ať jmenuji jenom ty největší a bavím se jenom o kultuře.

+6/0
doporučit
7.1.2019 16:16

J60o53s68e53f 84S45l27a67v67í59č71e53k 4533586646313

Ano, bojím se multikulturalismu na základě zkušeností z jiných zemí. Pokud bych měl uvěřit Vašim argumentům, velmi by na mě zapůsobilo, kdybyste například odejel do Saudské Arábie a tam organizoval sbírku na výstavbu křesťanského kostela a propagoval ženy v minisukních. Po Vašem případné návratu si o tom s Vámi rád podiskutuji. Aby bylo jasné i Vám. Jsem pro multikulturalismus, ale oboustranný.

+6/0
doporučit
7.1.2019 16:13

B92o71h81u74s92l36a91v 15D54u29š71e44k 5440495104425

Průšvih ovšem nastává, když si v rámci multikulti natáhneme do té naší kulti kulti takovou, které je multikulti silně kdesi a uznává a prosazuje třeba s kudlou v ruce jen tu kulti svou.

+6/0
doporučit
7.1.2019 13:11

L64a61d93i70s75l24a57v 92H61a21š70k72a 4563576741860

Kdyby byl multikulturalismus to co píšete, dalo by se souhlasit. Ono je to ale trošku jiné, když se zamyslíte nad tím, jaká práva menšiny žijící na území států vyznávajících multikulturalismus nabývají. A to je právě ten problém - že většina potom doplácí na většinu

+6/0
doporučit
7.1.2019 13:04

Z73d91e76n89ě77k 66S20t34r60n62a98d 1645730816329

Nikdo nemůže chtít respekt druhých, když je on sám nerespektuje.

Nikdo nemůže chtít brát, když sám nechce dávat.

Nikdo nemůže chtít prosazovat svoje hodnoty, když není ochoten jiné hodnoty přijímat.

+5/0
doporučit
7.1.2019 13:47

V27á59c39l87a91v 63M92a54c78h 9249873228818

" Je také někdy poměrně ošidné, rozlišit blázna od provokatéra" . Ano to máte zcela pravdu, tipuji že Polický, Horner, Turner atd. jsou spíše provokatéři, ale jistý si tím rozhodně nejsem.

+7/−3
doporučit
7.1.2019 12:50

M65a29r57e95k 53V83a70l52i72č20e64k 2971509694190

Nového se většinou obávají ti, kteří se raději nechají vést.

+4/−1
doporučit
7.1.2019 13:31

K22a25r91e29l 78Š87r52e23j27b68r 3813333797460

doporučím panu autorovi si na pár měsíců pronajmout byt třeba v Kreuzbergu v Berlíně .... pak změní názor.

+3/0
doporučit
8.1.2019 9:58

J97a75r88o53m37i68r 41N14o12v20a88k 1213784545480

Lidi, už konečně pochopte to že diskutovat s lidmi typu Turner, Horner, Vodvářka, Trizuljak a mnoho dalších , málem bych zapomněl na soudružku Jandovou .. .. to je jen opravdová ztráta času. Tito lidé mají pravdu .. tu svou, a na tom se nedá nic změnit. Tedy .. dá, ale pouhá diskuse stačit nebude. :-)

+3/0
doporučit
8.1.2019 0:04

M73a89r50t93i82n42a 62M31o68u43d92r22á 7160393366719

Checht.....

Nám to tu nevysvětlujte, to musíte v zemích, odkud migranti přicházejí, aby věděli, co od nich vlastně požadujete. Ale nedělejte si iluze, že budou s nadšením přejímat naši kulturu, když je zajímají jen ekonomické výhody a liberalismus (který si vysvětlují tak, že každý může, co chce).

+3/0
doporučit
7.1.2019 17:46

J60a89k15u74b 43Š75o53l22c 8101778184225

Ještěže vás máme, vy nás tak vzděláváte. Už ne marxismo-lenininsmus, ale turnero-multikulturalismus. Podle vašich příruček by byl svět ideální a krásný.

