Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Jestli autor nelže a opravdu na něco čekal, tak to v tomto případě byla patrně jen a jen příležitost .... plivnout si na Klausea spol.:-)

7 1
možnosti
OZ

Kdo je to Klauseo Pepíčku?:-)

2 5
možnosti

J48a49k88u65b 89Š67o52l76c

12. 6. 2019 12:27

Vždyť skulina na trhu politických stran stále je a není důvod proč byste ji zrovna vy nemohl vyplnit.

0 0
možnosti
Foto

Já? Co vás to napadlo? Vy jste z nějakých mých článků získal pocit, že mám nějaké politické ambice? Ta už opravdu nemám. Před více jak deseti lety jsem byl jedno volební období v zastupitelstvu jedné pražské městské částí a věřte, že mi to úplně stačilo. Politiku už budu komentovat pouze zvenčí. :-)

2 0
možnosti
JK

Mám pocit, že kverulantské SPD klade Babišovi kruté podmínky a tihle trojbarevní by po vycucnutí voličů SPD mohli kolportovat stejné vize státofirmy a AB, to starej VK s hradním MZ snadno zařídí. Jestli začnou vést osvědčenou kampaň-nekampaň, kde se náklady nesledují, pak jsme doma.

1 0
možnosti
Foto

R^ Tak jak naznačujete, nabízí se řada zajímavých možností i aspektů, protože toto hnutí má v jistém ohledu ve vínku určitou "všežravost": pravicová témata, eroskepticismus, nacionalismus, přes Klause seniora vazbu na prezidenta... V článku to neuvádím, ale i ona mnou kritizovaná "buranská" prezentace má jasný smysl. Trikolora se musí snažit, aby nedostala punc nějakých městských pravicových intelektuálů. To by znamenalo ještě horší výsledky než má TOP09

1 0
možnosti
Foto

Inteligenci VKml bych zase nepodceňoval, spíše inteligenci jeho voličů, kteří nevolí podle programu, ale podle toho jak kdo křičí, jak není nudný, nebo neuspává, případně jak moc úderně argumentuje, byť to třeba není pravda. A na ty on musí cílit. Ale vezme tím hlasy těm uskupením, která volí do teď. A to je dobře.

Nejvíce mi na VKml vadí jeho snaha vystoupit z EU a příklon k Rusku.

6 4
možnosti
Foto

R^Rozhodně to nepodceňuji a onu předpokládanou kultivovanost někoho s kým se zcela názorově neshodnu nemyslím nikterak ironicky. S tím souvisí i předpoklad, komu by mohla trikolora sebrat hlasy. A východní orientaci Klausů také vůbec nechápu

3 1
možnosti
Foto

O82t93a36k78a48r 26S11e60k52l

12. 6. 2019 11:45

Často mně při pohledu na DNEŠNÍ konání obou Klausů vytane titulek postaršího filmu : Bože , jak hluboko jsem klesl(a)......Rv

6 4
možnosti
Foto

...a přitom já osobně jsem Klause staršího do jisté doby jako politika respektoval a Klause mladšího jako publicistu téměř miloval....

1 1
možnosti
VV

Ja jen doufam, ze Cesi jsou natolik rozumni aby tato truc strana dostala mene promile hlasu nez je povoleno ridicum motorovych vozidel akloholu v krvi.;-D

4 1
možnosti
Foto

Já bych jim přál 4,9%. :-)

2 2
možnosti
Foto

Karma. Nicméně, nechme jim oněch 100 dní. Dle mého budou mít elektoriát mezi ANO, KSČ a SPD. Z tohoto pohledu je působení Trikolory žádoucí a potřebné.

10 2
možnosti
Foto

Nehledě na to, že nějaké obveselení si voličstvo zaslouží. R^

11 1
možnosti