Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^pěkné a čtivé-asi jste si řekl že zkusíte něco z jiného soudku-a povedlo se:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-) Máte pravdu, původně jsem se chtěl na blogu prezentovat pouze prózou, poezií a obecně články apolitického charakteru, což jsem také dlouho dělal. Dost možná se k této ideji postupně vrátím, protože společensko-politická témata mě poněkud vysávají. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Úžasný a moc pěkně napsaný příběh.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Marku.:-)

0 0
možnosti
Foto

J89a27k18u77b 75R39o42t15h

3. 2. 2019 11:13

Hezké, Jiří. Mimochodem, vzpomněl jsem si na to, jak mne tatínek, sám velice zručný, nazýval často vzhledem k mé až groteskní manuální zručnosti neumětelem, takže jsem pak nabyl jistoty, že Šemík pádil nikoliv ke vsi, ale k dalším, podobně postiženým jedincům. ;-DR^

0 0
možnosti