+3/−1
doporučit
7.1.2019 12:53

M80i40c67h18a97l 73S53e77d41m38í96k 3149445536291

Ne, to je zkušenost s řadou generací lidí z kultury, jejíž právo šaría označil německý Ústavní soud za neslučitelný s německých právem. A velká část z nich se toho práva nevzdá.

+2/0
doporučit
7.1.2019 18:14

M20a44r55e35k 73T75r48i37z30u73l78j15a97k 8460376927157

R^ Velmi dobře a přesně R^

Ve skutečnosti oněm pohádkovým uživatelům pojmu "multikulturalizmus" vůbec nejde o diskusi o daném fenoménu ani o jeho pochopení. Jde jenom a pouze o nafukování strašáka, tedy o jitření negativních nálad ve společnosti. Jde jim o pěstování chronického stavu duše ovládnuté hledáním "nepřítele". Ustrašení lidé se pak mnohem snáze manipulují propagandistickými tirádami. Takhle jednoduché to bohužel je. A pokud se občané naší země nenaučí být vůči této podlé technice odolní, budou se stále ohlížet po dalším a dalším "Spasiteli - Zachránci"

Velice zajímavá je v souvislosti s tím podivná kauza (nyní projednávaná u soudu), s lidmi, kteří úmyslně způsobili železniční nehodu. Pachatelé totiž zároveň rozesílali falešnou zprávu, že jde o islamistický teroristický útok. Evidentně tím chtěli vzbudit v naší zemi nálady strachu.

+3/−7
doporučit
7.1.2019 13:35

J34a50r50o37s74l83a24v 41K85v57a40p32i92l 9106406884553

V pohledu na multikulturalismus s vámi nemohu souhlasit. Jedna věc je soužití více kultur (národů, etnik) v jednom státě či soustátí, a to každý z těchto státních útvarů řeší různě, a jiná věc je politika a ideologie multikulturalismu. Ideologie multikulturalismu je pokusem řešit všechny problémy vznikající ze soužití odlišných kultur (a těch problémů jsou stovky a tisíce) podle jakéhosi "závazného" návodu. V podstatě jde o politické inženýrství, a to nemůže fungovat. V jakémkoli státním útvaru dominuje jedna kultura a kultury menšin se víceméně musí podřídit a v demokratických státech si mohou ponechat některé své odlišnosti. Pokud si chtějí ponechat odlišností stále víc, v určitém momentě to začne (řečeno kulantně) skřípat a vede to ke střetům.

Je nutné si uvědomit, že i zákony určité země vycházejí z hodnot, které se v dané zemi obecně uznávají a tyto hodnoty jsou kulturně podmíněné. Na některých hodnotách se shodne více zemí, na některých většina, ale stále zůstávají podmíněny kulturně.

+1/0
doporučit
8.1.2019 9:33
Foto

P42a77v54e51l 43K45a41l13a46b44i28s 3687548416131

Multikulturalismus je strašák, a to hodně umělý. My samy jsme do značné míry jeho výsledkem. A jestli se někde postaví například mešita, začíná to být už problém politický a měl by mít řešení. Navíc nepřijetí určité kultury (pro někoho nekultury) je na nás samých. Karma.R^

+2/−5
doporučit
7.1.2019 13:36

J44a90r79o92m13i91r 45N59o41v92a87k 1273184145370

Turnere, jsi nenapravitelný debil. Přeji hezký sluníčkový den. :-)

+1/−1
doporučit
7.1.2019 23:57
Foto

M72a48r25i52e 14J59a48n62d89o14v18á 8341383485956

Karma R^

0/−4
doporučit
7.1.2019 17:53
Foto

K72a41r26e36l 86Á11b30e46l85o63v96s27k23ý 7589550283332

Jiří;-)R^R^R^

0/−3
doporučit
7.1.2019 13:43

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz