Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Turnere, je plýtvání časem a energií psát blog o vašich teoriích, které nemůžete nijak exaktně vědecky doložit experimentem. Kousek vedle, na jiném blogu si přečtěte, že náš Vesmír je deterministický, tedy vědecky definovatelný a navždy daný. Že neexistuje svobodná vůle žádného stvoření z tohoto světa. Tak mi kretén, blb i hlupák připadnou jako vůle boží, posvěcená naší moderní vědou. A to se přiznám, že se považuji za ateistu. Prostě nemůžete chtít po tomto světě, aby jste ho pochopil a popsal správně. Jinak jste za blbce i vy, stejně jako já, který si to dávno přiznal.

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé, tak jen přemýšlím, kam zařadit někoho, kdo opakovaně psal, já s tím samozřejmě souhlasím, ale stejně se to mělo řešit jinak. Pomůžete mi s tím?

0 0
možnosti

Zbytečně to komplikujete. Kdo se mnou nesouhlasí je blbec, kdo volil jinak než já, je korunovanej, né?

4 0
možnosti

Rv Když napíšete, že článek je nadsázka, tak tím říkáte - žádný údaj neberte vážně!

Čili jen upozorňujete na možný jev, tedy máte dojem, a v neposlední řadě - chci NĚCO napsat. Hlavně že máte poutavý titulek.

2 0
možnosti
Foto

Kdybyste četl pozorně, zjistil byste, že píši "trochu nadsázka" a týká se to prvního odstavce. Eccovy kategorie pak už sedí jak prdelka na hrnci:-)

0 1
možnosti

P75e87t98r 84T55o57m39e11k

11. 1. 2019 20:07

Dokonalé! Netrapte se ale tím, že jste získal pocit, že nějaká vaše vyjádření přesně zapadala do zmíněných kategorií. Fakt dokonalé.

2 0
možnosti
Foto

Blbec - to zní hrdě!

Jiří Voskovec: Narodil-li se kdo hloupým, k stáru stává se blbým.

Jan Werich: Kde je blbec, tam je nebezpečno.

Stydím se za to, že jsem blbec, protože si to na rozdíl od mnohých diskutujících občas uvědomuji. Ale když čtu příspěvky některých chytrých a moudrých (jmenovat netřeba), udělá se mi lépe. R^

4 0
možnosti

Hezký článek. Při čtení jsem si vzpomněl na zesnulého Jaroslava Janotu. Neměl jsem rád některé jeho postoje, ale musím uznat že to byl člověk velmi inteligentní a sečtělý. Psal proto, že věřil, že proti blbosti (nebo hlouposti) se má po Werichovsku bojovat. Bohužel už nikdy se nedozvím jestli je těžší souboj proti blbosti (hlouposti) cizí, nebo vlastní.

Tím netvrdím, že já ve svém boji vyhrávám. Třeba prohrávám. Nechť posoudí jiní.

Ale než řešit kdo vyhrává a prohrává je někdy lepší prostě to neřešit a jít svou cestou.

2 0
možnosti

Nevím, ale náš prezident mluví o 50% ;-D

2 0
možnosti

Zalezi na tom, kde se clovek pohybuje. Mozna tomu v jeho okoli tak bude.

0 0
možnosti
Foto

... jo, jo, Jiří;-), tak ti nevím, jestli ti mám dnes dát karmu ? - našel jsem se částečně v každém sloupku, minimálně se mi občas něco podobného povede;-D .... no, ale že to napsal ten Umberto, tak ji máš mít, no;-D;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Nooo, ;-D;-D;-D Dělíme se vlastně jen na dvě skupiny: Na blbce, kteří o ničem (a hlavně o sobě) absolutně nepochybují. A na blbce, kteří aspoň občas o sobě vědí, že jsou blbci

4 0
možnosti