Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Ať tak či onak je Trikolora opět jedna z nadějí na klasickou pravicovou stranu a její tři zákl. programové body to potvrzují. Z článku a příspěvků je vidět jen obava věrných ODS, že jim odloudí nějaké procenta. Podle mě to nebudou jen hlasy této strany ale i ostatních a možná i těch co demonstrují, bo musejí makat za neschopnou opozici.;-D

7 0
možnosti
Foto

Nejsem volič ODS, ale zatím mám pocit, že mi ODS bude stále bližší než Trikolora. Obava z odlivu voličů je logická, i když bych řekl, že to nejvíce postihne SPD, protože si myslím, že ji ze zoufalství volili i někteří slušní lidé se silnými protiunijními a vlasteneckými postoji.

6 0
možnosti
PK

No, necháme se překvapit. Po tátovi je pragmatik, nějaké to slovo mu občas ulítne ale má i slušnou pedagogickou karieru za sebou a zejména načasování vzniku jeho strany není vůbec špatné. Uvidíme, zda zůstane jen u pokusu, či se mu podaří ztéci sněmovnu.

1 0
možnosti
Foto

To máte pravdu a přes všechno, co jsem napsal, mě vznik Trikolory v zásadě těší.

2 0
možnosti
PK

Mě též, ale víte co by mě potěšilo dnes nejvíce pane Turner, kdyby zapršelo;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jestli tomu rozumím správně, tak pro vás stejně jako pro mě jsou na světě důležitější věci (a to i ty zcela obyčejné a prosté) než jsou voliči Trikolory. To mi přijde jako zdravý přístup.

1 0
možnosti
PK

přesně tak to jeR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Jeho skvělá pedagogická kariéra ovšem skončila odchodem z ředitelské sesle a veškerý personál gymplu si silně oddechl. A posléze i vyšoupnutím z fleku odborného poradce.

Ovšem to, že přetáhne některé kousky z ODS, jen této straně prospěje.

2 3
možnosti