Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nemá li autor nosný příběh na film, udělá desetidílný seriál.

1 0
možnosti
ZD

Je otázkou co je běžnému životu podobnější. Jestli jeden silný příběh, který skončí za 90 minut, nebo více slabších příběhů - což je zase více parketa seriálů. Považujete desetidílný seriál za podřadný žánr ?

0 1
možnosti
Foto

Obrovskou devízou tohoto seriálu je jeho nekorektnost absolutně vůči všemu a všem. Prostě a jednoduše si nikdo nemůže stěžovat na to, že je znevýhodněnej...

16 0
možnosti
ZD

Také jsem zpočátku nevěřil svým očím a uším, kam to povede. Naloženo dostali ale spravedlivě všichni. Hezky to pod námi glosuje Petr.

1 0
možnosti
Foto

P89e65t94r 40O62m43e52l81k67a

30. 1. 2019 14:51

Cikán se zasměje, Rom podá žalobu.;-)

17 0
možnosti
ZD

Jménem Roma - nejbližší neziskovka.

0 0
možnosti
MV

Mě to baví. Mluví se tak, jak lidi mluvej na ulicích a nic není tabu. Jako v životě. Jen by mě zajímalo, kolik ještě na téma Most vznikne článku, blogu a polemik.

11 0
možnosti
Foto

Přidávám se k tomuto hodnocení. TV seriál nemůže realitu zcela postihnout, ale tento, zdá se, ze života vychází, a proto je z něj cítit, i když drsná, humanita. I tak dávám článku karmu, protože primárně je to zábavný seriál, nic víc.

3 0
možnosti
LC

Také jsem začal druhým dílem a tím i skončil. Pak jsem ještě udělal pokus s Černými barony. Knížka výborná, film dobrý a první díl seriálu byl i posledním, který jsem viděl. Poslední seriály, které jsem viděl snad ještě za socíka celé, byla Nemocnice a Jakub sklář. Jinak mně vždy stačil jeden díl.

0 0
možnosti
OS

Díky, teď konečně můžu klidně spát.

2 0
možnosti
OP

R^ Typické ovšem pro naše korektní žurnalisty i ČT je, že seriál prý poukazuje na nešvary rasové nenávisti, genderové nevyváženosti a nevhodných postojů ke změně pohlaví

1 7
možnosti
JJ

J80a15n 12J13í54l84e51k

30. 1. 2019 13:04

Ještě, že to není povinný. :-)

0 0
možnosti
PK

Asi mám štěstí, že se na seriály nekoukám ,bo bych asi též trpěl. Poslední, který jsem oslavoval byla nemocnice a v souvislosti s úmrtím pana Munzara jsem zavzpomínal i na jeho Jakuba Skláře. No a to se přiznám, že jsem duše romantická ale dnešní pokleslá díla....to raději do zimy se psem;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Děláte chybu, ani o tom nevíte...

0 0
možnosti
Foto

Jak jsem napsal dnes ve svém blogu na stejné téma - v seriálu jsou ukazovaní hlupáci a "xenofobové" z obou táborů, takže lze jen těžko chápat stížnosti z jednoho tábora, který má másla na hlavě úplně stejně, jako ten tábor druhý. A kdo to nevidí, nevidí si na špičku nosu.R^

8 0
možnosti
JJ

J39a10n 57J63í39l29e55k

30. 1. 2019 12:48

Pokud uvádí realitu na pravou míru, pak je korektní. :-)

0 0
možnosti
JJ

J85a96n 84J95í92l69e61k

30. 1. 2019 12:39

Jak tak čtu, jsem rád, že jsem nic z toho neviděl. V čem je ten seriál nekorektní?

1 0
možnosti