Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Napíšu jen toto : "komu není rady, tomu není pomoci". Bdělý cenzor možná můj příspěvek vyhodnotí jako mimo téma. V takovém případě jej žádám ať se nad tím zamyslí ještě jednou.

0 0
možnosti
Foto

Proč píšete zbytečné komentáře a pak spekulujete, jestli vám je někdo smaže ? Přijde vám to rozumné? Mám vám odpovědět, že: kdo jinému jámu kopá, sám do mí padá, nebo že se tak dlouho se džbánem pro vodu chodí, až se ucho utrhne, nebo nějakou jinou "duchaplností"?:-)

1 0
možnosti
PV

P35a18v72e73l 14V24é31b18r

25. 6. 2019 13:31

Další gretén (neplést s kreténem, myšlen je nekritický obdivovatel jakési dívenky). A ještě to hlásá veřejně.

8 1
možnosti
Foto

A jak byste, pane Vébře, nazval toho, kdo komentuje článek, který nepřečetl nebo jeho značnou část zcela ignoruje a reaguje pouze nato, co je zjevnou a pro méně chápavé i deklarovanou nadsázkou?

1 2
možnosti
MB

Proboha, celá tahle kampaň kolem té Gréty je pro mě jedním z nejnázornějších příkladů dnešní manipulace a pokrytectví..

To není nic proti té holce. Ta sama za nic nemůže. Ta byla prostě využita (z mého pohledu zneužita). Prostě určité hnutí, zájmová skupina potřebuje nějakou standartu, něco viditelného, něco vyvolávajícího emoce, něco za čím půjdou i jednodušší lidé. Tak si to udělali z ní. Jedno z dětí, které zblbli svým strašením vystrčili před sebe na oči veřejnosti a udělali z něj hlásnou troubu svých názorů (které teď nemusí nikterak fundovaně prokazovat, neboť je hlásá malá holka).

Mě odpuzuje celý ten mechanismus ..podstrkovat něco veřejnosti, schovávat se za to a zezadu to postrkovat..

Vítám názory mladého Klause založené ještě na selském rozumu a odvahu vyjadřovat se přímočaře.

Já jsem konzervativní volič ...ale už i ta ODS přijala ten dnešní pseudokorekní slovník a "kulturu".. Velice bych uvítal, kdyby se ta Trikolora na naší politické scéně alespoň uchytila ..aby byla slyšet.

36 0
možnosti
Foto

Nemohu než zopakovat to, že vůbec nechápu, proč někdo řeší Gretu s jejím věkem a diagnozu, spekuluje, kdo s ní manipuluje, a kdo jí následně zneužívá a zcela ignoruje to, co by mělo být a může být důsledkem a výsledkem této aktivity. Vy si opravdu myslíte, že se lidstvo chová zodpovědně a dostatečně rychle a účinně v souvislosti s ekologií, změnami klimatu a dalšími hrozbami.

Já si to nemyslím a naopak shledávám, že lidstvo se chová zoufale. Politici jen předstírají nějaké aktivity a mnozí jim pokrytecky pochlebují. Moje a starší generace se chová dle hesla: po nás potopa, či carpe diem. Z tohoto pohledu je jakýkoli pokus tento stav změnit dobrý. Byl zde uveden příklad Johanky z Arku, to je přesně ono. Schizofrenička se stihomamem ovlivnila dějiny možná více než panovníci. Lidé potřebují symboly a příběhy. Asi by bylo lepší kdyby tím symbolem byl významný ekolog či klimatolog, ale znáte z hlavy nějakého? Grétu ale znáte, že ano. :-)

0 0
možnosti
PS

Tati všechno prodáme a odstěhujeme se do Austrálie tam totiž žije mé oblíbené zvíře klokan. Ale holčičko, tady máme přátele, práci, mamka neumí ani anglicky. Ani nevíme zda nás tam nechají. Ale tati já to prostě chci a chci, tak to nějak musíš zařídit. Já nevím co tam budeš dělat, nebo jaké mají zákony ale já tam chci.

A já tu holčičku obdivuji, to jak se toho nebojí. Sice o tom nic neví, ale neochvějně si stojí za svým.

8 0
možnosti
PT

P46e70t56r 74T88o35m62e64k

25. 6. 2019 11:55

Vy obdivujete holku, která vidí svoje CO2 a kromě toho jenom plká?

4 2
možnosti
Foto

Přečtěte si, prosím, článek, zamyslete se a pak se na základě toho pokuste formulovat svůj názor. :-)

1 0
možnosti
JL

Stala se symbolem a zároveň impulsem k zamyšlení, co to s tou naší planetou provádíme.R^

2 6
možnosti
Foto

:-)R^Přesně tak, a zabývat se jejím věkem a jejími osobními problémy je malicherné.

0 2
možnosti

Takže Vám imponuje 16 letá holka, která ví houby, ale o tom houby dokáže hodiny plácat. Pro mě osobně ta holka není symbol aktivistů, ale symbol "youtoberské generace", kde nejsou důležité znalosti, ale přízeň médií.

Klaus je arogantní narcis, který si postavil pomníček a jeho žena se mu tam každý den klaní a nosí květiny. Ale, je to člověk, který něco dokázal a když o něčem mluvil, v absolutní většině případů věděl o čem mluví.

12 2
možnosti
Foto

Myslím, že je z článku patrné, že mi neimponuje ani tak "šestnáctiletá holka" jako to, co toto hnutí může změnit.

Nechci hodnotit, co všechno pozitivního za V. K zůstalo, mě toho s odstupem přijde hodně málo, ale v oblasti životního prostředí a klimatických změn jsou za ním jen absurdní nesmysly a s tím spojené škody.

1 2
možnosti
LB

Na panu Turnerovi je zábavné, že svoje osobní zášti je schopen ventilovat skrze tak krkolomné cesty jako takhle: Potřebuje si vylít zlost na Klause a zavolá si na pomoc Gretu Thunbergovou.

Myslím, že mám dost velkou fantazii, ale tohle bych fakt nevymyslel, čestný skautský, pane Turnere!

Jinak (údajné) kamarádství pana Turnera se slečnou Gretou by nebylo nijak překvapivé, neb vrána k vráně sedá a záštiplný demagog bližního svého nejsnáze najde v osobě stejných vlastností.

25 5
možnosti
VV

Vite, ono to je mozna tim, ze ta divka byla vychovana ve slusne spolecnosti ctici prirodu.

Vy a mnozi dalsi zde vystupujete podle toho : Po nas potopa, ktere razila KSC.

3 13
možnosti

J28a64k50u51b 27Š96o47l48c

25. 6. 2019 11:07

Lepší evoluce než revoluce. Mládí vpřed - čínská kulturní revoluce.

3 1
možnosti
Foto

...čínská kulturní revoluce... a také válcování plechu...:-)

1 0
možnosti
PS

To abychom přehodnotili slavný výrok Archimédese ze Syrákúsu na:

"Dejte mi Gretu a já pohnu zemí"

3 0
možnosti
Foto

Přijde mi úsměvné (a zároveń trochu smutné), jak se všichni ti moudří glosátoři zaměřují na to, kdo je Greta Thunbergová a ne na to, co je podstatou hnutí, které zažehla.

0 2
možnosti